חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נתח ההשקעה בפרסום ושיווק באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פירוש חלומות חלומות

נושא המאמר: פירוש חלומות
מאת: דוני   שמור מאמר למועדפים

כולנו מדי פעם חולמים חלומות וב90% מהמקרים איננו זוכרים אותם. אך פעם בכמה זמן קורה שאנו זוכרים חלום שחלמנו. לפעמים זהו חלום שמח,לפעמים עצוב ולפעמים אפילו קורה שאנו חולמים חלום צלול. במאמר זה נגדיר מה הם חלומות וכיצד ניתן לפרש אותם.

חלומות, בדומה למציאות הם אירועים שאנו חווים, אומנם בראשנו אך כמו במציאות גם בהם יש זמן, עצמים ורקע. פעם בכמה זמן קורה שבזמן שאנו חולמים אנו יודעים שאנחנו נמצאים בחלום ואז ניתן לשלוט על הדברים הקורים באותו חלום - חלום כזה נקרה חלום צלול.

למה אנו חולמים?
אחת הסברות היא שבדרך כלל חלומות נגרמים כתוצאה מנסיון של התת מודע לשלוח לנו מסרים לגבי החיים שלנו ולהדריך אותנו כיצד לפעול.
עוד תיאוריה שנחקרה היא שחלומות נוצרים כדי לעבד מידע שניצבר במהלך היום.
ולבסוף יש חוקרים המאמינים שהחלומות הם בעצם תהליך שבו הנפש מרפאת את עצמה.

כנאמר לעיל, רבים סוברים כי החלומות ניתנים לנו כמסרים מהתת מודע שלנו, שמנסה לעזור לנו בפעולותינו היומיומיות. סברה זו רווחת בעיקר בפסיכולוגיה שעל פיה ניתן לפרש כל חלום דרך סימנים מן החלומות שלנו. כיצד ניתן לפרש את חלומותינו? ישנם דברים רבים שחוזרים על עצמם בחלומות בצורות שונות. לדוגמא לפעמים בחלום אנו נופלים ממקום גבוה כלשהו כמו צוק או בניין. כיצד ניתן לפרש זאת? הפירוש לנפילה ממקום גבוה ע"פ הפסיכולוגיה הינו שיש לנו חרדה גדולה ופחד מהצורך ללא לשלוט בכל דבר, מהצורך להרפות, פחד לאבד שליטה ולהיכשל בדרך.
כל סימן בחלום ניתן לפרש בצורה שונה, אך כמעט לכל דבר שאנו חווים בחלום ישנו פירוש. אם ברצונכם לפרש את חלומותיכם תוכלו להעזר בקישור המצורף לפירוש חלומות.
נסיים עם ציטוט מפורסם מפי לנגסטון יוז:
"החזיקו חזק בחלומותיכם. כי בלעדיהם החיים הם ציפור שבורת-כנף שאינה יכולה לעוף."
אז נצלו את חלומותיכם, הקשיבו להם ונצחו את העולם.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]