חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קמיע "קרע שטן"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות רגשות אושר

נושא המאמר: איך נגרום שהשנה תהיה באמת טובה - דף חדש לגוף ולנפש
מאת: מיכל אשל    שמור מאמר למועדפים

שנה חדשה בפתח ובמודע או לא במודע, אנחנו לא מצליחים להתחמק מלעשות איזה חשבון נפש קטן לגבי מה שעברנו בשנה שחלפה. האם השנה עברה כמו שציפינו,
האם הצלחנו להגשים את כל מה שאיחלנו לעצמנו בתום השנה שעברה?

אני בטוחה שכולנו עברנו מגוון חוויות השנה, חלקן טובות ומחזקות וחלקן אולי קשות וכואבות, האם התמודדנו כמו שצריך עם הדברים הקשים ואולי אפילו הצלחנו ללמוד מהם משהו ולצאת אפילו מעט מחוזקים יותר או שמא המתח הרב והקשיים הכניעו אותנו והחלישו אותנו מבחינה גופנית ונפשית?

האם הצלחנו ליהנות, להעריך ולהודות על הדברים הטובים שקרו לנו ולשתף בהרגשה הטובה את הקרובים לנו ובכך ולגרום גם להם טוב. (הרי כל אחד מאיתנו יודע שלפעמים מספיקות רק כמה מילים טובות וחיוך על מנת להפוך יום סתמי ליום מקסים שיסתיים עם טעם מתוק). ולפעמים זו לא חכמה גדולה להקרין טוב על הקרובים לנו, מה עם המוכרת בסופר או מנקה רחובות אלמוני, האם הצלחנו לחייך אליהם ולגרום להם ליום מעט יותר ורוד?

האם הצלחנו להעביר לאנשים הקרובים את התחושה עד כמה הם יקרים לנו וכמה השנה הזו היתה נראית אחרת לגמרי בלעדיהם. האם הצלחנו להמשיך הלאה אפילו בלי אותם יקרים שכבר לא איתנו, אך ממשיכים להקרין לנו את הדרך בזכרונות הטובים ובתחושה הקרובה שתמיד תישאר.

האם עשינו כל שביכולתינו על מנת ליצור לעצמנו את השנה הכי מוצלחת שיכולה להיות, מבחינה אישית בראש ובראשונה, מכיוון שכולנו יודעים שכשאנו מרגישים לא במיטבנו כל הסביבה מרגישה בכך, קשה לעשות טוב לאחרים כשלך בעצמך לא כל-כך טוב. כשרע לך אתה יודע בדיוק עד כמה זה קשה להמשיך לחייך ולגרום לאחרים טוב, ולעומת זאת כשאתה מרגיש נהדר, כולך קורן, זה יוצא באופן טבעי. לכן בראש ובראשונה אתה צריך לדאוג שתרגיש הכי טוב שאפשר. כשאתם מרגישים טוב, גם כל הסביבה שלכם מרגישה יותר טוב - הילדים, החברים, בני-הזוג, אתם עושים לכל מי שבא איתכם במגע טובה גדולה בכך שאתם מטפלים בעצמכם... לכן אם רק תגרמו לעצמכם טוב, זה כבר ישפר את השנה של כולנו.

כל אחד יכול לשאול את עצמו אלו דברים טובים קרו לו השנה ואיך יגרום לעצמו להמשיך איתם הלאה ולעומת זאת על אלו חלקים היה מעדיף לוותר ואיך ימנע מהם מלחזור שוב או איך יתמודד איתם הפעם אחרת (אולי הפעם לא לבד אלא עם עזרה של חבר, בן משפחה או כל אדם אחר שהוא סומך עליו).

כל אחד יכול לשאול את עצמו איזה שינוי קטן יגרום לו לשינוי הכי גדול בחיים, מה הוא הכי מאחל לעצמו לשנה הקרבה, כמו למשל:

אולי אם יעבוד קצת פחות ויפנה יותר זמן לילדים או לחילופין יפנה יותר זמן לעצמו,
אולי אם יקפיד לישון קצת יותר בלילה,
אולי אם יצליח פעם אחת לרדת כמה ק"ג עודפים במשקל וגם לשמור על התוצאה,
אולי אם יצא יותר לחופשים ולפסק זמן מהחיים היומיומיים,
אולי אם יפסיק השנה לעשן,
אולי אם יפסיק לאכול שטויות ויאכל קצת יותר דברים שיעשו לו טוב לבריאות,
אולי אם יצליח לשם שינוי להתמיד בפעילות גופנית,
אולי אם ימצא דרכים להתרגעות ולפנק את עצמו,
אולי אם יבלה יותר עם האנשים הקרובים או עם בת הזוג וכו`...

אני בטוחה שלכל אחד מאיתנו יש רשימה של משאלות כאלו.
אלו מהמשאלות אנחנו מבטיחים לעצמנו כבר שנים ואלו משאלות הצלחנו השנה סופסוף להגשים ?

כמה פעמים אמרתם לעצמכם, זהו, הפעם החלטתי !!! ממחר אני מתחיל דיאטה, מתחיל להתאמן או אלך להיבדק ולראות מה הבעיה שלי או אלך סופסוף לטפל בכאבים האלו שמציקים לי... אם לא מחר, אז אחרי החגים או אחרי המבחנים ואיך זה שתמיד כשאני מחליט להתחיל באמת קורה משהו שמפריע לי בדרך ?
והרצון הזה ממשיך ללוות אתכם ימים, חודשים ולעיתים גם שנים... לכל אחד יש בפנים דברים מסוימים שהיה מת לשנות, עמוק בפנים אנחנו יודעים שאם נצליח לעשות זאת, ניראה יותר טוב ונרגיש הרבה יותר טוב, אבל משום מה אף פעם זה לא הולך ולא מוצאים את הזמן, הכסף או הכוחות לעשות זאת...
לא חבל לחיות תמיד בהרגשה של פספוס, הרגשה שאני יודע שהייתי יכול להרגיש ולחיות בצורה הרבה יותר טובה, ידיעה שאני לא מממש את מרב הפוטנציאל שטמון בי פיסית, מנטלית ונפשית.

זה הזמן, בהשראת יום כיפור לעשות לעצמנו איזה חשבון נפש קטן. אפשר להרגיש טוב, להרגיש אפילו נהדר וזה לא חלום רחוק, זה אפשרי וזה מגיע לנו, החיים מספיק קשים גם ככה, אז למה אנחנו מוסיפים לכל זה עוד צרות ומכבידים על עצמנו ???
אפשר לחיות אחרת, אפשר לחיות טוב, אפילו כאן, בתוך הארץ הזאת (כן אפילו פה), ובתוך הגוף הזה...

לקראת השנה החדשה, אני מאחלת לכולנו שנמצא את הכוחות לעשות את השינוי הזה, נתחדש, נתרענן... ונמצא את הדרך שלנו לחיים קצת יותר בריאים וטובים
(לכולנו יש מקום לשיפור, צריך תמיד לשאוף למקום הטוב ביותר).

הדברים הקטנים הללו יכולים בהחלט לשנות את החיים וזה לא רק חלום. זה נמצא שם, אולי במרחק של שנה מהיום יכולים להיות לכם חיים טובים בהרבה...

אז בואו נחליט שהשנה אנחנו עושים מאמצים ולא רק נקווה אלא נגרום לשנה הבאה להיות נהדרת.

שנה מקסימה, מאושרת ובריאה לכולנו...
ממני מיכל




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל אשל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]