חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גן לאירוע השקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אנטי אייג'ינג

נושא המאמר: גינקו - מעיין הנעורים והחיוניות
מאת: לוסי ורבר    שמור מאמר למועדפים


האם מעיין הנעורים נובע מהעץ העתיק ביותר על פני האדמה?
גינקוֹ בּילוֹבּה, עץ עתיק עד כדי כך שצ`רלס דארווין כינה אותו `מאובן חי`, עשוי להיות המענה לכמיהתם של בני דור הבֵּייבּי-בּוּם לאיכות חיים טובה יותר, מעֵבר לתוחלת חיים ארוכה.

מחשבה חדה וצלולה היא מצרך מבוקש בעולמנו התחרותי, וגינקו מבטיח למנוע את אבדן הזיכרון ובעיות קוגניטיביות אחרות שבאות עם הגיל. בשורה משמחת נוספת היא שככל הנראה הוא עושה זאת בבטיחות ובזול.

הפן המרתק ביותר של תרופה צמחית עתיקה זו היא שיכולתו לשפר זיכרון ולהאט את התוצאה הטבעית של הזדקנות היא רק קצה הקרחון של יכולת הריפוי שלו.
חקר המנגנונים שמאחורי השפעתו הטובה על הזיכרון ופונקציות קוגניטיביות אחרות מגלה שהוא עשוי לשפר גם את מצבם של כלי הדם, להפחית בעיות שיווי משקל גופני, לעודד את חיוניות העור, להאט ירידה בשמיעה, להפחית צלצול באוזניים ולרפא חלק מהבעיות של תפקוד מיני לקוי, להפחית את ההשפעה המזיקה של קרינה ולהפחית את תסמיני מחלת גבהים.

בהשוואה לצמחי מרפא אחרים, נראה שגינקו הוא הפחות שנוי במחלוקת.
השאלה היא לא "האם כל הסגולות המיוחסות לגינקו הן אמיתיות?" אלא "האם אנו מנצלים את מלוא הפוטנציאל של מתנת-טבע זו?"

מה עושה גינקו?

גינקו מפגין השפעה חיובית על מספר תהליכים הקשורים בהזדקנות.
גינקו משפר את זרימת הדם ואת שלמות כלי הדם. מחקרים מראים שהשפעות אלו יכולות לעשות בני אדם לחדים יותר מבחינה שכלית, גם אם הם כבר סובלים מהשפעות הגיל וגם אם לא.
בני אדם שהפיקו תועלת מגינקו מדווחים שנעשו ערניים וקשובים יותר וזיכרונם השתפר - אם כי עוברים שבועות או חודשים עד ששינויים אלה ניכרים.

בחלקים אחרים של הגוף גינקו משפר בעיות הקשורות בזרימת דם לקויה, כגון סחרחורת, צלצול באוזניים, תחושת נימוּל באצבעות הידיים והרגליים וכאבי רגליים בזמן הליכה. מחקרים שנעשו לאחרונה מראים שגינקו עשוי גם לפתור תופעת לוואי מציקה של נוגדי הדיכאון החדשים מסוג SSRI, הנפוצים בשימוש: בעיות בתפקוד מיני ובהגעה לאורגזמה.

כל זה נשמע טוב מדי: תרופה צמחית שנראה כי היא מועילה למגוון חולאים וייתכן מאד שיש לה השפעות מונעות, היא נסבלת היטב, והשימוש בה כנראה בטוח מאד. אמנם כבר כעת קיימות ראיות מוצקות ליתרונות אלה, אך קיימות גם טענות מוגזמות ומוטלות בספק: שגינקו מונע או מרפא מחלת אלצהיימר, שהוא טוב לכל אדם, ושהוא מועיל לכל בעיות הזיכרון.

איך משתמשים כיום בגינקו כתרופה?

בגרמניה, בה תרופות צמחיות הן מקובלות מאד, אושר גינקו ב- 1991 לטיפול במספר בעיות רפואיות מוגדרות:
· לטיפול בדעיכת הזיכרון ושיבושים קוגניטיביים אחרים שנלווים לדמנטיה, כאשר הבעיות נובעות מספיקת דם משובשת, ממצב ניווני כגון מחלת אלצהיימר, או משניהם. בין התסמינים שמתווים טיפול בגינקו נכללים בעיות זיכרון, בעיות ריכוז, דיכאון, סחרחורות, צלצול באוזניים וכאבי ראש.
· גינקו משמש גם לטיפול בבעיה שנקראת צליעה אקראית intermittent claudication)), מצב בו סתימת עורק היקפי גורמת לכאב בזמן הליכה.
· גינקו מאושר לשימוש גם נגד סחרחורת וצלצול באוזניים (טיניטוּס - tinnitus) הנובעים מבעיות הקשורות בכלי הדם או מסיבות אחרות.

איזו משמעות יכולה להיות לסגולות הריפוי של גינקו עבור בני אדם שנאבקים כדי להישאר צלולים וחדי מחשבה בתפקודם היומיומי? גינקו יכול לסייע לצעירים ולקשישים, והתועלות הפוטנציאליות שלו כוללות שיפור הערנות, הריכוז והזיכרון אצל בני אדם בריאים, שיפור היכולות הקוגניטיביות אצל קשישים, ושיפור קל יותר, אך בעל משמעות, אצל חולים הסובלים מבעיות חמורות יותר הפוגעות ביכולת הקוגניטיבית שלהם.

באדיבות: לוסי ורבר
מתוך הספר: "צמחי מרפא לנפש".




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לוסי ורבר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]