חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שרותי שליחויות קבועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גיוס חברתי גיוס המונים השקעה חברתית השקעות מעמד הביניים

נושא המאמר: מה אתם יודעים על גיוס חברתי \ גיוס המונים ?
מאת: השקעות מעמד הביניים   שמור מאמר למועדפים


מה אתם יודעים על גיוס חברתי \ גיוס המונים ?
אם נבדוק את מספר האחוזים של האנשים באוכלוסיה שמשוגלים להיות בעלי דירה או נכס כל שהוא לפני גיל שלושים, ללא משכנתא עצומה שנושפת בעורפם אולי נגיע לפחות מעשרה אחוז.
גיוס המונים בקבוצות רכישה הם פתח כביר להיות חלק מבעלות על פרוייקטים בתחום הנדלן, התעשייה, ההייטק וכו'. וכל זאת בעלות של ארוחת ערב במסעדה בלבד. המנוף שמייצר חיבור של כסף קטן לכסף גדול מאפשר לכל אחד להיות משקיע וחלק מקבוצת רכישה פעילה. לשם הדוגמא, קבוצת של 2500 איש שמפקידים לקופת הקבוצה הוראת קבע של 600 ₪ בחודש מסוגלת לרכוש אחת לחודש דירה, או כל נכס אחר ומניב. קבוצה כזו מסוגלת להגיע לאחר שנה לנכסים בשווי של כ18 מיליון שקלים ולאחר 8 שנות פעילות כ144 למיליון שקלים, שזה שווה ערך ליותר מ18אלף מטר נדלני, השווה בהכנסה חודשית ליותר ממליון שקלים!, מיותר לציין שבכל התהליך מתחלקות לדיביננטים וגם הערכה הכלכלית שנתנו פה הם מהנמוכות, שהרי ערכם של הנכסים במהלך הזמן משתבח ועולה. זוהי דוגמא לקבוצות רכישה פעילה הממנפת את כוחו של הפרט ויוצרת קהילה עסקית יצירתית בעלת השפעה חברתית גדולה.
אנני רוצה ליצור את הרושם של הכניסה לעולם ההשקעה החברתית מכריח אותנו להיות שותפים בקבוצה פעילה, המכניסה מדי חודש סכום קבועה. אנו יכולים להשקיע באופן חד פעמי סכום כלשהוא בחברה המתעסקת בתחום הסטארט אפ ולהיות שותפים לאקזיט מהסוג שאנו קוראים עליהם במדורים הכלכליים. ישנם עוד דוגמאות רבות בתחום אך כפי שאומרים בשפת הרחוב "לא באנו לחפור".
הגישה החברתית לשילוב השקעה משותפת לפי הערכתי הוא המודל המושלם ליצירת שינוי אדיר בעולם הכלכלי, היכול בתוך שנים מספר להשיב אל הציבור נכסים שמוחזקים כיום על ידי פחות מאחוז בודד מהאוכלוסיה בעולם. תרימו את הכפפה ותהיו חלק מהכלכלה החדשה.
נשמח אם תצטרפו ותקחו חלק פעיל בדף הפייסבוק ("השקעות מעמד הביניים") שלנו, ותהיו שותפים למהפכה אמיתית בעולם ההשקעות, גיוס הכספים. נשמח לעמוד לרשותכם ולחלוק עמכם את הידע שצברנו בעולם הגיוס ולסייע בידכם להגשים את החלום.

גולן שחר
פרדי בביצקי

www.facebook.com/social.investment?ref=hl


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י השקעות מעמד הביניים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]