חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך את רוצה שחייך יראו אחרי הלידה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסכם גירושין גירושין גישור הסכם ממון

נושא המאמר: הסכם גירושין
מאת: עורך דין ערן עזרא   שמור מאמר למועדפים

הסכם גירושין
פירוק התא המשפחתי הוא משימה בהחלט לא פשוטה. הסכם גירושין מסדיר את הנושאים הרלוונטיים לגירושין בכפוף לאישור משפטי.
זיכרו כי "עדיפים גירושין בהסכמה מגירושין בהסלמה". עת גיבוש ההחלטה להתגרש יש לחשוב על דרך ראויה ומהירה לעשות זאת, ולא לצפות שדווקא הגירושין שלך יהיו "גירושי השנה".
ישנן דרכים רבות להגיע להסכם גירושין, הן יכולות לבוא לידי ביטוי דרך בית המשפט לאחר שורה של תביעות הכרוכות באופן של מלחמת התשה או לחלופין מחוץ לכותליו של בית משפט, על ידי דרכים חלופיות כגון גישור. בדרך האחרונה הדרך לבית המשפט או לבית הדין, לפי העניין, תהיה אך בנוגע לאישורו של ההסכם.
הסכם גירושין ראוי שיכלול את כל הנושאים שקשורים בהליך, כפי שיפורט להלן,
1. רכוש
יש להתייחס לכל ההבטים הרכושיים. בכלל זה יש לכלול את דירת המגורים, את הדירות להשקעה, אם קיימות, עסקים, זכויות סוציאליות, חסכונות, רכבים, חשבונות בנק וכדומה.
2. משמורת והסדרי ראייה
יש לקבוע מיהו ההורה המשמורן ואת סוג המשמורת, אם היא משותפת, לפרט את הסדרי הראייה לפרטי פרטים, כולל אמצע שבוע, שבתות, חגים, חופשים ושעות מדויקות. ראוי להסדיר את היציאה של הילדים מהארץ, בין אם לצורך שליחות, בין אם לצורך חופשה, ולפרט מי משלם את כרטיסי הטיסה. כמו כן, יש לפרט את הערבויות שיש להפקיד.
3. חינוך הילדים
יש לפרט את אופן חינוך הילדים ובכלל זה את המוסדות בהם הם ילמדו, להגיע להסכמות בנוגע למוסדות דתיים או חילוניים וכדומה.
4. מזונות ילדים
יש לציין בהסכם את גובה המזונות שישולם, את התוספות המיוחדות שנוגעות להוצאות הילדים, כגון טיפולים רפואיים, חגים וכדומה. יש לקבוע את מועד התשלום, אופן התשלום, תקופת התשלום ואת ההצמדה. ככל שהסעיף יהיה מפורט יותר, כך יימנעו וויכוחים ותביעות עתידיות.
5. הסדרת גט
יש לכלול בהסכם את הסכמת שני הצדדים להתגרש בהסכמה ומתוך רצון חופשי.
הסכם גישור יש לאשר בבית משפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, לפי העניין, ולקבל תוקף של פסק דין. הסכם שאינו מאושר אינו מחייב את הצדדים. חשוב שההסכם יהיה מפורט לפרטי פרטים ללא בעיות פרשנות.
קטינים רשאים להגיש תביעה עצמאית למזונות לאחר חתימת הסכם הגירושין בין הוריהם. הסכם גירושין, שלא קדמו לו הליכים משפטיים בעניין מזונות הקטינים, לא מחייב אותם.
הסכם אשר נראה כנוגד את טובת הקטינים או שאינו חוקי, לא יאושר על ידי הערכאות ולא יקבל תוקף של פסק דין.
סוגייה חשובה היא הדרך לבטל הסכם גירושין. הסכם אשר קיבל תוקף של פסק דין על ידי הערכאות מחייב. לצורך ביטולו, יש לטעון ולהוכיח קיומן של עילות כגון טעות, הטעייה, כפייה, תרמית ועושק. קשה להוכיח קיומן של עילות שיובילו לביטול הסכם לאחר שאושר על ידי הערכאות.
אישור של בית משפט לענייני משפחה לעניין הסכם גירושין מחייב על כל פרטיו, למעט סעיפים הנוגעים לרצון הצדדים להתגרש. הסמכות הנתונה לאישור רצון הצדדים והסכמתם להתגרש נתונה מבחינה עניינית לבית הדין הרבני. לפיכך, בית הדין הרבני יוציא את פסק הדין לגירושין
[email protected]






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עורך דין ערן עזרא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]