חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ברית מילה - נותנים שם לתינוק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טויוטה ורסו טויוטה וורסו Verso Toyota Verso

נושא המאמר: טויוטה ורסו (Verso)
מאת: יוסי רייכמן   שמור מאמר למועדפים

טויוטה ורסו
טויוטה ורסו מגיעה לישראל עם מנוע בנזין יעיל וחזק בנפח 1.8 ליטר למרות שבחו"ל ניתן למצוא דגם זה המצויד במגוון מנועים נוספים. טויוטה ורסו מגיעה עם שבעה מושבים הניתנים למגוון תצורות שונות להתאמת המושבים כולל אפשרות קיפול המושבים בנוחות ובמהירות על מנת להפוך את הרכב לרכב עבודה ולהובלת מטענים וחפצים גדולים. הרכב מגיע עם עיצוב אלגנטי בסגנון אורבני מרשים וייחודי והוא מתחרה בכבוד בסגמנט של המיניוואנים. כדאי לדעת כי הרכב מצויד בשלל מערכות בטיחות ובטכנולוגיות מתקדמות בתחומי נהיגה ונוחות והנהג ונוסעי הרכב נהנים מחוויית נסיעה בטוחה, נעימה ומהנה, בעיר ובכביש הבינעירוני, בנסיעות קצרות וארוכות כאחד.
רכב משפחתי מוביל
טויוטה ורסו מתמודד בכבוד בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות וכמיניוואן עם 7 מקומות ישיבה הוא פונה לקהל רחב. כדאי לדעת כי משפחות רבות בישראל אוהבות את דגמי המיניוואן וגם דגם זה זוכה לעניין רב בקרב הישראלים וזוכה לאהדת הציבור. הרכב נוח ומאפשר נסיעה נעימה לכל המשפחה ומהווה פתרון מושלם גם להעברת מטענים, סחורות וחפצים כאשר מקפלים את שורת המושבים האחרונה או את שתי שורות המושבים מאחור. יש לציין כי מערכת קיפול המושבים בשיטת איזי פלאט (Easy Flat) מאפשרת חיסכון במקום מאחר והמושבים מתקפלים באופן שטוח.
כמו כן, כדאי לדעת כי הנדסת האנוש ברכב זה גבוהה ומהנדסי טויוטה העולמית ביצעו את משימתם כהלכה. כל הנוסעים ברכב טויוטה ורסו נהנים ממרווח טוב, מתאי אחסון חכמים ויעילים, ממגשים נפתחים ומתאי אחסון נסתרים ברצפת הרכב.
ביצועי כביש מעולים
הדגם החדש של טויוטה ורסו מצויד במנוע יעיל בנפל 1.8 ליטר שמציע הספק מכובד של 147 כוחות סוס. במנוע המתקדם משולבת טכנולוגיית Valvematic עם מערת תזמון שסתומים כפולה וחכמה (Dual VVT- i) כאשר הרכב מציג נתוני צריכת דלק יעילה המגיעה ל14.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, חשוב לציין כי נתון זה הינו של היצרן בתנאי נסיעה במעבדה. כמו כן, טויוטה ורסו מציעה אחיזת כביש יעילה ונוחה, גם בפיתולים ובכבישים המטפסים להרים, והתנהגות הכביש בעיר ומחוץ לעיר נעימה ומשרה בטיחות ונוחות על הנהג ונוסעי הרכב.
תמורה מלאה למחיר
טויוטה ורסו מציעה תמורה מלאה למחיר ומתאימה למשפחות גדולות ולכל מי שמעוניין במיניוואן מתקדם, נוח, בטוח ויעיל. טויוטה ורסו מצוידת בשפע מערכות חדשניות ובטכנולוגיות מתקדמות בתחומי בטיחות ונסיעה, בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לבקרת משיכה, מערכת לסיוע בבלימה, הגה קורס בתאונה ועוד.

www.toyota-r.co.il/cars/verso


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי רייכמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]