חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכישת חדר שינה איכותי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כסא גלגלים מנוף הרמה לנכים כסא גלגלים לשירותים פתרונות טכנולוגיים

נושא המאמר: מנוף הרמה לנכים מאובזר בכסא ומותאם אישית לכל אחד
מאת: איציק יוסף   שמור מאמר למועדפים

מאז ומעולם כמהתם למוצר שיאפשר לנכים ולגיל הזהב להתקיים ביום יום, לבצע את אימון הכושר, או את הבילוי בבריכת השחייה בהצלחה יתרה, ולהתנהל באופן יומיומי בצורה מכובדת ואפילו חלקה וללא קשיים? מנוף הרמה לנכים מגובה רצפה מאובזר בכסא יאפשר לכל נכה להתנהל ביעילות ובקלות בצורה בטיחותית ויעיל בנפילה גם על רצפה, ללא דופי וללא שוני מאדם שאינו נכה. הפתרון פשוט, קל ונוח לשימוש עד מאד.
יעיל לאחר התעוררות משינה
הכסא מוצב על הרצפה בסמוך למיטה, ניתן להכניס את המושב בקרבת המוגבל והנכה עובר ישירות לכסא או במקום להתמודד עם הרצפה תוך פעולה עמידה כמעט בלתי אפשרית עבורו. הכסא עוזר לו לעבור בקלות מהמיטה למצב תנועה, ולהיפך: גם כאשר מתכוננים לשינה ניתן לעבור למנוף ההרמה שיסיע כלפי מעלה עד למזרן.
אופן ניוד הכסא הוא גם מנמוך לגבוה וגם מגבוה לנמוך. מנוף הרמה מגובה רצפה חשמלי\נטען נייד זהו הפתרון המושלם!
יעיל גם בשגרת היום הסדירה
כאשר תבקשו לקום לאחר ישיבה ממושכת על הספה במשרד או בסלון, בחדרי התעמלות, פיזאטרפיה ,ובתי חולים, כאשר אתם מבקשים לצאת מתא שירותים, וכאשר אתם מבקשים לעבור בקלות למצב ישיבה ממצב הליכה/עמידה – עם כסא גלגלים שהוא מנוף הרמה לנכים תוכלו לממש זאת ביעילות ובקלות. המכשיר מספק מענה גם לנופלים על הרצפה כגון נכים עם פוליו, תרשת נפוצה, ניוון שרירים , ונמוכי קומה שמעוניין להגיע לכל מקום, ומסייע גם לסובלים מבעיות ברכים ולגיל השלישי.
נתונים טכניים ותפעול
משקל הרמה עד 160 ק"ג. גובה מקסימלי של הכסא: 90 ס"מ. ניתן להזמין ריפוד ייחודי על פי רצון הלקוח. המכשיר קל מאד לתפעול. הוא מספק גם תנועה סדירה ובטוחה ויצבה של כסא וגם הרמה/הורדה. הממשק נוח, וגורם למשתמשים להיות עצמאיים בשטח.
המוצר – צריכתו והפצתו
המוצר מהווה אחד מני פתרונות טכנולוגיים רבים המשמשים את האוכלוסייה הנכה או המוגבלת. מוצר זה הוא פרי פיתוחה של חברת פתרונות טכנולוגיים (יוסף יצחק), תוצרת הארץ. פטנט זה מאפשר, באופן מהפכני, עבור הנכה התנהלות יומיומית סדירה וחלקה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע מבלי שהוא חלק מפלטפורמה בתוך מכונית או התקן אחר. זהו מכשיר שהוא גם נייד כסא גלגלים רגיל וגם מנוף הרמה לנכים, ועל כן קנייתו יותר ממומלצת עבור כל אחד ואחת מאוכלוסיית הנכים. רכישת המוצר בבית פתרונות טכנולוגיים ישירות מהיצרן תהיה אטרקטיבית, בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה, ותוך התייעצות עם הצוותים המקצועיים בחברה ותוך הבנה לצרכי הלקוח .
שירות ללא תחרות
רמת אמינות המוצר גבוהה ביותר, עם תקלות אפסיות. במקרי קצה, נדרשת תחזוקה. אם בכל זאת מצאתם את המוצר עם תקלות, המוצר מאט את פעילותו או מסרבל אותה, וכד' - שלחו את המוצר לפתרונות טכנולוגיים. נציגינו יוכלו גם להגיע לבית הלקוח וידאגו לתקנו ולהחזיר לכם אותו כחדש. המוצר זקוק להחלפה בשל ריפוד שונה על הכסא? זה אפשרי, וניתן למימוש בכל עת. החברה תעשה הכל על מנת לספק לכם מוצר עובד לשביעות רצון הלקוח , יעיל ומהנה לשימוש שיהפוך את התנועה היומיומית מנטל לנכס.
לפרטים ומידע צרו קשר איתנו – 052-2928150

והכל בהתאמה אישית ללקוח שלך וזמני אספקה מהירים!

www.pitronott.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק יוסף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]