חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התפירה חוזרת הבייתה !





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדיקה שדרתית כיוונון

נושא המאמר: מיגבלות החומר
מאת: ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט   שמור מאמר למועדפים

מגבלות החומר

ברור לכל אחד, שיש לגוף האנושי מגבלות. איננו יכולים לקפוץ מבניין של 3 קומות, או להיות בתאונת רכב חזיתית, מבלי לצפות לפגיעה הרסנית כלשהי בשלמות גופינו. פעמים רבות איננו ערים לנזק שנגרם לגופינו, שעבר את מגבלות הגוף, עד שעובר זמן מה מקרות הנזק. אנשים מגיעים לעיתים למשרדו של הכירופרקט כשהם סובלים מבעיה כלשהי ומצפים להרגיש בשיפור תוך זמן כלשהו, אבל עקב מגבלות החומר של הגוף, הדבר אינו קורה. אתם מבינים, זה לא ממש חשוב אם הנזק הגופני קרה, עקב נפילה מסולם או מפעילות של מחלה כלשהי. לכל גוף יש מגבלות חומר, שמעבר להן, יכולת הגוף לרפא את עצמו יכולה להיפגע. למרבית המזל, הגוף מתחזק, אם יש לך מערכת עצבים תקינה. זוהי המטרה של הכירופרקטיקה – לשפר את תפקוד מערכת העצבים שלך, על מנת שגופך יוכל לרפא את עצמו ולתפקד ברמה טובה יותר. אם הדבר יקרה באדם כלשהו, תלוי רק באותו אדם, וברמת הנזק שכבר הייתה לו לפני תחילת הטיפול. אף אחד אינו יודע בדיוק את ערך היכולת הזו אצל אדם מסוים. אנחנו יודעים שלכל אדם ישנן מגבלות חומריות ליכולת הגוף, והעובדה היא שחלק מהאנשים שנחשבים ל"מקרים אבודים" – נרפאים מעצמם (ללא קשר לסוג הטיפול שהם עוברים, או שלא), ואנשים אחרים, שסובלים מבעיות לכאורה קלות מתים מעידה על השוני ביכולות הגוף של אנשים שונים, להתרפא בהתאם למגבלות החומר של כל אחד מאיתנו.

ישנו נושא נוסף הקשור לשוני במגבלות הגוף של אנשים שונים, וזה יכולת כל גוף למנוע היווצרות של תת תזוזות חולייתיות מלכתחילה, ואז לתקן אותן לאחר שקרו. יכולת הגוף למנוע היווצרות של תת תזוזות חולייתיות קשורה לבריאות הכללית של הגוף ואיכות תפקודו. האם שריריך חזקים ובריאים כתוצאה מאימון ופעילות מתאימים, האם מגיעים אליהם אספקת מזון וחמצן טובה? האם הם רגועים מספיק כתוצאה משינה טובה ומתאימה? האם הם חשופים ליותר מדי לחץ ומתח? אומנם כל המשתנים האלו חשובים לרמת הבריאות של גופך, אך הגורם המשמעותי ביותר לבריאות, הוא האם מערכת העצבים שלך מתפקדת כראוי. בדיקה מסודרת של עמוד השדרה שלך ותיקון תת התזוזות סמוך ככל האפשר להיווצרותן, שומרת על יכולתך להתמודד עם לחצים, שאחרת גורמים לתת תזוזות.

לגבי התיקון של תת תזוזות, לא פעם הגוף מתקן את תת התזוזות של עצמו, תוך כדי תנועות מסוימות או במהלך מנוחה טובה בשנת הלילה. למעשה, בסופו של דבר - הגוף מתקן את כל תת התזוזות. הכירופרקט רק נותן לו תוספת קטנה של כוח, על מנת שיתקן את אותן תת תזוזות שעברו את יכולת הגוף לתקן בעצמו לבד. כמו דחיפה קטנה למכונית שנתקעה בבור קטן. בדומה למנוע במכונית, זה הגוף שמספק את רוב אנרגיית השחרור הדרושה. על ידי בדיקה שדרתית סדירה ותיקון תת התזוזות כשהן מתגלות, מחזקים את הגוף ומאפשרים לו לתקן בעצמו יותר תת תזוזות, עוד לפני שהן מספיקות לגרום נזק. דבר זה משפר את בריאות הגוף ואיכות תפקודו, ומחזק את יכולות הגוף להתמודד עם לחצים ומתחים.
ישנו גורם נוסף שמדגיש את הצורך בטיפול כירופרקטי סדיר. אם תת תזוזה קיימת לאורך זמן רב מדי, היא עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך (או שקשה יותר לתקנו) לעצבים ולשרירים התומכים בעמוד השדרה, שיכול אף לגרום לשינוי מבני בעמוד השדרה. השפעות אלו יכולות לפגוע ביכולת הגוף להחזיק/לשמור על הכיוונונים לאורך זמן משמעותי כזה או אחר. סיבה זו לבדה מספיקה על מנת להצדיק בדיקה שדרתית סדירה, ועדיף להתחיל בגיל מוקדם ככל האפשר. ככל שהילדים יתחילו בבדיקות שדרתיות מוקדם יותר, כך גם מהר יותר הם יבחינו בתועלת הבדיקה השדרתית הסדירה וביתרונותיה ויפיקו את המירב (מקסימום).




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]