חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מרפאות שיניים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית ציפורניים אקריל לק ג'ל ציפורניים מלאכותיות

נושא המאמר: בניית ציפורניים
מאת: אביגיל ולר   שמור מאמר למועדפים

בניית ציפורניים זהו אחד המקצועות הכי נפוצים במדינתנו הקטנטונת. כמעט בכל פינת רחוב (וגם בתחילתו ואמצעיתו) ניתן למצוא טכנאית ציפורניים עם לקוחות סביב לשעון. כל מי שלמד לפחות שיעור אחד במנהל עסקים מבין את הכלל הבא: היצע מול ביקוש. או בשפה שכולנו מבינים: יש הרבה עסקים לבניית ציפורניים כי יש הרבה נשים שאוהבות לטפח את הציפורניים שלהן. מה בעצם מושך כל כך הרבה נשים לעסוק בטיפוח הציפורניים בכזאת דבקות? כשחושבים על כך, מעטים הם האזורים בגוף שמקבלים התייחסות שווה. אז מה בעצם מביא אשה בעלת הגיון בריא להתעסקות יתר בציפורניה? הנה לפנינו מספר השערות.

הסיבה הבסיסית והפשוטה ביותר היא עניין היופי. אפשר להתפלסף ארוכות על האבולוציה של היופי. מה שהיה יפה במאה שעברה שוב לא נחשב ליפה במאה הנוכחית ומה שיפה בנוכחית, סביר להניח שייחשב לעתיק במאה הבאה, או בדור האינסטנט שלנו, ייתכן שכבר בשבוע הבא. אז מי מחליט מה יפה? על טעם ועל ריח אין מה להתווכח... אך כשהטעם הופך להיות מאוד קולקטיבי ופחות אישי, אז אולי לא נתווכח על כך אבל בהחלט נבין שמדובר בצו השעה ושרובן המכריע של הנשים נכנעות לתכתיבים חברתיים ופחות לתרחישי הלב. ואם נרד כמה קילומטרים מהאולימפוס הפילוסופי, נודה בינינו לבין עצמנו שבסה"כ, בניית ציפורניים היא דבר יפה. אז הנה לנו כבר השערה ראשונה למה נשים כ"כ משקיעות בעניין הזה שנקרא בניית ציפורניים.

בניית ציפורניים אולי התחילה מכל סיבה שבעולם אבל ההמשכיות שלה היא כמו מערכת יחסים של ששים או שבעים שנה: פשוט כי התרגלנו כבר. ישנן נשים שבניית הציפורניים הפכה לאיבר נוסף בגופן והן לא מסוגל לתפקד ללא מספר המילימטרים הנוסף הזה שנמשך להן מקצות האצבעות. אמנם ישנם אורכים שהיה כדאי לטרוק עליהם את הדלת כאילו "בלי כוונה" סתם כי זה נורא מפחיד לראות את המכשפה מעמי ותמי מסתובבת ברחובות העיר. אבל שוב, כשמדובר בטעם אישי, מי אנחנו שנחליט מה יפה ומה לא? אישה באומנותה תחיה - ובאומנות כמו באומנות....

טיפוח ציפורניים לא חייב לכלול בניית ציפורניים וטיפול חודשי של מניקור בהחלט מספיק כדי לעשות את העבודה. אך למי שסובלת מנטיה לכסוס את ציפורניה, או שמניקור נותן לה את האפשרות להתמיד בטיפול חודש-כן-חודש-לא ו-חודש-למה-לא, תעדיף בניית ציפורניים שתחזיק לאורך זמן, תהיה מספיק חזקה בכדי שכסיסה חובבנית לא תעקור את הציפורן מהמקום ומספיק מוזנחת כשכבר כלו כל הקיצין והגיע הזמן למילוי. כי יש נשים שמכתיבות לעצמן את המחויבות האישית, ויש שהמחויבות האישית מוכתבת להן מכורח הנסיבות. כך או כך, הסיבות רבות והיריעה קצרה. לעת עתה נסתפק בסיבות שמנינו כאן כדי להבין שמקצוע בניית ציפורניים נמצא כאן כדי להישאר ואם לא עד המאה הבאה, אז לפחות עד המילוי הבא.


ndnail.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביגיל ולר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]