חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המלצות לטיפול עצמי באין אונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קניות בגדים באינטרנט קניית בגדים באינטרנט בגדים באינטרנט בזול בגדים אונליין

נושא המאמר: סיקור בנושא קניות בגדים באינטרנט בחנות האינטרנט SNEAK PEEK
מאת: טל   שמור מאמר למועדפים

כל בחורה היום יודעת שקניות בגדים עושים באינטרנט. למה? כי האינטרנט הוא עולם ומלואו.
תחשבי על זה ככה, את כמה בבוקר מוקדם, הולכת ללימודים או לעבודה ומסיימת את היום שלך במקרה הטוב בשעה חמש בערב. משם את רצה הביתה לילדים, אוכל, שיעורים מקלחות ואופס הגיעה השעה שמונה בערב ולא עשית כלום. גם התוכניות שלך לצאת לקניון ולקנות לעצמך בגדים לעבודה או שמלה לאירוע מתבטלות, את עייפה ואין לך סבלנות להתרוצץ בין חנויות.
אז זהו שאת כבר לא חייבת לבטל כלום. את יכולה לשבת בבית, בפיג'מה שלך עם כוס קפה חם ועוגה, לגלוש בנוחיות שלך במחשב ולעשות קניות והבגדים יגיעו אליך עד הבית, מקופלים וארוזים.
אז נכון, את לא יכולה למשש את הבגד ולמדוד, אבל בקלות תוכלי להחזיר את המוצר חזרה לחנות ולקבל עליו זיכוי כספי ו/או זיכוי לרכישה חוזרת באתר.
קחי לדוגמא את אתר האופנה SNEAK PEEK. אתר אופנה מהמם, שיש בו מאות פריטים שמגיעים לארץ בייבוא אישי מארה"ב! בין הפריטים תוכלי למצוא שם קולקציות של בגדים ונעליים שנלבשים ע"י מפורסמים כמו קניה ווסט, קים קארדישאן, קרה דלווין, אוליביה ווילד, היידי קלום ועוד!
הם מוכרים בגדים של מותג האופנה המושלם אלכס וקלואי, כפכפי עור של חברת TKEES העולמית שמשתפים פעולה עם חברת ESSIE ומחלקים לק מתנה על כל קניה של כפכף. בנוסף הם מוכרים שם את התכשיטים של הפאשניסטה מספר 1, מלכת הבוהו שיק, ניקול ריצ'י! כן, כן, הבת של ליונל ריצ'י ולשעבר מלכת הטראש וה- BFF של פריס הילטון.
מה שאני אוהבת באתר הזה זה קודם כל יש להם פריטים ייחודיים שלא מוצאים בכל מקום בארץ וזה מעולה לבנות שלא אוהבות שלכל העולם יש את אותם הבגדים, הם מאוד עדכניים, עוקבים אחרי כל הטרנדים באופנה ומביאים מגוון רחב של פריטים שמתעדכנים כל חודש ולפעמים פעמיים בחודש... כל מוצר מצולם על דוגמנית ולא רק תמונה של המוצר עצמו. המוצר מצולם מכמה זוויות צילום, ככה שאת יכולה לראות בדיוק איך הבגד יושב על הגוף מכל הכיוונים והם מתאימים כל פריט ופריט בתמונה מה שלמעשה יוצר מן "הצעת לבוש" כזאת מגניבה. אם את ממש רוצה תוכלי בקלות למצוא את שאר הפריטים שבתמונה בתחתית העמוד, במקום להסתובב שעות באתר ולחפש בעצמך.
אז חוץ מזה שלכל מוצר יש תמונות מכמה זוויות, יש תיאור מוצר, שמתאר את אופי הפריט, למה הוא מתאים ואת התכונות שלו: האם הבגד קצר או ארוך, מכופתר, כיסים וכו'. יש אופציה לבחור בצבע (במידה וקיימים מספר צבעים מהמוצר) ומידה ולמי שלא בטוחה איזה מידה היא צריכה להזמין, יש קישור לטבלת מידות, שמאוד עוזרת להבין מה המידה שלך (ואפילו ציור שמלמד איך למדוד את המידות גוף שלך).
הקניה שם היא מאוד קלה, אחרי שבוחרים את המוצר ומוסיפים אותו לסל הקניות אפשר להמשיך לקנות או לעבור לעמוד תשלום.
האתר מאובטח ומאפשר לבצע רכישה במזומן, בכרטיס אשראי דרך מערכות סליקה מתקדמות או דרך פייפאל לאילו שלמרות הכל מעדיפות לא לתת כרטיס אשראי.
זמני המשלוח מהירים, מתחייבים ל- 3 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית או 14 ימים דרך דואר ישראל. אני אישית הזמנתי שליח וקיבלתי את החבילה יום למחרת שזה מהיר מאוד!!! הם נותנים משלוחים חינם בקניה מעל 199 ש"ח שזה גם נחמד.
אפשר גם לאסוף את הפריט לבד אבל אז מה הפואנטה בלקנות בגדים באינטרנט? כל הכיף זה שהשליח דופק בדלת ומביא לך את החבילה שלך עד הבית, כשאת בסבבה שלך בפיג'מה :)
הם אורזים את המוצרים יפה מאוד, עטוף בנייר משי לבן, אני מאוד התלהבתי :)
השירות לקוחות שלהם מקבים, מאוד אדיבים ונעימים, עונים מהר גם בשעות לא סבירות. אפשר להתקשר אליהם בטלפון, או לפנות אליהם במייל או בצ'אט לייב באתר. יש להם גם פייסבוק ואינסטגרם ששם הם מגרילים מבצעים ומתנות אז שווה לעקוב.
מה עוד? נראה לי שכיסיתי הכל... בינתיים...
מקווה שנהניתם והכי חשוב, תקנו באינטרנט ותהנו :)

www.sneakpeek.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]