חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שפעת – מחלה מסוכנת או סימפטום קל למיגור?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים גיל המעבר

נושא המאמר: חשיבות התפיסה של נשים את עצמן בגיל המעבר
מאת: אילנה רפלוביץ   שמור מאמר למועדפים

נשים רבות חוות את תקופת גיל המעבר כתקופה קשה מאד בחייהן, דוקא כשהן אמורות להיות משוחררות מגידול ילדים אשר בגרו, פרחו ועזבו את הבית ובעוד הן יכולות ליהנות מחיי מין חופשיים ללא הדאגה המציקה באשר להריון בלתי רצוי וכאשר גילן הביולוגי עדין מאפשר להן לקחת אחריות לחייהן כמעט בכל תחום אפשרי ולעשות בהם כרצונן, דוקא אז בתקופה שאמורה להיות בעצם פריחה והנאה של ממש מחייהן, ישנן לא מעט נשים אשר נופלות למעין תהום של חיים מלאים סבל, מתח נפשי רב המלווה בעצבנות, דיכאון, תחושה של חוסר ערך והוצאת עצמן מתפקוד ומעורבות בחיים. לעומת זאת ישנן נשים החוות את גיל המעבר תוך שהן חוות תסמינים גופניים קשים אך ממשיכות לנהל את חייהן ביצירתיות רבה.

נשים רבות טרם הצליחו לגבש לעצמן "תוכנית חיים" הכוללת שינוי באורח חייהן הכולל תזונה נכונה ופעילות יצירתית, אשר יתרמו להקלת המעבר בשלום את תקופת גיל המעבר וזאת בהכרח משום שעדין ישנם רופאים רבים שחושבים שהפתרון האידיאלי לסבל הנשים הוא במתן הורמונים חלופיים לנשים בתקופת גיל המעבר, כשלא תמיד חשוב אם הן סובלות מאד מן התופעות ואם לאו. ללא ספק האסטרוגן הניתן כתוספת לאחר הפסקת הווסת יעיל מאד באשר להפסקת גלי החום ולמניעה הידלדלות מסת העצם, העשוי להוביל למחלת האוסטופורוזיס. אך יש גם לקחת בחשבון את הסיכונים הכרוכים בתוספת של אסטרוגן לגוף, בשל הסכנה לעיבוי רירית הרחם ורקמת השד העשויים להוביל להתפתחות סרטן הרחם, השחלות והשד. על כן יש לשקול מתן הורמונים חלופיים אלו בהתאם לעוצמת האי נוחות של האשה מבחינה פיזית. מבחינה תזונתית רצוי לכלול מזונות ותוספים המכילים ויטמין E היעיל לגלי החום-קור. המינון להקלת הסימפטומים הוא 800 מ"ג בתוספת של ויטמין C עד 3 ג"ר ליום, אותם רצוי לקחת בחלוקה על פני כל היום. באם חלה הקלה בתסמינים או שנעלמו קליל יש להוריד את המינון של הויטמינים. ויטמין E ל-400 יחב"ל וויטמין C בין 500 מ"ג ל-1000 מ"ג ליום. צריכת מזונות ותוספים המכילים ויטמין D וסידן ימנע את בריחת מסת העצם וצריכת מזונות המכילים טריפטופאן ימנע הפרעות בשינה לנשים אשר בתקופת גיל המעבר מתקשות להשיג שינה ערבה, ההמלצה היא לאכול בשעות הערב קערית דגנים מלאים בתוספת חלב ובננה.

תקופת גיל המעבר משווה לנשים מעמד כשל הגברים באשר למחלות לב וכלי הדם, אך לא כל אשה תחלה בהם אלא אם כן יש לה הסטוריה של שומנים בדם במהלך חייה הקודמים לתקופת גיל המעבר. נשים אשר יסגלו לעצמן תזונה דלת שומן ועשירה בסיבים תזונתיים, פירות- ירקות ופעילות גופנית אפשר שיצליחו לחמוק ממחלות לב ומחלות ניווניות אחרות.

מחקרים עדכניים שנעשו באשר להתנהגות נשים בתקופת גיל המעבר, מצאו כי להיבטים הקשורים בתפיסת עולמן של נשים יש משמעות רבה ליכולתן להתמודד טוב יותר עם תקופה זו. מטרת המחקר היה לזהות את הטכניקות שיאפשרו לנשים לרכוש דרכי התמודדות טובות יותר בתקופת חייהן זו, ושיעזרו להן לשמור על נינוחות ויכולת הסתגלות לכל מאפייני התקופה מבחינת התופעות הגופניות וההיבט הנפשי שלהן. מסקנת המחקר הייתה שנשים המסתגלות טוב יותר לתקופת גיל המעבר בחייהן, הן נשים העוברות תקופה זו תוך השלמה עימה והמוצאות להן דרכי התמודדות טריויאלים במצבי מתח ושינויים בחיים בכלל.

מסקנה זו הוסקה באשר לאותן נשים שתפקדו היטב ובצורה זו טרם הופעת גיל המעבר. נשים המקבלות את החיים כמות שהם ושלקחו תמיד משימות ואתגרים בחיים, רואות בתקופת גיל המעבר, על כל קשייו, הזדמנות נוספת לאתגר, המביא אותן לעשייה וליצירתיות שהם תוצר שלם של תפיסת עולמן הבריאה על החיים בכלל.

תקופת גיל המעבר יכולה להיות תקופה רווית תסכול וסבל לנשים רבות אם וכאשר התייחסותן הבסיסית לחיים בכלל לא תשתנה. להחמרת התסמינים הגופניים בתקופת גיל המעבר השלכות נפשיות הקובעות את מידת שליטתן על חייה האשה.

לסיכום, מלבד אימוץ אורח חיים בריא על כל אשה להבין את הדינמיקה של החיים ולתת להם משמעות כל אחת על פי דרכה. אפשר לראות בתקופת גיל המעבר הזדמנות פז לצמיחה אישית וניצול כל יתרונות הגיל וההפך "טביעת כל האוניות" שיוביל ליצירת מתח נוסף על גופה של האשה, שיתרום ליצירת רדיקאלים חופשיים ולהידרדרות במצב הבריאות הכללי והזדקנות בטרם עת.

זכרו אם כך נשים נכבדות, שאת ניסיונכם בחיים אותו צברתם בטוב וברע, לא ניתן לקחת מכם. נצלו את יתרונו ותחליטו בעצמכן מה רצוי לכן, דבר אחד בטוח שתקופת גיל המעבר תעבור לכן אם תרצו או לא תרצו, השאלה היא רק איך... כשאת זאת רק אתן תקבעו.

בברכה,
אילנה רפלוביץ
תזונאית הוליסטית

thkbv rpkuch.
,zubth, vukhxyh,
crhtu,


www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אילנה רפלוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]