חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוח דרושים בקריות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאזדה מוסך רכב מכונית

נושא המאמר: מאזדה 6 החדשה
מאת: סיוון משה   שמור מאמר למועדפים

חדשות רכב - מאזדה 6 החדשה

מאזדה 6 החדשה הינה מכונית עם דינאמיקת נהיגה מלהיבה וצריכת דלק יוצאת מן הכלל והיא הדגם השני מהדור החדש של דגמי מאזדה המכיל את המערך של טכנולוגיית SKYACTIV החלוצית.

עם המאזדה 6 הנהג יכול לחגוג את ההנאה של חווית נהיגה מלהיבה ועיצוב בעל משיכה רגשית. ועם טכנולוגיית SKYACTIV, מכונית זו גם משלבת את מאפייני הבטיחות המתקדמים ביותר עם צריכת דלק מעולה. כך שפעם נוספת מאזדה מאתגרת את המוסכמות ומשיגה מצוינות סביבתית ותפקודית מבלי לפגוע בהנאה של הנהג מנהיגה מרגשת ועתירת עצמה, ומאסתטיקה המושכת את העין ואת הלב.

יצרן מאזדה הציג החודש את הגרסה המעודכנת של מאזדה 6. מוקד העדכון הוא בחבילת הנוחות וזאת בנוסף לעדכונים קלים בעיצוב שכוללים עדכון של האף והגריל ושילוב פנסי LED אשר מדגיש את הרושם הספורטיבי והחזק של הרכב.

העדכונים בחבילת הנוחות הופכים את תא הנוסעים של מאזדה 6 למקום נח ומהנה להיות בו ולהעביר בו את הזמן במהלך הנסיעה. העדכון כולל אבזור עשיר יותר עם מערכת מידע ובידור בגודל מסך של 7 אינץ' ,חוגה לבקרת שליטה, בלם יד אלקטרוני, חייגן חדש, תצוגה עלית מודרנית וספורטיבית להעצים את תחושת השליטה והביטחון. השילוב החדש בא כדי להדגיש את התחושה הספורטיבית והעדכנית של סביבת הנהיגה. הדבר מאפשר גם תפעול מהיר וקל של הבקרות בכל מהירות. בנוסף חשוב לציין שפנים הרכב מספק חלל ומרחב רגליים נדיבים הן ליושבים מלפנים והן ליושבים מאחור. פנים המכונית הנוח והארגונומי מצויד בריפוד מושבים מבד בדגמי Luxury ומושבי עור בדגמי.Premium

יש לציין שמאזדה 6 ממשיכה לשמור ולהוביל בביצועי הבטיחות המעולים של המכונית מושגים באמצעות מרכב שהוא קל וחזק יותר מאשר בעבר הודות לשימוש בחומרים מתקדמים חדשים ושילוב מערכות בטיחות מתקדמות ונוחות לתפעול.

מערכת RVM לניטור רכב הנמצא מאחור (ברמת גימור +Premium ). המערכת מעניקה לך עיניים בעורף, ומגנה עליך ועל נוסעיך. בנוסף שני חיישני רדאר בחלק האחורי של הרכב מודדים את המהירות והמרחק של כלי רכב המתקרבים מהכיוון האחורי. כאשר רכב נמצא במרחק של כ-50 מטר מאחורי החלק האחורי של מכוניתך, מהבהבת נורית כדי לציין מאיזה צד המכונית מתקרבת לכיוונך. באופן דומה, כאשר הנהג מחליט לעבור נתיב ורכב מתקרב מאחור, הנורית מהבהבת ונשמע אות קולי כדי להזהיר אותך. מערכת זו פועלת כאשר מהירות הרכב היא 30 קמ"ש או יותר.

תמיכה חכמה בבלימה בעיר (SCBS)סורקת כלי רכב הנעים לפניך ומסייעת לך לעצור בזמן בצורה בטוחה ויעילה. מאפיין בטיחות זה מונע או מפחית את העצמה של התנגשות חזיתית על-ידי שימוש בלייזר בתחום הנמוך באופן מדויק ויעיל. כאשר המערכת מזהה סכנת התנגשות, היא מבצעת מילוי מוקדם של מערכת הבלמים כדי שיוכלו להגיב באופן מיידי ברגע הבלימה. אם אינך מפעיל את הבלמים, מערכת בטיחות זו תבצע עצירת חירום במקרה הצורך. המערכת פועלת במהירויות של 5 קמ"ש עד 30 קמ"ש.

קראו עוד באתר הבית שלנו:
מוסך חוצה ישראל ראש העין מורשה מאזדה ופורד
ברשת השירות דלק מוטורס


www.hozeros.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סיוון משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]