חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע פרויקטים של שיפוץ ובניה נכשלים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניסור בטון קידוח בטון חיתוך בטון ניסור ביהלום

נושא המאמר: ניסור וקידוח בבטון - כל השיטות, כל החידושים!
מאת:    שמור מאמר למועדפים


בעבר נהגו לבנות בניינים רק מבטון. זהו חומר קשיח שלא מתפרק בקלות, חסין ועומד בפני פגעי מזג האוויר ובעיקר בטון מזוין שנעשה מתערובת של צמנט, חצץ, חול ומים בשילוב של רשתות או מוטות פלדה המונחים בתוך קופסאות עץ, לתוכן יוצקים את תערובת הבטון וכך בעצם מכינים את חומר הבנייה הכי חזק הקיים היום, המיועד בדרך כלל לבניית יסודות, אבל כאמור בעבר לפני שהחלו לבנות עם לבנים בנו רק בבטון.

רוצים לפתוח את מרפסת הבטון?
לכאורה בנייה מבטון היא בנייה חזקה וחסינה, אבל מה קורה כאשר רוצים לשפץ את הבית, להוריד את מעקה המרפסת שנבנה מבטון ובמקומו להציב מעקה אופנתי משיש ? אז יש לכם בעיה.
לא מדובר בעבודה שיכול לעשות כל שיפוצניק. התמודדות עם חומר כמו בטון דורשת כלים ומכשירים מיוחדים שצריכים להיות יותר חזקים מבטון ובמקרה זה מדובר על יהלום! כן יהלומים הם החומר המינרלי הכי חזק בטבע שרק איתו אפשר לחתוך, לנסר ולפצח בטון.

איזה כלים יכולים לבצע ניסור וקידוח בבטון?
בכל הכלים, המכשירים והמיכון שתפקידו לבצע ניסור וחיתוך בטון, מדובר על מכשיר משולב ביהלומים בצורות שונות.
היום יש גם מכונות המבצעות ניסור וקידוח בטון ביהלום עד 85 ס"מ לעומק ומסוגלות לנסר רצפות בטון, קירות בטון ועוד, או מסור שרשרת המסוגל לחתוך בטון כמו שפורסים לחם, ומיועד למשטחים גדולים, גשרים ועוד.
מסור ייעודי לצורך קידוח וניסור בטון ביהלום הוא עגול ומשונן, כאשר על כל שן או שתיים מקובע יהלום תעשייתי מלאכותי העמיד בפני שחיקה. המסור נע מעל ציר מרכזי במהירות גבוהה ויוצר חיכוך, דרכו הוא חודר אל הבטון לעומק הרצוי ופורס אותו. ניסור לא ישר עלול לשבור את הבטון וגם חלילה את המסור ולכן צריך לדעת לבצע ניסור ביהלום.

גם גשר הזהב לא עמיד מפני היהלום!
כדי לבצע עבודות ניסור בטון שהן בצורות לא סטנדרטיות ובעובי רב, משתמשים בטכנולוגיית ניסור בשרשרת יהלום. מסור שרשרת לבטון כשמו כן הוא – מסור בעל שרשרת שלרוב שזורה בחלקי יהלום.
שרשרת לצורך ניסור וקידוח בטון ביהלום, מיועדת לניסור משטחים גדולים אליהם לא יכול לחדור מסור יהלום כמו כבישים, גשרים, קירות גדולים ועוד.
בביצוע של ניסור וקידוח בטון ביהלום, מתבצעת גם התזת מים אשר באמצעותם מתרכך אזור הניסור והם גם מונעים מאבק ושיירי הבטון לעוף לכל עבר, מה שעלול להיות מסוכן לבעל המקצוע ולסביבה, וגם ליצור פסולת שעפה לכל עבר.

מסור לניסור וקידוח בבטון!
למסור לצורך ניסור וקידוח בטון ביהלום, יש כ-700 סיבובים בדקה ובתפעול של בעל מקצוע מיומן, הוא מבצע עבודה חלקה, מדויקת, איכותית וללא כל פסולת מסביב. בדרך כלל בשימוש של ניסור ביהלום, נוהגים להתיז מים (אל תדאגו זה לא מחשמל). זרם המים מוביל את הפסולת למקום אחד מסוים וממקד אותה, שכן פעולת ניסור בבטון יהלום, עלולה להעיף שבבים וחלקים לכל עבר, ולגרום חלילה נזק.
אם מדובר רק על ניסור קירות בטון, כדי לבצע לדוגמה שריטה בקיר לצורך יצירת תעלה להנחת תשתית של חשמל לדוגמה, אז ניתן להתקין על מסור רגיל, דיסק יהלום שמתפקד קצת כמו מסור יהלום, אבל הוא אינו מסוגל לבצע ניסור בטון אלא רק ליצור שריטה עמוקה. לצורך ניסור קירות בטון, חייבים מיכון מתאים העובד גם עם יהלומים שכן הם היחידים שמסוגלים לבצע ניסור בבטון.
האמצעי המקובל היום לצורך ניסור קירות בטון הוא כאמור מסור יהלום שבתוכו דיסקים מפלדה בעלי שיניים חדות ובתוכן שבבי יהלום, החיתוך של היהלומים עם הבטון הם אלה שבעצם יוצרים ניסור קירות בטון ולמשטחים גדולים כמו גשרים, כבישים ועוד מתבצע ניסור בטון באמצעות שרשרת שגם בה משולבים יהלומים.

xn--5dbiakg9ahj8d.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]