חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העברת זכויות במתנה במשק חקלאי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איטום גגות איטום

נושא המאמר: למה איטום גגות חשוב בחודשי הקיץ?
מאת: אסי לינקר   שמור מאמר למועדפים

למה חושב לדאוג לאיטום גגות גם בקיץ?
בדרך כלל כשמדברים על איטום גגות צצות בראשינו מחשבות על גג דולך שצריך לסדר או רוח פרצים שנושבת מהגג במהלך ליל חורף קר, אך אין אנחנו בדרך כלל חושבים שלאיטום גגות יש גם חשיבות רבה בימות הקיץ. במאמר זה אדון במספר סיבות טובות ללמה כדאי לעבור איטום גגות לקראת עונת הקיץ תוך כדי התייעצות עם קבלני איטום מומחים.

למה איטום גגות חשוב בחודשי הקיץ?
אפתח בכך שמי שדאג לאיטום גגות בתקופת החורף או לפני תקופת זמן קצרה אין המאמר מדבר אליו, הוא פונה בעיקר לקהל אנשים שלא נגע בענייניי איטום גגות תקופה ארוכה ובגלל שלא חווה את המפגעים של איטום גגות לקויי בחורף הוא לא בודק האם אכן אין בעיה.
הבעיה העיקרית הנובעת באיטום גגות לקויי בחודשי הקיץ היא זליגה של חום מבחוץ פנימה, כך שהחלל מתחמם ביתר מהירות. במצב בו הגג לא אטום כהלכה החדרים בבית יתחממו מהר יותר והמזגן יעבוד שעות נוספות. לעיתים תוכלו להיתקל בבתים שגם בחודשי הקיץ החמים לא נזקקים כלל להפעלת מיזוג ושומרים על טמפרטורה נעימה בתוך חדרי הבית, כל זה נובע מבנייה נכון של חלל הבית ומאיטום נכון שלו משאר הסביבה. על מנת לסייע בקבלת אפקט של שמירת טמפרטורה נעימה בבית ללא הפעלת המזגן אנו ממליצים לחדש ולסדר את איטום הגגות בבית.

יתרונות באיטום גגות בחודשי הקיץ?
היתרון הברור באיטום גגות בקיץ ממה שעולה עד כה הוא שמירה על טמפרטורה קרירה ונעימה ללא צורך בהדלקת המזגן. בכך שאנו נזקקים פחות במזגן אנו חוסכים כסף ושמורים על הסביבה. על פי נתוני חברת החשמל, חשבונות החשמל הגבוהים ביותר מגיעים בשיא חודשי החורף והקיץ זאת מפני הצורך לשמור על סביבת מחייה נעימה בחודשי קיצון אלו.
יתרון בולט נוסף של איטום גגות בחודשי הקיץ הוא המוכנות לחורף. אנו ממליצים לבדוק את הגג עוד בקיץ ולהיות בטוחים שהוא אטום כהלכה, עדיף לדעת על בלאי באיטום ממומחה שיטפל בזה עוד במהלך חודשי הקיץ מאשר לקבל על כך דיווח באמצעות הצפה בסלון שהתחילה כנזילה מהגג בזמן סופה. מבחינת כל הפרמטרים עבודה על איטום גגות נוחה יותר ומהירה יותר בחודשי הקיץ כיוון שהחומרים הכימיים בהם משתמשים באיטום הגגות זקוקים לחום כדי להתייבש ולעבור לשלב הבא בתהליך, כך הליך איטום הגגות בקיץ מהיר יותר ואין סיבות לדחות אותו בשל תנאי מזג אוויר )כגון גשם בחורף).

xn--4dbeakof4a.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסי לינקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]