חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אשראי עם אשראי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יצחק לקס עמידר דיור ציבורי תמ"א 38

נושא המאמר: יצחק לקס מדבר על פרויקט תמ"א 38 של עמידר
מאת: בן   שמור מאמר למועדפים


יצחק לקס מדבר על פרויקט תמ"א 38 של עמידר: 200 דירות שיוצאו למכירה לשוק הפרטי

עמידר מובילה את הפרויקט הראשון בתחומו לחיזוק מבנים בפריפריה בצפון הארץ, בערים הממוקמות סמוך לשבר הסורי-אפריקני. במסגרת הפרויקט, חיזקה עמידר וממשיכה לחזק עשרות מבנים של דיור ציבורי אשר נמצאים בסכנה ממשית בזמן רעידות אדמה. כך לדוגמא, חיזקה החברה את בנייני הדיור הציבורי בעיר טבריה, אשר ספגה נזקים קשים ברעידות האדמה האחרונות, בעוד מוסדות הדיור של עמידר נותרו ללא פגע.
עקב הצלחתו של הפרויקט, בימים אלה נכנסת החברה עם יצחק לקס לפרויקטים חדשים של תמ"א 38, במסגרתן תוכל גם לחזק את המבנים, גם להגדיל באופן משמעותי את כמות הדירות לדיור הציבורי וגם לספק מענה לביקוש ההולך וגובר בקרב שוק הדיור בכללותו.
הרעיון המקורי של תמ"א הוא חיזוק מבנים נגד רעידות אדמה. פרויקטים של תמ"א 38 מבצעים כיום בעיקר באזור המרכז ולא מגיעים לפריפריה, בגלל חוסר כדאיות כלכלית. לצורך הדוגמה ם ניקח בניין בו יש 10-12 דירות ונוסיף לו, לפי תמ"א 38 , 10 דירות שמיועדות למכירה לכלל הציבור, אז מושגת מטרה כפולה - גם נחזק ונשפץ את הדירות לרווחת דיירי הדיור הציבורי וגם נציע אלפי דירות בכל הארץ לציבור הרחב.
עמידר בראשה יצחק לקס היום מקדמת פרויקטים במסגרת תמ"א 38 בקריית שמונה, בית שאן, טבריה, רעננה, חולון ורחובות במסגרתם יתווספו כ-200 דירות שיוצאו למכירה לשוק הפרטי. ככל שנוסיף דירות נגדיל את ההיצע וכידוע הגדלת ההיצע תוביל לבסוף להורדת מחירי הדירות. המטרה של עמידר היא לבנות דירות עם רווח יזמי נמוך תוך ייעוד הדירות לזוגות צעירים במחיר נמוך יותר ושימוש של הרווחים שיתקבלו לחיזוק והעצמה של הדיור הציבורי.

• הכותב הינו יו"ר מועצת המנהלים של חברת עמידר, עו"ד יצחק לקס, ד"ר לכלכלה, מרצה באוניברסיטת בר-אילן ודירקטור בחברות ציבוריות ועסקיות.

www.amidar.co.il/wps/portal/about-lax


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]