חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך לראיון עבודה למטפלת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיסוי בינלאומי רילוקיישן

נושא המאמר: מיסוי בינלאומי
מאת: עו"ד לביא שץ   שמור מאמר למועדפים

מיסוי בינלאומי הנו מרכיב חשוב ומרכזי ביותר בקרב גופים וחברות ישראליות בשנים האחרונות בעקבות המצב בו לגופים מסחריים ישראלים רבים מתאפשר לסחור ולמכור את המוצרים והשירותים שלהם ברחבי העולם ללא בעיות ובמקביל להפעיל חברה ושלוחות כשסוגיות המיסוי הבינלאומי בנושא רבות ושונות.

במציאות של היום כמעט כל אדם מן השורה יכול לקיים עסקים שונים בחוץ לארץ ללא קושי רב וליצור עבורו פרנסה והכנסה גם ממקום מושבו בארץ. במטרה לנסות ולהתמודד בסוגיות שונות של מיסוי בין לאומי הקימו רשויות המס בישראל לפני למעלה מ-15 שנים את היחידה למיסוי בינלאומי במטרה שכדי תסדיר ותעניק טיפול יסודי ועקבי בנושא המורכב.

בעבר נהגו בישראל לפעול לפי מדיניות החיובים הטריטוריאלית שלפיה על כל אחד הוטל מיסוי על מקורות ההכנסה שהיו ידועים ברחבי המדינה בלבד, ללא קשר לעובדה אם הנך תושב מקומי או חוץ. בעשור האחרון החלה להתקיים במחוזותינו רפורמת המס שכללה את אומץ בסיס החיוב האישי לפיו הנך מחויב במס על כל הכנסה – בין אם מקורה בישראל או בין אם מעבר לים. תושב ישראלי נדרש כיום לשלם מסים על בסיס בינלאומי, כלל עולמי, בזמן שתושב חוץ ישלם על הכנסות "ישראליות" בלבד. לצורך העניין כתב חדשות ישראל בחי בלונדון אבל משתכר מחברת חדשות בישראל ששוכרת את שירותיו, ישלם מס בישראל על הכנסה זאת גם אם נכנסת לחשבון בנק בבריטניה. לעומת זאת כתב חדשות בריטי שחי בישראל ומעניק את שירותיו לחברה בריטית, משכורתו בבריטניה תחויב במיסוי הבריטי, גם במקרה שהמשכורת נכנסה לחשבון ישראלי.

מבחן התושבות

למעשה מי שמכריע את מבחן התושבות בסוגיות מיסוי בינלאומי הוא מס הכנסה שמחליט בפועל איפה מתקיים מרכז החיים של כל אדם. בכדי לקבל החלטה בסוגיה, מס הכנסה בוחן את קשריו השונים של הנבחן בהיבט המשפחתי, חברתי וכלכלי כמובן בדגש על מקום המגורים והעבודה, חשבונות הבנק השונים וכו'. לצורך העניין אם בשנת המס הנבדקת הנבחן חי בארץ יותר ממחצית ימות השנה אזי רוב הסיכויים שיוכרז כתושב מקומי.

אמנות בינלאומיות למניעת כפל מס

חשוב לדעת כי בפועל ישנה התנגשות בין מדיניות מדינות שונות לגבי אופן גביית המיסים. כך למשל ישראל שחי בארץ ומתפרנס למחייתו מעסק כלשהו הרשום בצרפת ומתקיים באמצעות גורמים צרפתיים, אזי איזו מדינה למעשה, ישראל או צרפת, היא בעלת זכות הנגיסה הראשונה? האם המסים מגיעים למדינה שיוצרת את ההכנסה בפועל או בעצם "התושב הישראלי" הוא מקור ההכנסה?

לרוב הזכות ניתנת למדינה שבה נוצרים באופן שוטף הרווחים השונים, ובמקרה הזה צרפת, ולאחר שזאת תיקח את המגיע לה, גם בתסריט של מסים הנמוכים יותר מאלו שהיו נגבים בארץ, המדינה לא תוכל לגבות מסים נוספים עקב האמנות הבינלאומיות למניעת כפל מס. אמנות אלו נועדו לשלול תרחישי מיסוי בו נגבים מסים כפולים על מקור הכנסה זהה. בנוסף, יש לזכור כי במרבית אמנות מסוג זה שישראל חתומות עליהן, ישנה מדיניות העברת מידע. כלומר גם בתסריט של מניעת כפל מס, רשויות המס הישראליות מפקחות למעשה על הכנסות במדינות שונות במטרה למנוע כמובן תרחישים שונים של העלמות מס ו/או עבירות מס נוספות אחרות.

כיצד אנחנו יכולים לסייע בתחום זה?

משרד רואה חשבון עם התמחות ייחודית בכל הקשור במיסוי בינלאומי. ברשותנו הידע והיכולת להקים מבנה מס בין-לאומי המבוסס על אמנות מס אשר יקנה ללקוח יתרון מס באופן בו החברות אשר יפיקו את ההכנסות וינהלו את הפעילות ימצאו במדינות בהן שיעור המס הוא נמוך ואולי גם אפסי, זאת תוך הקטנת החשיפה לסוגיות מס אחרות. כמו כן משרדנו מספק שירותי ייעוץ, ליווי וסיוע בעניין מיסוי בינלאומי גם ליחידים, לרבות רילוקיישן (מיסוי רילוקיישן) תושבים חוזרים ועולים חדשים.


bshcpa.co.il/?p=2471


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד לביא שץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]