חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שולחן שבת - פרשת "עקב"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תבניות סיליקון כלי בית

נושא המאמר: יתרונות וחסרונות של כלי סיליקון
מאת: קמין - כלי בית ומתנות   שמור מאמר למועדפים

לכלי בישול ואפייה מסיליקון ישנם מאפיינים רבים, בין היתר, עובדת היותם עמידים ביותר, העובדה כי הם מחזיקים לאורך זמן רב וכן העובדה, שהם מאוד מושכים מבחינה ויזואלית, על עיצוביהם השונים. תכונות אלו ואחרות הן שהפכו כלי בית מסיליקון לפופולריים מאוד במטבח המודרני, כאשר בשנים האחרונות, אף ניתן לומר בוודאות, כי כלים מסיליקון תופסים נתח נכבד תחת קטגוריית כלי הבית באופן כללי. לכלים מסיליקון ישנם יתרונות רבים ומנגד, יש להם גם חסרונות. יתרונות וחסרונות אלו באים לכדי ביטוי, במיוחד כאשר משווים כלי בית מסיליקון לכלים העשויים ממתכת, ולהלן - המתחרים.

כלי בית מסיליקון מול כלים ממתכת – האם יש בחירה מועדפת?
לחומר הסיליקון ישנם מצבי צבירה שונים ביניהם נוזל, פלסטיק, ג'ל או גומי, מה שהופך אותו למאוד נוח לשימוש ולעיבוד. אם בעבר השימוש בסיליקון היה מקובל במיוחד בתעשייה, כיום במטבח המודרני, השימוש בכלים מסיליקון נעשה יותר ויותר נפוץ וניתן למצוא כלי בית רבים העשויים מחומר זה ביניהם:
? תבניות סיליקון.
? כלי בישול סיליקון.
? כלי אפייה מסיליקון.
? ערכות אפייה מורכבות מסיליקון.
? ועוד כלי סיליקון רבים לשימושים ביתיים.
הסיבה שכלי בית מסיליקון הפכו לכל כך נפוצים במטבחים עכשוויים ולעיתים אף הופכים למועדפים על פני כלי המתכת המסורתיים היא, שלכלים אלו ישנם יתרונות רבים הנובעים מתכונותיהם הייחודיות כגון גמישות מרבית, עמידות בפני חום גבוה וכן העובדה שחומרי הבישול והאפייה לא נדבקים אליהם, תכונות אשר הופכות אותם לאטרקטיביים מאוד.

ומה עם ניקיון?
ממש כמו כלי בית ממתכת, כלים מסיליקון מאוד נוחים לשימוש, ונוחיותם באה לידי ביטוי, גם לאחר השימוש, בשלב הניקיון. בין אם השתמשתם בכלים לצורך אפייה ובין אם לצורך בישול, תוכלו להשאיר לעצמכם את הבחירה בכל הנוגע לשאלה – מה כדאי - לנקות את הכלים בכיור או לשים אותם במדיח הכלים? כי אין מניעה לאף אחת משתי הדרכים. יחד עם זאת, בעת הניקיון חשוב לשים לב שלא להשתמש במטליות ניקוי אשר עלולות לשרוט את הכלים ולהותיר עליהם סימנים וכן לדאוג לתחזוקה שוטפת, גם כאשר הם אינם בשימוש, כדי להימנע מהיווצרותו של חשמל סטטי הצובר אבק.
יתרונות של כלי בישול ואפייה מסיליקון
כלי בית מסיליקון כמו למשל תבניות מסיליקון וכן כלים המיועדים לבישול ואפייה כמו כפות, לקקנים, מלקחיים, מריות ועוד, עמידים לאורך זמן רב יותר מחבריהם העשויים ממתכת. כמו כן כלים מסיליקון מגיעים במבחר של דגמים, צורות וצבעים והמחירים שלהם מאוד סבירים. יתרון נוסף הטמון בכלים מסיליקון נובע מהעובדה כי מצרכים המשמשים לאפייה נוטים פחות להידבק לתבניות מסיליקון, ועל כן ניתן לחסוך בשימוש בחמאה או שמן לשימון התבנית. גם נושא האחסון הוא סוגיה מרכזית, מה שהופך שוב את כלי הסיליקון לעדיפים היות וניתן לאחסן אותם בכל מקום, הם אינם תופסים שטח רב בחלל הארון, וגם במידה והם מאוכסנים במקומות צפופים, בעת השימוש בהם, הם תמיד יחזרו לצורתם המקורית.

על מה לשים דגש בעת קניית כלים מסיליקון?
מלבד יתרונותיהם הרבים, אין זה בלתי נמנע ולכלי בית מסיליקון ישנם גם חסרונות, במיוחד כאשר מדובר בכלים אשר מיוצרים מסיליקון שאינו איכותי. היות וסיליקון מלכתחילה הוא חומר רך יותר ממתכת אשר עלול להיקרע ממפגש ישיר עם סכין חדה, במידה והוא אינו איכותי הוא יהיה אף פחות עמיד וכן לא ישמור על תכונותיו הייחודיות לזמן רב. לכן, בעת קניית כלי בית מסיליקון כמו תבניות סיליקון או כל כלי סיליקון אחר המיועד לבישול או אפייה, יש לשים לב עוד לפני הרכישה, כי הכלי הרצוי עשוי מ – 100% סיליקון ולא מסיליקון אשר מעורבב עם חומרים אחרים, מה שעלול להשפיע על איכותו ואף לגרוע מיתרונותיו הרבים.

www.comein.co.il/product-tag/%d7%aa%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a1%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9f/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קמין - כלי בית ומתנות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]