נושא המאמר: צרכנות נכונה
מאת: אלמוג דותן שמור מאמר למועדפים
אנחנו דור המחאות. לא כי אנחנו אוהבים להתלונן, אלא כי אנחנו יכולים לעשות
שינוי, להשפיע, להזיז, להגיע.
יוקר המחיה ותחושת הגזל מלווים אותנו בהרבה תחומים: דיור, אוכל, ביגוד וחופש.
על כל אלה – אין לנו השפעה, אבל קמנו והחלטנו שבתחום שלנו – אנו משנים את המפה!
תחום הסלולר והתקשורת הינו בין החמים והמכניסים ביותר בארץ ובעולם. טלפון
ואביזריו הבסיסיים כבר מזמן לא מותרות, אלא הכרח יומיומי.
תחום זה מתבסס בארץ על מספר יבואנים אשר משווקים את מוצריהם לחנויות, רשתות
ואתרי אינטרנט. הלקוח הסופי מקבל מחיר "מקובל בשוק" שהוא גבוה פי כמה וכמה
ממחירו האמיתי של המוצר בפועל.
אנו חברה ותיקה בענף, וכמו כל שאר היבואנים התקיימו שנים רבות ממכירת מוצרים
לחנויות ולרשתות שיווק. מחיר, אותו מקבל הצרכן – לא בתחום האינטרסים.
ההשראה למהלך נבעה מסיפורה האישי של אמי המבוגרת, שבסך הכל רצתה לסדר את מכשיר
הנייד שלה, ובמהלך התיקון, המוכר פנה אליה והציעה לה גם להחליף את כבל הטעינה,
שלדעתו גרם לנזק במכשיר שלה. "המוכר היקר" מכר לאימא שלי שני כבלים במחיר של
חמישים שקלים כל אחד, כשאני יודע בדיוק שהמחיר של כבל לחנות לא עולה על שמונה
שקלים. אז למה??? למה לעזאזל לנצל את האנשים המבוגרים? למה לעשוק את המסכנים?
פה החלטתי "עד כאן"! העסק שלי הוא מקום בו אני יכול להשפיע, לשנות ולתת. לתת
לכל אלה שמתקשים לרכוש במחירים גבוהים, לאלה שלא אנשי טכנולוגיה ולא דוברי
אנגלית, לאלה שלא מסתדרים עם איביי, וזאפ הוא עוד סתם מילה עבורם. לאלה שלא
רוצים להרגיש שעושקים אותם, שגוזלים מהם, לאלה שלא רוצים לשלם מחירים מופקעים.
יכולנו להריץ קמפיין יקר ושלטי חוצות. יכולנו לפרסם ברדיו ובפורטלים מפורסמים.
אבל כל זה עוד הפעם היה נופל על כיסו של הצרכן הסופי. ואת זה אנחנו רוצים
למנוע.
מחיר הוגן הוקם כפרויקט חברתי כלכלי, שבא וחושף את המחירים האמיתיים של מוצרי
צריכה יומיומיים ומעניק את המחיר הזה לצרכן הסופי.
מהלך זה חושף את מאות אחוזי הרווח שחנויות ורשתות משלשלות לכיסם כל יום על
חשבון הצרכן הקטן. המהלך הזה פוגע בכל אלה שמנצלים את החוסר ידע, זמן או יכולת
לעשות השוואת מחיר ולהמתין לזמני אספקה ארוכים מחו"ל. מהלך זה גרם כבר עכשיו
לפניות אנונימיות אלינו בבקשה להסיר את האתר מהאוויר.
לכל אחד מגיע מחיר הוגן.
המטרה של פניה זו היא לעורר כמה שיותר אנשים שידעו ויעבירו הלאה שהשינוי הוא
כבר כאן.
www.mehirhogen.co.il
mehirhogen.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלמוג דותן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.