חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ווינר – לדעת ולזכות!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירופה מסלולי טיול טיולים בטבילסי

נושא המאמר: טיול טבילסי
מאת: מרום נט   שמור מאמר למועדפים

1: ת"א - טביליסי
נטוס בטיסה ישירה עם הגעתנו נצא לסיור בעיר טביליסי, בירת גרוזיה, נצעד לאורך מבניה העתיקים וגגותיה האדומים: כנסיית סיוני העתק של כנסיית "ציון" בירושלים, מצודת נריקאלה, שדרות רוסטוולי, בית הכנסת המקומי כנסיית מטחי ומרחצאות הגופרית, האתר ההיסטורי שממנו צמחה העיר.נסיים את הסיור במוזיאון הלאומי של גרוזיה ונהלך בשדרת רוסטוולי המפורסמת . (במידה והמוזיאון הלאומי סגור נבקר במוזיאון קרוואן סראי בעיר העתיקה ).
לינה: טביליסי.

יום 2: טביליסי – אנאנורי - גודאורי
ניסע צפונה בדרך הצבאית המחברת את גרוזיה לרוסיה דרך רכס הקווקז הגדול. נבקר במצודת אנאנורי הצופה על אגם זינוואלי בתצפית מרשימה. ניסע בדרך מרהיבה לאורך כפרים קטנים וציוריים בהרי הקווקז לאתר הסקי בגודאורי.
נגיע לכפר קאזבגי וממנו נמשיך בנסיעה בג'יפים במעלה הקווקז, בנוף מדהים,נבקר בכנסיית גרגטי מהמאה ה 14 (2170 מ גובה) ונצפה בקרחון הקווקזי המתנשא לגובה 5047 מ'. לינה: באתר הסקי גודאורי

יום 3: גודאורי - קוטאיסי - גורי - בקוריאני
היום ניסע לגורי עיר עתיקה עיר הולדתו של סטאלין היושבת על דרך המשי המפורסמת. נראה את מוזיאון סטאלין ואת עיר המערות הופליסיחה. ניסע בדרך המשי נחצה את עיירת הספא המפורסמת בורג'ומי, דרך הרים מיוערים בואכה לעיירת הסקי הציורית, בקוריאני. לינה: בקוריאני.

יום 4: בקוריאני - וורדזיה – בקוריאני
היום ניסע לוורדזיה. קומפלקס מרהיב של למעלה מ- 3000 חדרים חצובים בסלע. נצפה בפרסקו של המלכה תמרה ואביה. נבקר במבצר חרטוויסי, שבו עבר אלכסנדר מוקדון בדרכו לכיבושיו הגדולים במזרח. נשוב לבקוריאני.
לינה: בקוריאני.

יום 5: בקוריאני – קוטאיסי
ניסע לעיר קוטאיסי, העיר השנייה בגודלה בגרוזיה ונעצור בתחנת ממכר של קדרים ובו כדי חרס המיוחדים לשימור יינות. בקוטאיסי נבקר בקתדרלת בגראטי העתיקה,שבה פרעו הטורקים ובכנסיית גאלאטי, ששימשה מרכז רוחני בימי הביניים, נמשיך למנזר מוצ'אמאטה מהמאה ה-8. לינה: בית הארחה בקוטאיסי.

יום 6: קוטאיסי – מטסחטה - טלאבי
ניסע למטסחטה ,הבירה העתיקה של סאקארטוולו (השם ההיסטורי העתיק של ג'ורג'יה ) בירתה העתיקה ומרכזה הרוחני של ג'יאורג'יה, נבקר באתריה החשובים: כנסיית הצלב, כנסיית ג'ווארי הצופה אל העיר וקתדרלת עמוד החיים הנכללים ברשימת המורשת של אונסק'ו. לינה: טלאבי.

יום 7: טלאבי - מנזרי דוד - טביליסי
היום נגיע לערבות קאחטי , שעל גבול גרוזיה - אזרבייג'אן ונבקר במרכז הנוצרי העתיק , שנקרא על שמו של מפיץ הנצרות בגרוזיה "דויד גרג'ה". נבקר במכלול המנזרים המדבריים המרשים ,הבנויים
במערות ובהם שפע של אומנות נוצרית. נהלך בקניון הצבעים בלב המדבר ונצפה בנוף הטבעי המרשים. נחזור לטביליסי.
לינה: טביליסי.

www.maromnet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרום נט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]