חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על תקשורת, אנשים ומה שביניהם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אנטי אייג`ינג

נושא המאמר: אימון וחיזוק שרירי הפנים או כיצד אימון שרירי הפנים יכול לתקן את מראה העור?
מאת: מיכל לזרוביץ   שמור מאמר למועדפים





שאלה מצויינת! אז מה בעצם קורה?
עצמות הצוואר, הגולגולת והפנים מהווים את הבסיס. מעליהם, ממוקמים שרירי הצוואר, הראש והפנים. מעל השרירים נמצאת רקמת שומן, רקמת חיבור הנקראת fascia ומעל הכל כמובן שכבת עור. לשרירים אלו, כמו כל שאר שרירי הגוף יש עבודה לבצע; הם אינם יושבים שם בחוסר מעש. כאשר השרירים מאבדים מגמישותם התקינה נתחיל להבחין בבעיות שבהחלט יכולות להטריד חלק מאיתנו. קמטים, אלא אם כן מודגשים מאד, אינם הגורם המרכזי ליצירת מראה זיקנה. הגורם האחראי לכך הוא הדלדלותם של שרירי הפנים והצוואר.

כי מה בעצם קורה?
שרירי הפנים והצוואר שונים משרירי הגוף בהיותם מחוברים ישירות אל העור המכסה אותם. המשמעות היא שהדלדלות שרירי הפנים היא אחת הסיבות העיקריות להדלדלות העור שרובנו חווים בסופו של דבר. התוצאות אינן מרשימות : "שקיות" מתחת לעיניים, קפלי עור רפויים על העפעפיים העליונות, עור מדלדל בלחיים, בצוואר... סימני הזדקנות העור שקשה למנוע אותם נגרמים כתוצאה מחשיפה מצטברת לשמש, מתח, גיל כרונולוגי ואורח חיים לא נכון כגון עישון. אז מדוע כה רבים מזניחים את עור פניהם שהוא האיבר הראשון שאותו רואים אך לעומת זאת מטפחים פעילות גופנית במכון כושר למשל? הרי אם היינו מזניחים את גופנו באותה מידה בה אנו מזניחים את פנינו , היו שריריהם של חלק מאיתנו מנוונים עד כדי כך שהיה קושי בהליכה.

אכן, קיימים תכשירים ומשחות רבות בשוק היכולות לעשות עבודה נפלאה בשיפור מרקם העור ומיצוקו, אך עדיין עדיין לא הומצא הקרם שיכול לשפר ולחזק שריר. חייבים לאמן שרירים באופן סדיר על מנת לחזקם!!

איך תרגילי פנים עובדים?
השרירים בפנים מחוברים לעור ולעצמות ויוצרים מעין כרית בולמת זעזועים המגנה על העור. כאשר שרירים תומכים אלו נחלשים ומאבדים מגמישותם התוצאה תהיה רפיסות העור ונפילתו. העור יראה זקן יותר ופחות ממוצק . כאשר זה קורה, השומן ושכבת ה - fascia מתחילות לאמץ את דפוס ההתנהגות של השריר שנחלש מתחתיהן.
אך זה לא הכל.
במצב תקין השרירים פועלים כמשאבה אשר מזרימה את הדם והלימפה פנימה והחוצה מעור הפנים. כאשר השרירים אינם במצב אופטימלי, אין זרימת דם ולימפה מספקת לתוך ומחוץ לשכבת ה - fascia והתוצאה היא סירקולציה (זרימת דם) ירודה לעור שתתבטא גם בעור חיוור ומעט אפרפר. אך כאשר מתחילים לאמן שרירים אלו ומחזירים להם את גמישותם, גם השכבות שמעליהם כגון: רקמת שומן, fascia וכמובן שכבת עור, מתחזקות ומתגמשות וחוזרות במידה רבה למצבם הקודם. באופן זה בעיות שהיו בעור פוחתות ואפילו נעלמות. אימון השרירים מתנגד לכוח הכובד המושך את עור הפנים כלפי מטה.

תוך כמה זמן נבחין בתוצאות? צבע העור יכול להשתפר תוך מספר ימים או שבועות, אך שיפור בעיצוב ומיצוק העור לוקח זמן ממושך יותר. מומלץ כי משך תוכנית התעמלות לשרירי הפנים תהיה כ – 10 דקות, פעמיים ביום (10 דקות בבוקר ועוד 10 דקות בערב), חמש פעמים בשבוע.

ועכשיו, דוגמא לתרגיל פנים :
המטרה: מיצוק הצוואר, הסנטר וקוו הלסתות. מומלץ במיוחד להפחתת מראה סנטר כפול. לבצע לבצע פעמיים ביום. אם קיימת בעיית סנטר כפול מומלץ לבצע שלושה פעמים ביום.
• ישיבה זקופה על כיסא כאשר הסנטר מורם מעט
• ירכיים מהודקות לישבן.
• לסגור השפתיים ולחייך בחוזקה (כך שלא יראו את השיניים)
• ללפות יד אחת על בסיס הצוואר (מעל עצם הבריח)
• להסתכל למעלה לכיוון קודקוד הראש.
• למשוך את הראש אחורה תוך כדי אחיזת היד ולספור עד 3 ואז לשחרר (תרגישו מתיחה חזקה בשרירי הסנטר והצוואר)
• לחזור על התרגיל 35 פעמים.

לסיכום,
האם אתם נלחמים בקמטים ובהדלדלות העור בעזרת קרמים בלבד וללא תוכנית מובנית של תרגילי פנים ?
הדבר דומה לסידור מיטה באמצעות זריקת שמיכה עליה ללא יישור קמטי המצעים והסדינים שמתחת.
כנ"ל לגבי הפנים. אם לא נחליק ונמצק את השרירים מתחת לעור, העור ישאר נפול. לכן יש חשיבות רבה לתוכנית אמון שרירי הפנים בשילוב עם קרמי עור מתאימים. לפחות קיימת דרך טבעית, בטוחה ואפילו הזולה ביותר לעצור או לגרום להפחתת בעיות עור כגון הדלדלות וקמטים. רוצים להיראות טוב יותר? תפרגנו לפנים שלכם 20 דקות ביום.

קדימה לעבודה....
מיכל לזרוביץ



www.ginko-natural.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל לזרוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]