חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד למרוח מסקרה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוקטיילים לאירועים קוקטיילים מבוקבקים קוקטיילים שירותי בר

נושא המאמר: הרמת כוסית במשרד? קוקטיילים מבוקבקים הפתרון המושלם!
מאת: יואב הראל   שמור מאמר למועדפים

החגים כבר בפתח ואיתם כמו בכל שנה הרמת הכוסית השנתית, גם לכם נמאס שכל שנה זה נראה אותו דבר? הכירו, הקוקטיילים המבוקבקים שיהפכו כל הרמת כוסית לחגיגה אמיתית.
בעידן הנוכחי Happy Hour, במשרד הפך למנהג קבוע, אין כמו לעשות עצירה מהשגרה המעייפת ולהתרענן באוכל טוב ומשקאות מרעננים שמכניסים קצת אנרגיה ומוטיבציה לעובדים. חברות רבות משקיעות כסף רב בהפקת אירועי ההאפי האוור ומייצרות תקציב ייחודי לנושא.
בכל האפי האוור חשוב לדאוג לאווירה, מוזיקה, אוכל ואולי הדבר הכי חשוב.. משקאות אלכוהוליים משובחים!. הזמנת ברמן להרמת הכוסית במקרים רבים הינה פתרון מצויין, אך כרוכה בעלויות גבוהות ופתרונות לוגיסטים כמו הבאת ציוד כבד, פתרונות קירור, הזמנת כוסות, קרח וכל הציוד הנדרש להכנת קוקטיילים.
למזלנו, חברת שייקן מצאה את הפתרון המושלם שיצור חוויה בלתי נשכחת עבור העובדים שלכם ויתן מענה פשוט וטעים לשדרוג כל Happy Hour או הרמת כוסית.
שייקן, היא חברה המספקת קוקטיילים מבוקבקים בבקבוקונים אישיים של 100 ו200 מ"ל.
כל הקוקטיילים מוכנים לפי הזמנה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר תוך שימוש במשקאות אלכוהול פרימיום מוכרים, סירופים תוצרת בית ייחודיים ומיצים מרעננים. כך שתקבלו את המוצר הטרי ביותר והאיכותי ביותר.
כל עובד יוכל בקלות למצוא את הקוקטייל האהוב עליו מתוך מגוון הקוקטיילים הרחב.
מתכננים אירוע גדול ומתכוננים להזמין אנשים מחוץ לחברה? את הקוקטיילים של שייקן תוכלו למתג עם הלוגו שלכם! כך תוכלו ליצר מצב שהחברה שלכם תבלוט בכל אירוע חשוב.
להרמת הכוסית בחברה יש מטרות רבות, לציין אירוע חשוב, לחבר בין אנשי הצוות, לקדם רעיונות וליצור שיח שיוביל לפיתוח החברה. עם הקוקטיילים המבוקבקים של שייקן, תצרו הרמת כוסית שאף אחד לא ישכח.

www.shaken.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב הראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]