חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך משדרגים כל אירוע באמצעות מציאות מדומה לאירועים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תואר שני תואר ראשון קריירה לימודים

נושא המאמר: איזה תואר שני הכי תורם לקריירה?
מאת: דנית רון   שמור מאמר למועדפים

את לימודי התואר השני שלכם סביר שתעשו תוך כדי עבודה. בשלב זה, אולי כבר בחרתם את תחום העיסוק שלכם לשנים הקרובות (או אולי לכל החיים?), ואתם יודעים לאן אתם רוצים להתקדם. אם אתם מנסים לטפס בסולם ההיררכיה הארגונית, והחלטתם לשקול לימודי תואר שני על מנת להעניק לעצמכם יתרון - זה הזמן לשאול מהו התואר השני שיתרום לקריירה שלכם הכי הרבה?

התארים השניים המבוקשים ביותר
התארים השניים כבר צריכים להשתלב בתחום העבודה שלכם. הם בדרך כלל יתנו לכם יתרון בתחום הניהולי, ויאפשרו לכם לפקח על צוותים ולהיות אלה שמחליטים מה לעשות, במקום אלה שעושים את זה בפועל.
מבין התארים השניים המבוקשים ביותר בארץ בשנתיים האחרונות, נמצא את התארים הבאים:
• תואר שני במנהל עסקים
• תואר שני בניהול משאבי אנוש
• תואר שני במשפטים
• תואר שני בפסיכולוגיה
• תואר שני בייעוץ ארגוני
• תואר שני בכלכלה

איזה תואר שני לבחור?
הלימודים האקדמיים מתאפיינים ברמת מיקוד גבוהה יותר ככל שהלימודים גבוהים יותר. אם בתחילת הלימודים לתואר הראשון אנחנו לומדים מבואות וקורסים כלליים, בתואר השני אנחנו כבר לומדים מודלים ספציפיים שנוגעים לתחומי עיסוק מסוימים. זו הסיבה, שבשלב זה כדאי שתדעו מהי נטיית הלב שלכם מבחינה אישית בתחום העיסוק שלכם. הנה מספר שאלות שכדאי שתתנו עליהן את הדעת:
האם אתם מעדיפים לעבוד עם אנשים או לבד?
האם אתם מעדיפים להשתלב בחברה גדולה ויציבה? להחליף עבודות בקצב מהיר? או בכלל להקים עסק משלכם?
האם מסתמן שתעדיפו לעסוק בתחום או בהיבט מסוים בעבודתכם? למשל בהיבטים המשפטיים, השיווקיים, או הבינלאומיים של הניהול בחברתכם?
תשובות לשאלות אלה, יסייעו לכם לבחור תואר שיקדם אתכם בכיוון הכללי לא רק של מעלה הסולם ההיררכי אלא גם של יתר שביעות רצון מהקריירה שאתם מטפחים.

תואר שני פרקטי
לימודי התואר השני כנראה ידרשו מכם לא מעט. לכן, חשוב שתדעו שאתם מתחילים ללמוד בשעה שאתם צופים שיהיה לכם מספיק זמן פנוי. מומלץ לבחור מסלול לימוד שיספק לכם מספיק כלים תיאורטיים ופרקטיים להצלחה, ועם זאת יאפשר לכם להמשיך בשגרת החיים - או לחילופין דווקא מסלול שיהיה אינטנסיבי אבל קצר ויאפשר לכם לחזור לשגרת העבודה בתוך זמן קצר.

www.academy.org.il/%d7%aa%d7%95%d7%90%d7%a8-%d7%a9%d7%a0%d7%99/home/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דנית רון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]