חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התפרצות מוגברת של תולעת הפארק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צליאק מחלקת הצליאק הצליאק

נושא המאמר: ענת
מאת: אני לא יודעת עד כמה אתם יודעים על המאבק שמנהלים חולי הצליאק בארץ כנגד התאגיד שטראוס עלית ולכן אני אתחיל בהסברת הרקע   שמור מאמר למועדפים

ענת היא אחינית שלי ומצאתי לנכון להפיץ את מכתבה.
--
ירמיה

שלום כולם,

אני כותבת לכולכם משפחה וחברים בבקשה לעזרה.

אני לא יודעת עד כמה אתם יודעים על המאבק שמנהלים חולי הצליאק בארץ כנגד התאגיד שטראוס עלית ולכן אני אתחיל בהסברת הרקע.

בפסח שנה שעברה יצרה חברת שטראוס עלית מוצרים רבים שהיא סימנה כנטולי גלוטן,
אנשים שכמוני סובלים מצליאק, וכמוני קונים מוצרים בפסח בסיטונאות לכל השנה, אכלו מהמוצרים הללו וחלו מאד, וחלקם (בעיקר ילדים) הגיעו לבתי חולים ונזקקו לאשפוזים.
הגלוטן זוהה במוצרים דווקא על ידי חברות מחו"ל שלהם משווקת שטראוס את המוצרים במיוחד כמוצרים נטולי גלוטן לחולי צליאק. החברות הללו בדקו את המוצרים במעבדות שלהם וגילו את הגלוטן, וידעו את שטראוס, אך זו לא טרחה להוריד את המוצרים מהמדפים או אפילו לפרסם אזהרות.

לאחר אותו מקרה, הגישו קבוצת הורים לאותם ילדים שחלו כתוצאה מהאכילה תביעה יצוגית כנגד שטראוס.

מאז שטראוס החלה לסמן את כל מוצריה בסימון גורף של עלול להכיל גלוטן. הסימון הגורף הזה בעצם מונע מאנשים כמוני לאכול את כל מוצרי החברה גם אם הם בסדר, ואפילו יותר גרוע מזה, חברות אחרות החלו לחקות את הנוהג הזה על מוצריהם גם כן.

לאחרונה החלטנו, חולי הצליאק בארץ, להפסיק לשתוק ולדרוש חקיקת חוק שיחייב סימון נכון ומדוייק של המוצרים בארץ (מה זה עלול? הם לא יודעים מה יש
במוצרים שלהם? אולי יתחילו לכתוב גם שעלול להכיל ציאניד? או עלול לא להכיל ויטמינים?)ץ

לפני כשבוע אפילו נערכה הפגנה מחוץ לכנס "מזון בעידן החדש" במתחם נתב"ג שלמרבה האירוניה נציגי שטראוס הוזמנו לנאום שם על שירות לצרכן.

אני יודעת שכרגע אני לא גרה בארץ, אבל אתם כן. ואל תגידו לי: "אני אדם אחד מה זה שאני לא אקנה את המוצרים שלהם ישנה משהו?". אחד ועוד אחד ועוד אחד..... ככה עושים שינוי :-)

אני מצרפת לינק לבלוג שכתב סתם מישהו... לא חולה... לא חבר או בן משפחה של חולה, אלא מישהו שמבין לאן מדיניות כזו יכולה להוביל אם נרשה לתאגיד לזלזל במיעוטים בעלי מחלות מגבילות רק בגלל שהוא יכול.

http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?EntryId=1012549

בבקשה, תפסיקו לקנות שטראוס עלית!!!!! אני יודעת שזה בקשה גדולה, אבל אפילו אם תורידו מוצר אחד מהסל המשפחתי שלכם הרי שעזרתם והראתם שחשוב גם לכם.

אוהבת אתכם המון,
ענת




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אני לא יודעת עד כמה אתם יודעים על המאבק שמנהלים חולי הצליאק בארץ כנגד התאגיד שטראוס עלית ולכן אני אתחיל בהסברת הרקע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]