חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ג'אן ציון מסביר: מה הם דגמי קונספט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברה מדביר

נושא המאמר: הדברה כנגד מכת חרקים על מנת לקטול את חגיגת הפרעושים
מאת: דוד בוזגלו   שמור מאמר למועדפים

הדברה כנגד מכת חרקים על מנת לקטול את חגיגת הפרעושים
פרעושים- מיהם? איך מתפטרים מהם?
כולכם בוודאי שמעתם, שאת שחקן הכדורגל הטוב והמוערץ ביותר בעולם מכנים במקרים רבים "הפרעוש". מן הסתם בכינוי זה רוצים להביא לידי ביטוי את קומתו הנמוכה ומראהו הקטנטן. ואולם כאשר חושבים על זה שוב- בואו נודה מכל הלב: הכינוי הוא פשוט לא מתאים. הפרעוש בדרך כלל נחשב לבעל חיים לא רצוי שמעורר אי נוחות וטרדה בקרב בני האדם. הפרעוש הוא אחד ממשפחת החרקים. יש במחלקה אלפים של מינים. על פי הידוע, הפרעושים מתקיימים בעולם כבר כמה עשרות מילוני שנים. בקרב חוקרים במחלקות שונות באקדמיה חוקרים אותו כאחד ממיני בעלי החיים הקדומים שעשויים להעניק מידע על בעלי חיים קדומים ובמיוחד על שלבי האבולוציה וההתפתחות שלהם. בפרעושים ידועים כבעלי חיים שחיים באופן של פונדקאות. הם מנצלים את בעל החיים האחר ומתעלקים עליו. לעתים הם עוקצים אותו תוך כדי. כך, כאשר מדובר על פרעושים ובני אדם נושא העקיצות עומד בראש סדר היום, שכן הם מביאים עקיצות שמהוות אי נוחות, גירוד ונפיחות שעלולה להיוותר על הגוף מספר ימים. בנוסף, מספר מצומצם של בני אדם נחשבים אלרגיים לחרקים ולקרבתם, ועל כן במקרה זה יש להיזהר במיוחד מפניהם. עוד בעיה חמורה שעלולה לצוץ בעקבות הימצאותם של הפרעושים נחשבת היכולת שלהם, כמו גם בעלי חיים אחרים להעביר מחלות. הם מסוגלים פשוטו כמשמעו לשאת מחוללי מחלות ולהעביר אותם בעת העקיצה. מחלות אלו עשויים להיות מסוכנות עד כי הן דורשות התערבות רפואית מידית.
אז איך ניתן לחסל את מכת הפרעושים? הדרך הראשונה שעשויה להיות יעילה כנגד מזיקים אלו היא הדברה עצמית. במקרה כזה ראוי, כמובן, להתייעץ עם חנות לממכר חומרי מיגור והדברה כדי למצוא את החומר המתאים ביותר לשם טיפול דווקא בפרעושים. כיום, בעידן שבו איכות כדור הארץ נחשבת נושא חם ולוהט בקרב אוכלוסיות רבות מסביב לעולם- אך רצוי לבקש כבר בעת הרכישה תכשיר הדברה אורגני הפועל על תשתית של חומרים טבעיים, ירוקים. בעבר לשם תזכורת- נהוג היה לרסס ולהדביר רק בתכשירים כימיים רעילים ביותר. וכמובן, האופציה הטובה יותר למיגור כל בעל חיים מציק ומטריד וגם פרעושים היא לקרוא לשירותיה של חברת הדברה מקצועית ומנוסה ולסמוך על הידע והיכולת שלה לטפל במזיקים.

s-hadbara.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד בוזגלו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]