חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכויות האסירים ושיפור תנאי האסירים ארגון בינלאומי חדש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק בינלאומי שווקים גלובליים B2B אסטרטגיות שיווק

נושא המאמר: שיווק B2B
מאת: ליאור גרין   שמור מאמר למועדפים

אנו חיים בעולם שמתפתח במהירות וכדי להישאר מעודכנים ורלוונטיים בתחום השיווק B2B יש לעקוב באופן תדיר אחר המגמות המובילות שקיימות כרגע בשווקים הגלובליים.
שיווק בינ"ל באמצעות דואר אלקטרוני
אז נכון, כולנו מכירים את החשיבות הרבה של שימוש נכון ביכולות של הדואר האלקטרוני בשיווק בכלל ושיווק בינ"ל בפרט עוד מימים ימימה, אבל גם ב-2020 הדואר האלקטרוני נתפס כבעל חשיבות גדולה מאוד בפעילות השיווקית. יזמים רבים מאמינים ששיווק באמצעות מיילים עדיין נחשב לשיטה היעילה ביותר לבנייה של מאגר לקוחות. במיוחד אם ניקח בחשבון שהרוב המוחץ של הגולשים באינטרנט, נמצאו כבעלי חשבון דואר אלקטרוני, ולפעמים אף יותר מחשבון אחד. מצד שני מובנת לחלוטין הטענה כי אנו נמצאים בעידן שבו ניתן לפתוח בקמפיינים של שליחת הודעות SMS בקלות יחסית אך העלות במקרה זה תהיה גבוהה יותר ויחד עם זאת גם דרך הפעולה עצמה תהיה יותר פולשנית, ולפיכך עשויה לייצר אפקט הפוך. משיטוט ברשתות החברתיות במהלך הבחירות האחרונות שנערכו בישראל, ניתן היה להבחין בתסכול שמבעבע אצל הגולשים מהודעות ה-SMS הרבות שהמפלגות השונות שלחו הישר לנייד שלהם. לפיכך, ניתן להגיע למסקנה כי הפעילות באמצעות המייל, נחשבת למגע עדין יותר עם איש הקשר ועשויה לתמוך ולעודד התפתחות של מערכת יחסים.
מעבר לכך, הדוא"ל הוא כלי מצויין לטיפוח קשרי לקוחות ויצירת "לידים" מכיוון שהוא מאפשר למשווק למסור ללקוח מידע רלוונטי בכל שלב של התהליך. החל משלב ההיכרות ועד לאחר סיום העסקה ושימור הלקוח. אך לפני שמתחילים לפעול מומלץ לגבש אסטרטגיה שיווקית מתאימה. היבט נוסף שקשור לדיוור האלקטרוני הוא השימוש באוטומציה, מאפיין זה משכלל את הכלי אף יותר ומאפשר למשווק שלל אפשרויות ודרכי פעולה שלא היו זמינות בלעדיו. קמפיין דוא"ל אוטומטי הוא סדרה של אי מיילים שנשלחים באופן אוטומטי שמושפעים מפעולותיו של הקורא. היתרון הבולט נובע מעצם הגדרת הביטוי, כלומר אוטומציה. לאחר כתיבת סדרת ההודעות וקביעת ההגדרות, ניתן לבצע "שגר ושכח" ובכך לחסוך זמן יקר לטובת פעילויות נוספות. היכולת לבצע פרסונליזציה של המייל ולתזמן את שליחת ההודעה כמו גם האפשרויות לפעול לאחר מכן בתגובה למעשיו של הלקוח הפוטנציאלי מגבירה את ההסתברות לבצע המרה ולהפיכת איש הקשר ללקוח בפועל. אלמנט התזמון משמעותי במיוחד ברגע שפועלים בשווקים בינלאומיים ובאזורי זמן אחרים מהאזור בו נמצאים, שימוש נכון בכלי זה, ישפר את ההסתברות למגעים מוצלחים בניגוד לפעילות בשעות לא נוחות מבחינה עסקית באזור הזמן בו רוצים לפעול. ובאופן כללי השימוש באוטומציה מגדיל את ההסתברות לשיעור הקלקות גבוה יותר בצורה משמעותית לעומת שליחת מיילים רגילים.
בכל הנוגע לפעילות בשווקים גלובליים בשיווק B2B, הדוא"ל מתגלה כבעל יתרונות רבים. ראשית, היתרון הגדול ביותר הוא ההתגברות על המרחק, היכולת לשלוח מייל בשפה זרה לאנשי קשר שמתגוררים ביבשת אחרת, פותחת שער לעולם שלם של אפשרויות. אם נצרף לכך גם את החיסכון בעלויות הטיסה והפגישה עם ה"מתעניינים הפוטנציאליים" נגיע למסקנה המתבקשת שהדוא"ל הוא הכלי החשוב ביותר ביצירת לידים וטיפוחם בעת החדרת מוצר לשווקים הבינלאומיים.
במדריך זה תוכלו למצוא מידע נוסף על עוד ערוצים לשיווק בינ"ל B2B של מוצרי תוכנה

beamglobal.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור גרין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]