חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול תיקי השקעות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אלרגיות

נושא המאמר: אלרגיות והומאופתיה
מאת: יאיר שמר    שמור מאמר למועדפים

אלרגיות

השבוע נעסוק בטיפול ההומאופתי באלרגיות שונות. נושא האלרגיות למיניהן הוא אחד התחומים שמהן סובלים אחוז גבוה של האוכלוסיה, ושאין לרפואה הקונבנציונאלית מענה הולם בשבילם, חוץ מתכשירים שמקילים על הסמפטומים, אבל בדרך כלל לא מרפאים את האלרגיה עצמה.

האלרגיות הנפוצות ביותר הן אלרגיות העור ודרכי הנשימה, שהן אלרגיות שנובעות מכשל של המערכת החיסונית. באלרגיות אלו, המערכת החיסונית מזהה חומרים פשוטים כמו מוצרי חלב, צבעי מאכל, אבק הבית, אבקת פרחים שנישאת באויר ושערות של פרוות בעלי חיים, כחומרים שיש להילחם נגדם כמו חידקים, והגוף יוצר מלחמה נגדית שמתבטאת בסמפטומים כמו קוצר נשימה או תפרחת עורית מסויימת.

התגובה הלא נכונה של המערכת החיסונית לאותם חומרים פשוטים, אותו חוסר יכולת לזהות אותם כחומרים נטרליים ולא מזיקים, הוא נטיה שברובה הינה גנטית, זאת אומרת מועברת בתורשה, אבל במקרים מסוימים הינה גם נרכשת, כאשר האדם נחשף לחומר מסויים במשך זמן רב, וחומר זה הופך להיות חומר גורם אלרגיה.

הטיפול הקונבנציונאלי באלרגיות מסוגים אלו עוסק בעיקר בהפחתת "התופעות המלחמתיות" של המערכת החיסונית. כאשר המערכת החיסונית יוצרת פריחה על העור בגלל אכילת מוצרי חלב לדוגמא, התרופות שניתנות הן תרופות להרגעת הפריחה. כאשר המערכת החיסונית מצרה את דרכי הנשימה וסותמת אותן בליחה, כתוצאה ממגע עם פרווה של חתול, התרופה שניתנת היא תרופה להרגעת הסמפטומים של קוצר הנשימה כמו משאפים של ונטולין, ברקלין ומוצרים דומים. במקרים אלו אין בידי הרפואה הקונבנציונאלית דרכים אפקטיביות לעצור את האלרגיה עצמה, או לרפא את המערכת החיסונית המשובשת.

הרפואה הההומאופתית מאידך, כיון שהיא לא משתמשת בחומרים כימיים אלא בתמציות מדוללות מאוד של חמרים טבעיים כמו צמחים ומינרלים, שמותאמים אישית למטופל, מסוגלת להתערב בפעילות של ההמערכת החיסונית ולתקן את הפעילות המשובשת שלה. בכך מרפאה ההומאופתיה את האלגיה מהשורש, ולא רק מטפלת בסמפטומים עצמם.

לדוגמא, לקליניקה הגיע נערה בת 16 בשם מיכל, (שם בדוי) שסבלה מתגובה אלרגית חריפה לפרוות של חתולים. כל פעם שמיכל היתה נכנסת לבית שהיו בו חתולים, היא היתה נתקפת בקוצר נשימה וחייבת להשתמש במשאפים שהיא נשאה איתה לכל מקום. מיכל סבלה כפליים מאלרגיה זו שהופיע פתאום בגיל 14, כי היא היתה צריכה למסור את החתול האהוב עליה לאימוץ אצל משפחה אחרת. בראיון ההומאופתי הוברר שמיכל סובלת גם מעצירות כרונית שמופיעה בקיץ, מדלקות עינים חוזרות, וכיווצי שרירים בלילה. מיכל היתה טיפוס אחראי מאוד והיא היתה חרדה באופן קיצוני לשלום בני השפחה. כל פעם שמיכל היתה צופה בסרט עם אלימות, היא היתה נתקפת בסיוטים ונדודי שינה.

האבחון ההומאופתי לבעיית האלרגיה של מיכל, כלל לא רק את סמפטומי האלרגיה אלא את כל התופעות שהוזכרו למעלה. לתמונת סמפטומים כוללת זו נבחרה תרופה הומאופתית שמכילה מינרלים של פחמן וסידן.

לאחר חדשיים של טיפול בתרופה, לא רק שנעלמו סמפטומי האלרגיה, אלא שהעצירות השתפרה מאוד וכיווצי השרירים לא הופיעו יותר. לאחר כמה חודשים נוספים, יכלה מיכל לקבל בחזרה לביתה את החתול האהוב שלה, ועד היום אין יותר זכר לאלרגיה שלה.






www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יאיר שמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]