חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה תוויות לבגד?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשים אופניים חשות מדריך אופניים חשים

נושא המאמר: אופניים חשמליים הם הפתרון התחבורתי החשוב ביותר
מאת: הרוכב החשמלי   שמור מאמר למועדפים

אופניים חשמליים? "הסוסים ברחו מהאורווה, והאמת היא שטוב שכך. זה אמצעי חשוב, בוודאי באזורים צפופים, השימוש בו כפי שאנחנו צופים רק ילך ויגדל ובוודאי הרבה יותר טוב מלנסוע באוטו, גם בהיבטי זיהום אוויר וסביבה ירוקה וגם בהיבטי גודש".
על הדברים הללו לא חתום יבואן או בעל חנות. הדובר כאן הוא לא אחר מאשר שר התחבורה, והמסר ברור. אופניים חשמליים הם מגמה שצריך לעודד ולא לדכא, להרחיב ולא לצמצם.
אופניים חשמליים סוחפים בסערה את שוק התחבורה בישראל ומשנה לשנה גודל באופן משמעותי מספר הרוכבים החשמליים המתניידים בשבילי האופניים ובכבישים ברחבי הארץ. מאילת בדרום ועד רמת הגולן, וכמובן שבעיקר באזור המרכז הצפוף, אופניים חשמליים הולכים ותופסים מקום של כבוד בנוף התחבורתי הישראלי.
אם לפני כעשור בלבד עמד מספר האופניים החשמליות בישראל על כמה אלפים בלבד, וברוב המקרים היו אלה בסך הכל אופניים רגילים ששודרגו עם מערכת חשמלית, כיום אנחנו עומדים בפני שוק שמכסה יותר מרבע מיליון רוכבים בכל הגילאים. החל מצעירים מתחת לגיל 18 המהווים כ-25% מכלל הרוכבים, וכלה במבוגרים בגילאי רישיון נהיגה שמחליטים (בצדק רב) להעדיף אופניים חשמליים על פני הרכב שנותר בחנייה.
אופניים חשמליים מפחיתים את מספר הרכבים בכבישים
הבשורה החשובה ביותר שעומדת מאחורי הצורך לעודד רכיבה על אופניים חשמליים היא כמובן היכולת שלהם להפחית באופן דרמטי וחסר תקדים את מספר הרכבים בכבישי הארץ. מספר שלפי נתוני ארגון ה-OECD שפורסמו רק לאחרונה, הוא מהגבוהים שבמדינות המערב. בפרט בישראל, שבה הפקקים, או כמו שהם מכונים על ידי שר התחבורה – "הגודש", הם מכת מדינה של ממש.
הדברים בולטים ביתר שאת לאור העובדה שציינו לעיל לפיה רוב הרוכבים על גבי אופניים חשמליים בישראל הם מבוגרים שיכולים בקלות להוציא רישיון נהיגה. במחקר שבוצע על ידי הטכניון בעבור משרד התחבורה, נמצא שכ-75% מהרוכבים החשמליים בארץ הקודש הם מעל גיל 19 ודי לחכימא ברמיזה.
הדגמים משתפרים, המודעות גוברת, הבטיחות עולה
עד לפני מספר שנים, שוק התחבורה בישראל לא כל כך ידע כיצד להתמודד עם התופעה ההולכת וגוברת של אופניים חשמליים. לאחרונה נעשו מספר מהלכים חשובים להסדרת הדבר, וכעת הרכיבה החשמלית היא הרבה יותר בטוחה ומאורגנת.
שבילי אופניים חשמליים נסללים בקצב מסחרר, ופרויקט חסר תקדים בעלות של למעלה מ-160 מיליון שקלים הושק בגוש דן (מתוך מטרה לחבר למעלה מ-15 רשויות מקומיות בשבילי אופניים חדישים). כמו כן, היבואנים המשווקים אופניים חשמליות נענים לביקוש שעולה מן השטח ומייבאים ארצה דגמי אופניים חשמליים בטוחים, איכותיים, חזקים ובעלי אורך חיים רב. דגמים אשר יכולים בקלות להתאים גם לרכיבה בטוחה בכבישים עירוניים, כפי שמחייב כיום החוק בישראל (בהעדר שביל אופניים).
זאת ועוד, המדינה מחייבת כיום רוכב חשמלי לעבור מבחן תיאוריה, וזאת ככל שמדובר בבני נוער שטרם הוציאו רישיון נהיגה כחוק. לכך יש להוסיף קמפיינים רבים בתקשורת ובמדיה הדיגיטלית שמטרתם להגביר את המודעות לרכיבה בטוחה על גבי אופניים חשמליים בישראל.


www.ebike-israel.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הרוכב החשמלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]