חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטול פסק דין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיש לדירה חדשה שיש למטבח טיפים לתחזוקת שיש

נושא המאמר: תחזוקת השיש במטבח
מאת: דני ונדליי   שמור מאמר למועדפים

משטח העבודה במטבח הוא אחד המקומות הפעילים ביותר בבית. הוא משמש כמשטח להכנת הארוחות, כבסיס להנחת כלים שונים, כעמדה לנשנוש מהיר וגם כמדרגה המסייעת להגיע לארון הממתקים שמעליו. הרבה מן האוכל שבני הבית מכניסים לפה, מבלה על המשטח הזה. מסיבה זו, תחזוקת השיש במטבח חשובה לא רק לצורך שמירה על האסתטיות של משטח העבודה, אלא בעיקר לצורך שמירה על ההיגיינה שלו.
כשתחזוקת השיש במטבח אינה מתבצעת נכון, עלול הציפוי של משטח העבודה להיפגם, להישרט או להיסדק ובמהרה יהפוך מקום הפגימה למדגרת חיידקים ופטריות שרק מחכים להזדמנות "לקפוץ" על האוכל של בני הבית.
להלן כמה טיפים לתחזוקת השיש במטבח:
הנחת דברים חמים ישירות על השיש
האימהות שלכם ודאי הזהירו אתכם שאם תניחו על השיש סירים חמים השיש "יתפוצץ" (דהיינו ייסדק עמוקות). אז במקרה הזה "אמא תמיד צודקת", משטחי עבודה למטבח ברובם הגדול אינם עמידים לטמפרטורות גבוהות מאוד. משטחים מאבן, מגרניט או משיש עלולים בהחלט להיסדק מהנחת סירים חמים על גביהם. משטחים העשויים מנירוסטה עמידים יותר לטמפרטורות גבוהות, אך אין לדעת לגבי הציפויים שבהם הם מחופים. על כל פנים, משטחים ותחתיות לסירים חמים קיימים לרוב, יש פשוטים ויש מעוצבים. השתמשו בהם והתרחקו מן הספק.
שימוש בחומרי ניקוי
התאמת חומר הניקוי למשטח היא א'-ב' של ניקיון. כשהדבר נוגע למשטח העבודה במטבח – אין מקום לטעויות. אפילו שימוש חד פעמי בחומר הלא נכון עלול לגרום נזק בלתי הפיך למשטח או לציפוי שלו.
החומרים המתאימים לאבן שונים מהחומרים המתאימים למשטח עץ או למשטח נירוסטה. אם אינכם בטוחים לגבי חומר מסוים – נסו אותו בפינה צדדית נסתרת של משטח העבודה או השתמשו בחומרים פחות חריפים. עדיף ניקיון פחות מושלם מניקיון חריף והרסני.
חשיפה לאור שמש
יש משטחי שיש, בדרך כלל היוקרתיים שביניהם, שחשיפה לשמש עלולה לעמעם את הברק של הציפוי שלהם ולהדהות אותו. גם משטחי עץ החשופים לשמש עשויים לדרוש תחזוקה מיוחדת כמו רענון הציפוי וכיו"ב.
מטבח שטוף שמש הוא דבר נעים לעין, אך לא כל כך נעים כשעובדים במטבח והשמש יוקדת על הפנים. מסיבה זו, כדאי שיהיה וילון או תריס לחלון המטבח. לא יועיל – בוודאי לא יזיק.
חבטות ושריטות
פעולות הכנת האוכל כרוכות פעמים רבות בפעולות "אלימות" ממש; חיתוך, כתישה, שבירה, פיצוח. משטח העבודה במטבח הוא המקום שבו מתבצעות הסצינות הוולגאריות הללו, לכן חשוב לשמור עליו שהוא לא יהפוך לקורבן.
כתישת שניצלים לדוגמא, יש לבצע על גבי משטח עבה מעץ.
באשר לחיתוך – לעולם, לעולם, ושוב לעולם לא לבצע ישירות על גבי השיש. לא להתעצל! ללכת להביא משטח חיתוך או צלחת פלסטיק.
אם תקפידו על תחזוקת השיש במטבח, הוא עשוי להישמר כחדש לאורך שנים ארוכות. תנו לשיש קצת תשומת לב והוא יחזיר לכם בהרבה שנים של שירות ומראה נפלא.

real-estate-am-hamoshavot.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני ונדליי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]