חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התגברות האלימות סביב טקס החתונה, ההיריון והלידה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טויוטה קורולה טויוטה קורולה החדשה טויוטה קורולה חדשה קורולה החדשה

נושא המאמר: טויוטה קורולה החדשה
מאת: יוסי רייכמן   שמור מאמר למועדפים

טויוטה קורולה
טויוטה קורולה נחשבת לאחת המכוניות הנמכרות ביותר ברחבי העולם והרכב זוכה להצלחה עולמית ושובר שיאי מכירות במדינות רבות בעולם. הדגם הראשון יוצר כבר בשנת 1966 וזכה לשם 10KE, וכדאי לדעת כי עד היום נמכרו למעלה מ- 40 מיליון מכוניות מדגמי הקורולה השונים שיוצרו לאורך השנים. הרכב הגיע לישראל רק בתחילת שנות ה- 90 לאחר הסרת החרם הערבי ומיד עם הגעתו זכה לעניין רב ולנתוני מכירות גבוהים. טויוטה קורולה אהובה בישראל וזוכה לביקוש רב, כדאי לדעת כי הרכב שומר על ערכו לאורך השנים ולכן מעבר ליתרונותיו הרבים יש לו גם ביקוש נרחב בשוק המשומשות.
אריזה חדשה ומודרנית
טויוטה קורולה החדשה מתחרה בהצלחה רבה בקטגוריית המכוניות המשפחתיות. הרכב מגיע עם עיצוב אלגנטי מרהיב ומושך ויש לו גוף מפוסל ומראה יוקרתי שמסובב מבטים מכל עבר. כדאי לדעת כי מעצבי חברת טויוטה העולמית הגדילו לעשות בדגמים החדשים של הקורולה ומיד עם פתיחת הדלת נחשפים לרמת הגימור הגבוהה ולהנדסת האנוש המתקדמת. רמת האבזור ברכב הן מן הגבוהות בסגמנט המשפחתיות וברכב מותקנת מערכת מולטימדיה מקורית ומשוכללת עם מצלמת רוורס ודיבורית.
ביצועי כביש מרהיבים
טויוטה קורולה מספקת חווית נהיגה יוצאת דופן ובזכות שלל הטכנולוגיות החדשניות אשר מותקנות ברכב זוכים הנהג והנוסעים לביצועי כביש מרהיבים תוך פליטת מזהמים נמוכה וצריכת דלק מפתיעה. טויוטה קורולה החדשה מצוידת במנוע 1.6 ליטר שמפיק 132 כוחות סוס ב- 6,400 סל"ד. המנוע החדשני משויך לתיבת הילוכים אוטומטית ורציפה עם 7 הילוכים והשילוב האיכותי תורם לצריכת הדלק הנמוכה, 21.74 ק"מ לליטר בהתאם לבדיקת היצרן בתנאי מעבדה.
ידידותי לסביבה
בשנים האחרונות גברה המודעות לחשיבות נושא איכות הסביבה וחברת טויוטה הרימה את הכפפה והחלה לייצר רכבים ידידותיים יותר לסביבה. טויוטה קורולה החדשה חסכונית בצריכת הדלק ובזכות מנועים יעילים ושלל מערכות טכנולוגיות חדשניות הרכב מציע רמת פליטת מזהמים נמוכה וכך רוכשי הרכב נהנים גם הם מתרומה לסביבה. חשוב לדעת כי גם במפעלי הייצור של חברת טויוטה מקפידים על תהליכי ייצור חדשניים וידידותיים לסביבה.
תמורה מלאה למחיר
טויוטה קורולה ידועה כמכונית אטרקטיבית המעניקה תמורה מלאה למחיר. הרכב מציע אבזור עשיר ונדיב, ביצועים מעולים, מנוע עם הרבה כוח, תא נוסעים מרווח ונעים ותא מטען מספק. טויוטה קורולה היא בחירה איכותית ונכונה לכל מי שמחפש רכב משפחתי נוח ומתקדם עם עיצוב שובה לב, נוכחות בולטת על הכביש ושירות מבית טויוטה.

www.toyota-r.co.il/cars/corolla


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי רייכמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]