חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כמה מים הפרח והצמח צריכים וכיצד לשמור עליהם בצורה נכונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גידול בבית קנאביס

נושא המאמר: גידול בבית
מאת: kidumyashir   שמור מאמר למועדפים

גידול בבית
כל מה שניתן לעשות מחוץ לבית, ניתן לעשות גם בתוכו. הדוגמאות הן אין סופיות, ניתן לגדל פירות, ירקות, חיות, צמחים ותרופות. מה מומלץ לגידול בבית? קנאביס.
איך לגדל קנאביס בבית?
ראשית, הציוד הנדרש הוא מים, אדמה ואור. בהקשר לאור העניין קצת מסובך, לא מספיק אור השמש ויש לקנות נורה מיוחדת לגידול בבית של מריחואנה.
שלב ראשון
השלב הראשון הוא הנבטת הזרעים. הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת היא לקחת נייר מגבת ולהרטיבו מעט. עליו להניח את הזרעים. חשוב לשים לב שהזרעים אינם קרובים מדי זה לזה.
שלב שני
העברת הזרעים שהנבטתם לעציץ קטן. אחרי שהשורש התחיל להציץ מהזרע, קחו מעט קלקר וחוררו בו חורים. מלאו את הקרקע באדמה טריה שרכשתם במשתלה ולא כזו שאספתם. במרכז באדמה עשו שקע של כ2-3 ס''מ בעזרת עיפרון או אפילו אצבע.
שלב שלישי
קחו את הזרע בעדינות והכניסו אותו אל תוך הגומה, חשוב לכסות את הזרע באדמה לאחר התהליך. היזהרו ושימו לב שאתם לא חונקים את הזרע יותר מדי, הניחו את האדמה בזהירות. אחרי שהנבט בטוח ונוח לו בתוך האדמה, השקו אותו מעט במים כדי לשמור על הלחות.
שלב רביעי
הגידול בבית כבר ממש הופך לפשוט. בשלב זה שימו את השתיל מתחת למנורת המריחואנה שלכם וחשוב שהמנורה תהיה דלוקה במשך 24 שעות רצוף. כעבור מספר ימים הצמח יבצבץ מעל פני האדמה, עלים אלו אינם נראים כמו עלי מריחואנה מפורסמים מהתמונות- אלו יגיעו רק מאוחר יותר.
שלב חמישי
שלב הצמיחה. שלב זה יכול לקחת בין שבועיים לבין כמה חודשים, יהיו סבלנים. בתקופת הצמיחה חשוב לספק לצמח אור במשך 24 שעות כל שבעת ימי השבוע כדי להגיע לתוצאות הרצויות. בשלב זה הצמח יהיה בעל גבעולים חזקים ויציבים שישמרו על הצמח מליפול.
שלב שישי
שלב הפריחה! הגעתם לסיום גידול בבית של צמח מריחואנה יפיפה. בשלב זה עדיין חשוב להקפיד על נושא האור. הצמח יצטרך 12 שעות רצופות של אור ו12 שעות רפוצות של חושך כל יום.
אם תרצו לעשן את הצמח בסוף התהליך, בדקו שהצמח הוא נקבי ולא זכרי. בצמחי הקנאביס הנקביים נמצאים החומרים הפעילים שגורמים לנו להרגיש טוב.

i-h.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kidumyashir שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]