חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך בונים התניה נכונה לפקודות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום אתרים לעסקים אינטרנט עסקים

נושא המאמר: פיתוח גלגל לינקים
מאת: אורי   שמור מאמר למועדפים

תפקידו של גלגל הלינקים

שיטה יעילה של קידום אתר ומאפייניה - משיכת Link Juice (או "מיץ" - מדד קידום), מאתרים לאתר שלכם. השיטה בבסיסה היא, פרסום מאמרים באתרי לווין (בלוגים שאתם תקימו בעצמכם) המלווים את האתר. הבלוגים יעסקו בנושאים משותפים לנושאים שלכם, ומהם ייצאו קישורים למאמרים שתפרסמו באתרי בלוגים פופולאריים ברחבי האינטרנט - במיוחד אתרים שנחשבים כאוטוריטות בתחום שלהם. גלגל הלינקים סובב את האתר שלכם. המינוח המקצועי לאתר שלכם הוא Main Hub.

המעגל הראשון של גלגל הלינקים מורכב מדפי האתר שלכם, דאגו לקשר אותם זה בזה, לפי קטגוריות שבה יש מעל לשני דפים רלוונטיים. מהעמודים האלו תוציאו לינקים לאתרי הלווין שלכם ולבלוגים המוכרים באינטרנט.
המעגל השני יקיף את האתר שלכם ויהיה מורכב מאתרי מאמרים נבחרים כגון: Blogger.com ו- israblog.nana10.co.il.
המעגל השלישי יהיה מורכב מאתרי לווין שאתם תקימו והם יהיו קשורים לנושאי האתר שלכם.
המעגל הרביעי יהיה מורכב מדפים ופוסטים ברשתות החברתיות.


גלגל לינקים - תרשים המחשה

גלגל לינקים איננה שיטה חדשה, ולמרות שזו שיטה יעילה וחכמה, יש להקפיד לעשותה באופן נכון ולפי החוקיות שהוגדרה ב- Google של קישור לאתרים לגיטימיים, אחרת שיטה זו עלולה לפגום בקידום שלכם.

היתרון הגדול של גלגל לינקים הוא מערך קישורים חיצוניים שיצביעו לאתר שלכם, יזרימו אליו "מיץ" ויקדמו אותו בתוצאות החיפוש של גוגל.



איך ליצור גלגל לינקים חכם?

יש הבדל בין קישור יחיד לאתר שלכם לבין גלגל לינקים שלם שמעביר קישורים נכנסים מכמה וכמה אתרים. העיקרון מאחורי הגלגל, והיתרון שלו, הוא שכל מעגל סופג קישורים שנכנסים אליו מהמעגל שנמצא לפניו. אותו מעגל מעביר את כוח הקישורים האלו למעגל הבא + הכוח של הקישורים שלו עצמו. וכך המעגלים סופגים לאורכם ולרוחבם עוד ועוד "מיץ" - מהאתרים האחרים שבמעגל שלו וכן מהאתרים שבמעגל שקודם לו. בסופו של דבר, כל המעגלים מובילים את כל כח הקידום הזה אל האתר שלכם - הקישורים פונים אליכם כשהם מתוחזקים על ידי כל גלגל הלינקים. הנה כמה נקודות שיעזרו לכם להבין איך ליצור את מערך גלגל הלינקים באופן הראוי:

פתחו חשבונות באתרי מאמרים, כתבו באתרי מאמרים, וקשרו מילת מפתח אחת בתוך המאמר לדף של אתר במעגל, ועוד קישור למאמר שנמצא באתר הבית שלכם, והוא רלוונטי למאמר הזה.


כתבו מאמרים איכותיים, ורלוונטיים לנושא של המאמר באתר שבמעגל הבא. כל המאמרים, בכל המעגלים והאתרים צריכים להיות קשורים זה לזה. לדוגמא: לא נכתוב מאמרים על "מסעדות יוקרה בתל אביב" ואז נכניס מאמר שמדבר על "סדנאות שיאצו". זכרו תמיד שמעגל הלינקים אמור לשרת את התחום שלכם ולתת מידע אמיתי ומעניין לגולשים. אל תכתבו מאמרים שמכילים מידע שחוזר על עצמו, ואסור בתכלית האיסור לפרסם את אותו מאמר בכמה אתרים שונים!


צרו קישורים טבעיים, שיהיו קשורים אחד לשני ומועילים לגולש, שיגרמו לו להעמיק ולחקור על הנושא. אל תקימו קישורים שייראו כאילו נוצרו לקידום נטו, אלא צרו מעבר טבעי וחלק ממאמר למאמר, מעבר שייראה הגיוני ויספק מידע נוסף וערך מוסף, מעבר למידע שהגולש כבר נחשף אליו.


הפנו ביטויים ממוקדים לאתר שלכם, וביטויים פחות ממוקדים לאתרי הלווין שלכם או לאתרי המאמרים. עדיף שהלינק שתצמידו למילת המפתח (הביטוי), שיהיה פחות ממוקד ממה שהאתר שלכם מציע, יפנה את הגולש למאמר באתר אחר שנמצא בגלגל הלינקים. כך הנושאים הממוקדים יותר, יפנו את הגולש ישירות לאתר שלכם.


כאמור גלגל לינקים היא שיטה מצוינת לקידום, אך תמיד יש להיזהר מאוד ביצירתו! ב- Google מודעים לטכניקה הזו והם עלולים להפיל אתר שיש לו גלגל לינקים לא רלוונטי, בשימוש עם אתרים לא לגיטימיים , או מאמרים שחוזרים על עצמם בכמה מקומות.

ישנן עוד שיטות ליצירת גלגל לינקים שיכולות מאוד לעזור, אך במאמר זה התמקדנו בשיטה הכללית ובחוקיות הבסיסית שעובדת מאחורי הרעיון. ישנם עוד אמצעים שניתן להשתמש בהם, כגון: בניית גלגל לינקים לאתרים שבתוך הגלגל המפנה לאתר שלכם, על מנת לחזק אותם וכך לחזק את האתר שלכם. אתם מוזמנים לקרוא עוד על התחום במאמרים נוספים, בהצלחה!

www.reader.co.il/article/138927/%d7%a4%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97-%d7%a9%d7%9c-%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%90%d7%93%d7%95%d7%95%d7%93%d7%a8%d7%a1


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]