חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"כוכב נולד": כך הפך שירו של הנשיא שלנו, שמעון פרס ללהיט חובק עולם.... שמעון פרס הפקות מוזיקה הלחנת שיר הקלטת שיר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ זוגי מטפלת זוגית

נושא המאמר: טיפים לטיפוח הזוגיות
מאת: שירלי קליין   שמור מאמר למועדפים

אהבה וזוגיות מהווים חלק משמעותי בחיינו ויש להם חשיבות רבה בתפיסתנו את עצמינו ואת החיים שלנו. זוגות הנמצאים במערכת יחסים יציבה חווים סיפוק רב יותר מהחיים ונוטים להיות מאושרים יותר. שמירה על אהבה ועל מערכת היחסים, אפוא, מהווים חלק חשוב מהמאמץ הזוגי והאישי. דבר זה הופך למשמעותי אף יותר לאחר הקמת המשפחה והילדים. הסטרס היומי, הלחץ מהעבודה, הדאגה לילדים, יכולים לפגוע בקשר מבלי שבכלל שמנו לזה לב. שמירה על קשר מחייבת מעורבות ורצון של שני הצדדים- שיתוף פעולה הוא אחד הסממנים לקשר בריא. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על הגחלת במערכת היחסים.
מרחב – אפשרו זה לזו להתפתח בצורה עצמאית, במקביל להתפתחות הזוגית שלכם. שביעות רצון מעצמך מסייעת לשמירה על מערכת יחסים תקינה. עם זאת, אל תשכחו לאפשר לבן הזוג שלכם את אותו מרחב ההתפתחות שאתם מייחלים לעצמכם. זוגיות שבה רק צד אחד עושה מה שטוב בשבילו, והשני מרגיש מקופח, תביא בסופו של דבר למירמור, טינה ולסדקים בקשר. לאומת זאת התפתחות אישית ומקצועית הדדית, תאפשר לכם להעשיר זה את עולמו של זו ולמצוא עניין אחד בשני גם בעוד שנים רבות.
זמן – זמן הוא אמנם משאב יקר, שרק הולך ופוחת עם הקמת המשפחה, אך חשוב להקדיש זמן לזוגיות שלכם ולביחד. בחרו יום בשבוע שאתם הכי פחות עמוסים ויכולים להשיג בייבי סיטר והפכו אותו ליום הדייט הקבוע שלכם. תתגנדרו, תתכננו ותתרגשו – בדיוק כמו שעשיתם בהתחלה. זוגות רבים נופלים לתוך השיגרה ושוכחים להיות זוג, מה שעשוי בטווח הארוך לפגום בקשר ולהוביל לזוגיות במשבר. הזמן שאתם מבלים אחד עם השניה חשוב לא פחות מהזמן שאתם מקדישים לילדים, בני משפחה, עבודה וחברים.
שיגרה – השיגרה מאפיינת את החיים של רובינו והיא לא פוסחת גם על מערכת היחסים שלנו. לעתים השיגרה יוצרת שיעמום, שמוביל לתסכול ולנסיונות לשבור שיגרה בצורה שלא תמיד טובה לקשר שלכם. שיברו שיגרה ביחד. תעשו סיעור מוחות ותחליטו לעשות משהו שונה הפעם – ללכת למסעדה שאתם לא מכירים, טיול שמעולם לא העזתם ועוד. תנו לדימיון ולתחומי העניין הייחודיים שלכם להוביל אתכם בזה. תהיו יצירתיים, אך גם אל תשכחו שחשוב להרגיש בנוח עם מה שאתם בוחרים לשבור איתו שיגרה. זה כלל חשוב לשמירה על מערכת יחסים תקינה.
עזרה – לפעמים המאמצים שלכם לא מספיקים, או שהפער גדול מכדי שיהיה אפשר לגשר עליו בקלות. במקרה זה אפשר לפנות לקבלת יעוץ זוגי, שיאפשר לכם לחדש את התקשורת וההבנה בקשר. פנייה לייעוץ אינה בהכרח מחייבת מצב חמור או ניסיון אחרון להציל את הקשר לפני פרידה. ניתן לפנות למטפל זוגי או מטפלת זוגית, בהתאם למה שאתם מרגישים אתו בנוח, ולשקם את הקשר שלכם גם בשלבים פחות חמורים.

mizugfamily.co.il/%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a5-%d7%96%d7%95%d7%92%d7%99/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירלי קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]