חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הוראות החלות על "נותני שירותי מטבע" - הלבנת הון - עבירות מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: SAP BYDESIGN BUSINESS ERP אנליטיקה Analytics

נושא המאמר: מערכת SAP ByDesign אנליטיקה
מאת: Business ERP   שמור מאמר למועדפים

אנליטיקה

המשימה הראשונה של בית עסק זה לדעת את התהליכים הפנימיים של עצמו. כמה טוב הם עובדים? האם הם מספקים את התוצאות שהוגדרו מראש? האם כל החברים בארגון מבינים היכן הם עומדים ביחס ליעדים האישיים שלהם, וביחס ליעדים הקולקטיביים של הארגון או התאגיד?

כדי שעובד בארגון ידע היכן הוא עומד ביחס ליעד האישי והקולקטיבי של התאגיד שלו - עליו להיות בעל גישה למוקדי עבודה הרלוונטיים לו - עליו לדעת איך מתנהל התחום עליו הוא אחראי, או לפחות משתתף ולוקח בו חלק.

כדי לאפשר לאותו עובד (ושאר העובדים הרלוונטיים לתאגיד), לדעת מה המצב הנוכחי שמבקש את תשומת הלב שלהם, בהקשר המקצועי שהם מבקש להתייחס אליו - נרצה לאפשר לאותו עובד גישה למידע של התחום עליו הוא אחראי, או לוקח בו חלק ומשתתף.

זה המקום והנקודה שאנליטיקה נכנסת למשחק. מערכת SAP ByDesign אנליטיקה כוללת Built-In Analytics - המשמעות של זה היא שהמערכת שכך נקראת - כוללת מודול של אנליטיקה. היא מאפשרת תחקור בזמן אמת - המשמעות של זה היא כמו בלש סטנדרטי המסתכל על הממצאים ומסיק מסקנות.

זה מה שאנחנו רוצים לאפשר לעובדים בארגון שלנו, משתמשים במודול זה של התוכנה - לעשות, ולהחזיק ביכולת - באופן כללי, לשם כך. הרי היכולת של העובדים בארגון שלנו להסיק מסקנות מתוך ממצאים - זו בדיוק המהות של אנליטיקה - אנחנו לא רוצים לראות ממצאים ולהשקיע מאמץ בלנתח אותם - אם זה לא מניב תובנות, שחלקן בעלות יישום מעשי מיטיב עבור הפעילות העסקית של הארגון ו/או התאגיד המשתמש ב- SAP ByDesign אנליטיקה.

המערכת של SAP ByDesign אנליטיקה מאפשרת טעינת דוחות, צפייה בהם אם הם כבר קיימים ואפילו יצירה לש חדשים. בכל דוח כזה יש נתונים שיכולים להיות רלוונטיים לתחום בו אנחנו עובדים. ייתכן שמדובר בתחום של שיווק, אולי במכירות - לדוגמה, צפי מכירות. ויותר מזה, יש אפשרות טכנית לערוך את הדוחות דרך תוכנת אקסל, לבצע בה את השינויים בנתונים לאם נרצה - ולראות את זה מופיע בתוכנת SAP ByDesign, לאחר שהיא תטען אותם למקורותיה.

הממצאים שעובד בארגון ו/או בתאגיד יכול לגלות הם לא רק דרך דוחות, אלא גם דרך דשבורדים שהוא למעשה יכול ליצור לעצמו - או להיווכח בהם כפי שהם מופיעים בתצוגת הארגון הכללית של הקואופרטיב. הדשבורדים ניתנים להתאמה אישית - וניתן לחלק אותם למוקדי עבודה פונקציונליים כמו מכירות, שיווק וכו' - כפי שכבר נגענו בהם בקצרה. אכן, יש כאן יתרון של התאמה אישית עבור משתמשי המערכת השונים.

בין הנתונים ניתן למצוא דוחות, KPI, ושלל מדדים עיקריים - וניתן לראות כיצד ניתן להציג את המידע בצורה של גרפים המקודדים נתוני מסמך לתוך תצוגה וירטואלית גרפית מושכת ואינפורמטיבית.

בין השאר - ניתן לגשת למערכת גם דרך המובייל, והטאבלט - כך שזה נגיש מעבר למסך המחשב.

כך שלסיכום, ניתן לראות את מערכת SAP ByDesign אנליטיקה כמוקד מידע המציג דוחות, KPI ושלל מדדים עיקריים, שעובד בארגון יכול להתאים לעצמו כמידת רצונו ( Managing Dashboards / Overview Pages) או/ו לראות את התצוגה הכללית של כל הקפאורטיב. וכמובן לעבוד עם דוחות בצורה נוחה ויעילה. ולהפיק את התובנות המתבקשות לצורך תפקוד יעיל וצומח במבנה עבודתו.



business-erp.co.il/he/sap-bydesign-%d7%90%d7%a0%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Business ERP שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]