חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים והמלצות לבחירת מתנות עסקיות - מוצרי פרסום לקידום מכירות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אלו ורה תופסי תזונה

נושא המאמר: צמח האלו ורה
מאת: לירון יונג   שמור מאמר למועדפים

האלו ורה הוא צמח ממשפחת הליליים הידוע בתכונותיו המיוחדות כבר אלפי שנים. לצמח תכונות מרפא מגוונות ביותר. השימוש באלו ורה אינו רק חיצוני כי אם גם פנימי. הג'ל שמופק מתוך החלק הפנימי של העלה עשיר בחומרים רבים כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים ועוד.


האלו ורה מוכר כצמח מרפא כבר אלפי שנים. לפני יותר מ- 6000 שנים תיעדו את השימושים הרפואיים על חרסים בעיר הבבלית ניפור. בפפירוס מצרי בן כ- 4000 שנה באורך 70 מטר, נמצאה כל תורת הרפואה המצרית העתיקה שכללה שמושים רבים באלו ורה, בתנ"ך מוזכר האלו במקומות אחדים בשם אהל וברבים: אהלות, לרוב בהקשרים של שמושים פולחניים או פואטים נבואיים. האלו ורה מוזכר בתלמוד וגם הרמב"ם מהלל את תכונותיו.


ממחקרים רבים נמצא כי בעלה האלו ורה יותר מ- 200 חומרים ובתוכם כל אבות המזון הנחוצים לאדם. בינהם; ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים, חומרים מאלחשים, חומרים מונעי גירוי וגירוד וכו. הממצא שמפליא אולי יותר מכל את החוקרים הוא היחס בין המרכיבים השונים בתוך הג'ל ויש המשווים יחס זה ליחסים בתוך תזמורת סימפונית. הוכח שהוא ממש "תפור" אופטימלית לצורכי גוף האדם. דווח על כך שמי ששותה ג'ל של אלו ורה מקבל אנרגיה רבה, מערכת העיכול שלו מתעוררת מחדש לחיים ופועלת באופן מאוזן. ספיגת המזון ופליטת הפסולת משתפרות. שיפור חילוף החומרים מאפשר לגוף לספוג את אבות המזון ביעילות רבה יותר, פעולה התורמת גם להמרצת מערכת החיסון.

מחקרים רבים ומגוונים על שתית ג'ל האלו ורה הראו שיפור במערכת העיכול אצל אנשים בריאים, נערכו מחקרים על תוחלת החיים בחיות ומצאו שיפור העולה על 10% בתוחלת החיים (ואיכות חיים גבוהה ביותר עד המוות). לאחרונה נערך באנגליה מחקר על חולי קוליטיס. לאחר שתית ג'ל האלו ורה של FLP במשך 4 שבועות בלבד, נצפה שיפור משמעותי מספיק כדי לבנות מחקר ארוך טווח יותר.

בטיפול בעור, האלו ורה מחולל פלאות. אחת מהסיבות לעניין הרב שהצמח עורר בארה"ב החל משנות ה- 40, הייתה ההצלחה שנחלו רופאים יפנים בהירושימה, שהתמודדו עם תוצאות הקרינה האטומית בעזרת האלו ורה - חיצונית ופנימית. היום ידוע האלו כמשכך כאבים ומרפא פציעות למיניהן, מכות יבשות, עקיצות וגרויי עור. גם במקרים של אקזמה ומחלות פיטריתיות, משמש ג'ל האלו כמרפא רב עוצמה. השימוש לטיפוח העור והשיער והגנה מפני יובש, קור וחום הוא נושא שנלמד ויושם במגוון גדול של תכשירים קוסמטיים. כך גם הוכח שקרם הגנה על בסיס אלו ורה נותן לעור הגנה אפקטיבית ביותר. אפילו משחת שיניים על בסיס הג'ל משיגה תוצאות מרשימות שכן ג'ל האלו ורה משקם את החניכיים ומונע התפתחות דלקות בחל הפה.

לאורך כל ההיסטוריה לא היה קיים הידע איך לשמר את הג'ל שבעלה לאחר חשיפתו לאוויר. מספיק 4 שעות בלבד של חשיפה כדי שתרכובת החומרים העדינים בג'ל תתחמצן ותאבד את רוב תכונות המרפא שלה. לכן נעזרו תמיד בעלי אלו ורה טריים מעציץ או מהשדה.

לפני כשלושים שנה, פיתח דר' לרוקחות בשם ביל קואטס פטנט המשתמשת רק בחומרים טבעיים וטיפול תרמי מתוחכם הנמשך שעות ארוכות. בסופו של התהליך מתקבל ג'ל אלו ורה מיוצב בעל תכונות זהות כמעט ב- 100% לג'ל הטבעי ועם חיי מדף של 5 שנים לפחות. קואטס מתאר את הנוסחה שלו כמורכבת וקשה במידה כזו ליישום, שאפילו היה מפרסם את מרכיביה השונים לא היה נמצא יצרן שהיה מסוגל לעשות בה שימוש מלא ללא עזרה.

כשניגשים לבחירת מוצרי אלו ורה רצוי לשים לב לכמה דברים. על פי תקן בין לאומי, יוצגו חומרי הגלם על המוצר בסדר יורד, כלומר הראשון ברשימה יהיה החומר שנמצא בכמות הגבוהה ביותר, השני בכמות השנייה בגודלה וכו'. כמובן שהחומר הנמצא ברשימת התכולה אחרון הוא זה בכמות הקטנה ביותר. ובקשר לאלו ורה - יש תקן בין לאומי עם קריטריונים מאוד ברורים: 1. כמות האלו ורה צריכה להיות במוצר בגובה נתון לפחות. 2. ניקיון הג'ל חייב להיות ברמה נתונה. כל המוצרים העומדים בדרישות התקן מקבלים זכות להשתמש בתו הזה:

שימושים של הג'ל ליולדת : יש בשוק תרסיס של ג'ל אלו ורה המכיל גם פרופוליס ותמציות צמחים המקל על נשים אחרי הלידה (ריסוס על התפרים מקל על הכאב ועל תהליך ההחלמה). גם הרפוי נעשה מהיר יותר. יש מיילדות שכבר מכירות אותו וממליצות, התרסיס יכול גם לשמש לפריחות על ישבני תינוקות. על ילדים גדולים יותר אפשר לרסס על אבעבועות רוח כי הוא מרגיע את הגירוי ומשפר את ההרגשה. בגלל שהוא מבוסס על אלו ורה, ילדים יכולים לרסס על עצמם וללמוד איך לטפל בעצמם כעזרה ראשונה בבית לכל המשפחה.

נשים בהריון יכולות ליהנות ממשחת שיניים המבוססת על אלו ורה והמכילה גם פרופוליס.
כשמשלבים ג'ל אלו ורה עם פרופוליס מקבלים קרם מעולה להקלה משמעותית כשיש פצעי אקנה ,סבוריאה או טחורים במיוחד אחרי הלידה.
בגלל כושר החדירה של אלוורה לאורך כל שכבות העור, כשמוסיפים מרכיבים נוספים כמו שמן חוחובה ומורחים על הבטן, נשים בהריון יכולות להנות מעור חלק ללא גירוי .
לפרטים נוספים יש ליצור קשר במייל -
[email protected]

www.aloevera1.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לירון יונג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]