חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הובלות בחיפה והקריות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ זוגי פסיכולוג קליני

נושא המאמר: ייעוץ זוגי - מי צריך ולמי פונים?
מאת: rimonclinicco   שמור מאמר למועדפים

יחסים רומנטיים נוטים להיות מורכבים לא פחות מהאנשים הנוטלים בהם חלק. אורך חיינו המלחיץ והעמוס יוצר לא מעט תסכולים שמתבטאים גם במערכות היחסים. פנייה לייעוץ זוגי מקצועי יכולה לסייע לשפר את הקשר בין בני הזוג, לחזק את התקשורת וההבנה ולהעמיק את איכות הקשר. זוגות רבים אינם פונים לייעוץ עם הופעת הבעיה ונוטים לחכות לכך שהבקושי ייעלם או יפתר מעצמו. בפועל, לכעס ותסכול יש נטייה להשתמש ולהחמיר עם הזמן, עד שנוצר נתק שלא ניתן לגישור בין בני הזוג. טיפול בבעיה עם הופעתה יסייע לחיזוק הקשר לשנים רבות של אהבה ואושר זוגי ומשפחתי.

מהו ייעוץ זוגי?

ישנן גישות שונות לטיפול המבוססות על תיאוריות שונות, מה שמשותף לכולן הוא עבודה על שיפור תהליכים זוגיים ואישיים. אופן הטיפול עשוי להשתנות ממטפל אחד למשנהו, לפי האסכולה לפיה הוא או היא עובדים.
ככלל, הטיפול הזוגי נעשה ביחד. עם אזת, לפעמים יבחר המטפל לעבוד עם כל אחד עם בני הזוג באופן אינדיבידואלי, או לחליפין לצרף בני משפחה אחרים. החלטה על אופן והרכב הטיפול נעשית בהתאם לצרכי המטופל והחלטת המטפל.
הטיפול מקנה לבני הזוג כלים לתקשורת תקינה ולהתנהגות מכבדת, שלוקחת בחשבון את צרכי בני הזוג. הבעיות והקשיים יזכו לאבחון מעמיק על מנת לייצר שיח, שותפות והזדהות הדדית.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול מיועד לכל בני האדם הנמצאים בקשרים זוגיים. אלו יכולים להיות זוגות נשואים או לא נשואים, הנמצאים במשבר במערכת יחסים ושרוצים למצוא פתרון לבעיות ולקשיים בהם נתקלו על מנת לשמר את הקשר.

כיצד בוחרים מטפל?

לקשר בין מטפל למטופל יש חשיבות גבוהה להצלחת הטיפול. כימיה עם המטפל תסייע ליצירת מוטיבציה גבוהה יותר ולהיהנות גבוהה יותר לטיפול. בחרו באיש מקצוע אתו אתם מרגישים הכי בנוח, מתחברים לגישת הטיפול ומרגישים שאופן התנהלות המפגשים מקובל על שניכם.

www.rimonclinic.com/#!couples-therapy/c14b5


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י rimonclinicco שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]