חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אמנת ישראל-רומניה למניעת כפל מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרגולות אלומיניום פרגולה

נושא המאמר: פרגולות
מאת: שי אטיאס   שמור מאמר למועדפים

פרגולה תלויה במרפסת
בארצנו הקטנה יש מחסור רב בשטח מגורים, רואים זאת בבירור במחסור בדירות ובאלו שכבר הוקמו בשטח מגורים קטן. אדם שרוצה ליהנות במעט ממה שיש לאוויר שבחוץ להציע לו בדרך כלל יצטרך להסתפק במרפסת קטנה שיש בדירתו. בנוסף לכך הקיץ השורה בארץ חם וקרינת השמש חזקה ולכן גם את השטח הקטן של המרפסת נצטרך להצל, כדי שהשהות בה תהיה נסבלת ואף נעימה. הפתרון האידיאלי לבעיה של שטח כשרוצים קצת צל הוא פרגולה תלויה, פרגולה זו הנתמכת על הקיר וחסרת עמודים חוסכת שטח רב מתחתיה ומאפשרת לכם פשוט ליהנות מהנוף.
למי זה מתאים?
לצערנו הפתרון שהצגנו למעלה לא מתאים לכל אחד, הבעיות העיקריות שיכולות למנוע מכם אותו הן חוזק המבנה בו מדובר. בניינים ישנים מדי או כאלה העשויים מחומרים יחסית חלשים לא יכולים לעמוד במשקל של הפרגולה, משקל החומרים יכביד רבות על הקיר והוא עלול להתפורר ואף ליפול. גם לכך יש פתרונות במקרים כאלה ניתן לקחת בחשבון שימוש בחומרים קלים כגון אלומיניום, בשונה מעץ האלומיניום קל בהרבה ויכביד פחות על הקיר וכך תוכלו לקבל פרגולה תלויה גם אצלכם. מלבד האישורים על חוזק המבנה לעיתים תאלצו גם לקבל אישור מוועד הבית. החזות של המבנה כולה אינה נחלת הפרט ולכן חשוב לקבל את האישורים המתאימים מהוועד.
כיצד לבחור איש מקצוע?
על מנת לבחור איש מקצוע טוב למשימה עליכם לדבוק בשלושה כללי ברזל:
1. הקפידו על לבחור איש מקצוע מוסמך המשתמש בחומרים בטוחים לשימוש ועובד עם כלים מתאימים.
2. אתם לא צריכים לקחת משכנתא נוספת לצורך הקמת הפרגולה, המחיר צריך להיות בהתאם.
3. דיבורים לחוד ומעשים לחוד, לכו לראות עבודות של אותו בעל המקצוע אל תסתפקו בהמלצה טלפונית.
לצערנו יש לא מעט שרלטנים בתחום ולכן חשוב תמיד להיזהר, אם תקפידו על שלושת הכללים הללו תוכלו למזער נזקים העלולים לצוץ בעתיד. חשוב לזכור שלאחר שכבר בחרתם את איש המקצוע שלכם לבניית פרגולה תלויה והגעתם להסכמה ומחיר אתם חייבים לעגן הכל בחוזה. במקרה בו אין לכם חוזה שכזה בעל המקצוע עלול לא ספק את רצונותיכם בעבודה ואף לגבות כסף נוסף כדי לעלות על הציפיות שלכם שהיו מובנות מאליו מצדכם.

blankopergola.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי אטיאס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]