חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המיסוי במכירת נכס מקרקעין תוצאות המס בעת מכירת נכס ע"י מנהל עזבון המנוהל בפשיטת רגל





    קישורי טקסט (לפרטים)




משרדים למכירה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נדל"ן זיכרון יעקב זכרון יעקוב זיכרון יעקוב

נושא המאמר: חיפוש בית למכירה באינטרנט? - נדל"ן - זיכרון יעקב - זכרון יעקוב - זיכרון יעקוב
מאת: יואב איתיאל   שמור מאמר למועדפים

האינטרנט משנה את הדרך בה אנחנו חיים, ובה אנחנו קונים. זוכרים כיצד פעם, בחיפוש אחרי דירה לקנייה הייתם ניגשים למתווך שעל חלון הראווה של המשרד שלו היו תלויים כרטיסים עם פרטים של בתים המוצעים אצלו למכירה? זוכרים שאם גיליתם ענין בהם היה יושב איתכם מול כרטיסיית נכסים ולאחר מכן צועד אחתכם לרות דירה או בית שגיליתם בהם ענין? לא עוד! האינטרנט חולל מהפכה של ממש קרתה בתחום הנדל"ן בשנים האחרונות והמהפכה נמשכת. היכולת של קונה לערוך מחקר לפני קניה גברה לעין ערוך בשנים האחרונות. חיפוש בגוגל אחרי המילים "נווה הברון" בגוגל ישראל מעלה 14,500 תוצאות. חיפוש אחרי "וילה בזכרון יעקב" "וילות בחורש" 10,500 תוצאות. "נווה אשר פרדס חנה" 27,500. ולא רק בעברית. חיפוש אחרי "zichron yaacov" בגוגל קום (העולמי), למשל, מוביל ל 91,600 דפים! האינטרנט פתח אפשרות לרוכשים, גם מחו"ל, לסקור את ההיצע עוד הרבה לפני שהגיעו לראות בית בשטח. ומה מוצאים בין התוצאות האלה? הרבה "זבל", אבל גם הרבה הרבה אינפורמציה מעולה על הישובים והשכונות, החינוך, בתי הכנסת, המסעדות, הגלריות וכל מה שקשור בחיים באחד מן המקומות בהם אתם שוקלים לרכוש מגרש בית, או דירה. מוצאים גם אתרים רבים העוסקים בנדל"ן -- לוחות "למכירה" ואתרי משרדי תיווך רבים. באתרים האלה אתם מוצאים אלפי נכסים מצולמים, ופרטים טכניים ואיכותיים אודות הבית שתשקלו אולי לקנות. ישנן עדיין בעיות רבות. רבים מהפרסומים אינם מעודכנים. טבעם של מחירים שהם עולים ויורדים עם תנודות השוק והביקוש לנכס, וטבעם של נכסים שהם נמכרים לבסוף. התיסכול של מחפשי בתים רבים הם שהמידע שהם מוצאים באינטרנט כבר אינו מעודכן. אבל אצל סוכנויות הנדל"ן המתקדמות יש גם אתרים משוכללים מהדור הבא, בהם האינפורמציה עדכנית עד כדי כך שכאשר נמכר נכס הוא מעודכן תוך שניות באתר האינטרנט שלהם, וכך גם כאשר שונה מחירו. אתרי אינטרנט נדלניים של הדור החדש מאפשרים קבלת עדכונים שוטפים של נכסים היצאים למכירה באמצעות טכנולוגיה הנקראית RSS, כך שאם אתם מחפשים בית להשכרה בבנימינה, למשל, תוכלו להרשם לקבל את המידע תוך דקות מהרגע שנכס כזה אכן הופיע בשוק. התוצאה? מחקרים אחרונים בארה"ב מראים שרוב הקונים היום עורכים חיפושים באינטרנט הרבה לפני שהם פונים בכלל למשרד תיווך, וכשהם פונים הם פונים בדרך כלל למשרד שאתר האינטרנט שלו סיפק להם את הסחורה האינפורמטיבית שאותה חיפשו. אלה שערכו את החיפוש המקדים שלהם באינטרנט נזקקים בדרך כלל לפחות ביקורים בבתים בשטח, לפני שהם מחליטים איזה בית יקנו. לא רק קונים נהנים מהאינטרנט. שוקלים למכור בית, דירה או מגרש? אתרי אינטרנט של משרדי תיווך מספקים לכם מידע רב שיעזור לכם לתמחר את הבית בצורה שקולה לפני שתציעו אותו למכירה. גלישה נעימה!


חיפוש בית למכירה באינטרנט? - נדל"ן - זיכרון יעקב - זכרון יעקוב - זיכרון יעקוב


www.30900.com/heb


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב איתיאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]