חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
About Agistri





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הצרת היקפים המסת שומן טיפול בצלוליט

נושא המאמר: מה הוא טיפול הצרת היקפים ללא ניתוח?
מאת: אנה מאיר    שמור מאמר למועדפים

טיפול הצרת היקפים הוא טיפול המשלב קוסמטיקה, תזונה ופיזיולוגיה על מנת להשיג את המטרה הברורה של הצרת היקפי הגוף.
היקפי גוף מתקשרים אצלנו לרוב לתחום האסתטיקה, אך בפועל מדובר גם באינדיקציה רפואית לכל דבר, המצביעה על אפשרות של עודף שומן ואחוזי שומן גבוהים בגוף. הטיפול אינו יכול להתבצע במנותק מהגוף כולו, תוך התמקדות באזורים הספציפיים שבהם תרצו להצר את ההיקפים, והוא צריך לכלול בתוכו תפיסה כוללת והרמונית המערבת את הגוף כולו.
מטרות הטיפול
במסגרת התהליך של טיפול הצרת היקפים נעשה שימוש בשורה של טכניקות המיועדות להשיג מספר מטרות מרכזיות:
* ניקוי רעלים שהוכחה כבר כשיטה היעילה והטובה ביותר להרזיה
* הרזיה וחיטוב הגוף
* הסרת צלוליט
* טיפול בחילוף חומרים לא תקין והסדרת חילוף החומרים
* פתרון בעיה של עודף משקל
* פתרון בעיה של בצקות לאחר ניתוח

שיטת עיסוי הניקוז הלימפתי:

את התוצאות הללו מציג הטיפול באמצעות שורה של טכניקות הכוללות בראש ובראשונה עיסוי "ניקוז לימפתי" טכניקת טיפול שפותחה באמצעות רופא צרפתי בכיר שגילה כי תהליך קבוע ושיטתי של עיסוי לכל אורך תעלות הלימפה, מוביל בסופו של דבר לספיגה מהירה ויעילה יותר של נוזלים ובצקות על ידי רקמות הגוף. מאחר ומערכת הלימפה אחראית גם על חילוף החומרים בגוף, עיסוי זה יוצר שיפור משמעותי גם בהיבט זה.
הגברת פעילות תאי הלימפה וכלי הדם
מאחר וניתן להעניק את העיסוי בצורה סלקטיבית ונקודתית, ישנה שליטה מלאה על תהליך ההרזיה, ובאמצעותו ניתן לפתור שורה של בעיות החל בהורדת משקל, הסרת עודפי נוזלים וצלוליט בגוף בכלל או באזורים ספציפיים בפרט, הורדת בצקות, פתרון בעיות עייפות וכאבי פרקים וכדומה. הפעלת הלחץ על תעלות הלימפה במסגרת העיסוי מייצרת פעילות מוגברת של כלי הדם ותאי הלימפה ובעצם מאיצים את הפעולה שלהם באופן מלאכותי.

רמה מקצועית של המטפל ושיתוף פעולה של המטופל:

במסגרת הטיפול של הצרת היקפים נעשה שימוש בטכניקות נוספות, פעולות, פרקטיקות ופרוצדורות נוספות שאת חלקן צריך המטופל לקיים גם מחוץ לחדר הטיפולים. הצלחת הטיפול תלויה הן ברמה המקצועית של המטפל, והן ברמת שיתוף הפעולה של המטופל.

www.anameir.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אנה מאיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]