חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מע"מ הליכי שומת מס ערך מוסף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרחקת יונים שיטות להרחקת יונים הרחקת יונים לצמיתות מרחיקי יונים

נושא המאמר: שיטות להרחקת יונים
מאת: אירה סימנס   שמור מאמר למועדפים

יונים כבר הפכו להיות כנוף מוכר מעל גגות הבתים ובכיכרות השונות בכל מקום בעולם. זוג יוני בית, מסוגל לקיים תשעה מחזורי קינון ואפילו יותר מכך. בכל קינון ישנם כשני גוזלים מדובר פה בשמונה עשרה גוזלים בשנה עבור כל זוג יונים. היונים הן המרוויחות הבלעדיות מקרבתן אל האדם, בני האדם נוהגים להאכיל את היונים, יש להן מזון מצוי בשפע ומבנים שבהם משתמשים בני האדם לקינון עבור היונים. בהרבה מקרים האדם אינו יודע כי מקננות אצלו על גג הבית או גג המחסן יונים. היונים גורמות לפגיעה במתכות שונות ולכלוך רב הנגרם מהחומציות בלשלשת שלהם. גם התנגשות בין מטוסים, יכולה להיגרם מיונים ואף העברת מחלות לבני האדם. כיום ישנן שיטות להרחקת יונים על מנת לצמצם את המפגעים בבני האדם ובסביבתו. בארץ, לא נהוג להשמיד יונים אלא להרחיקן באמצעות דוקרנים שמונעים מהן לקנן על גגות הבתים ובמסתורי הכביסה. הנזקים יכולים להיגרם באמצעות היונים גם בענף החקלאות, הן הורסות את התבואה וגורמות למחלות ביבול עצמו. הסברה היא שצפיפותן של היונים נגרמות מהאדם עצמו שמאכיל אותן או אינו דואג מספיק להרחקתן.

זה אינו מוסרי להשמיד יונים
בארץ לא דוגלים בהשמדת יונים אלא שיטות להרחקת יונים הן שונות כמו הדוקרנים שהזכרתי קודם לכן או באמצעות זמזמים אלקטרוניים המרחיקים את היונים מהמקום. הבעיה היא שיש לחזור על הפעולה מדי כמה זמן, וכידוע פעולה זו עולה לנו כסף. יש כאלה שטוענים שלא כול החברות הן מומחיות בהרחקת יונים, יש למצוא חברה מתאימה ואמינה בעלת מוניטין. יש הרבה חברות שמתפרנסות מהרחקת יונים והן מוצאות פתרון זמני בלבד, על מנת שהלקוחות יחזרו אליהן וכך הן עושות את רווחיהן, לכן, חשוב כי תפנו רק לחברה שהיא אמינה וידועה בהרחקה יעילה ל יונים. יש הרבה ברות הדברה העוסקות אף בהרחקת יונים. יונים נוהגות לחזור למקום אליו הן התרגלו והן אפילו מתרבים יותר. לפי הסטטיסטיקה, לאחר ביצוע הרחקת יונים, הן תחזורנה למקום תוך חודש וחצי לכל היותר.

שיטות ישנות יותר להרחקת יונים
דחליל להרחקת יונים זו אחת השיטות הישנות יותר, דחלילי ינשופים הם מסוג הדחלילים שמרחיקים יונים. הרעיון והשיטה בדחלילים זה להקנות להם כמה שיותר מראה אותנטי על מנת שירחיקו את היונים. אם אתם מעוניינים להרחיק את היונים בעצמכם, תוכלו לבצע זאת בקלות. מציאת חומרים יעילים כמו חוטי ברזל, חומרים ליצירת שיפועים, גדרות ועוד יכולים להיות יעילים להרחקת יונים. אם חשבתם כי תוכלו להעביר את היונים למקום חדש, אתם סתם תבזבזו את זמנכם, הן תמיד ימצאו את דרכן חזרה מאותו המקום שהעברתם אותן. לפעמים עדיף אולי לקרוא לבעל מקצוע, כי הוא מכיר היטב את התנהגותן של היונים. הם ירחיקו את היונים באמצעות שיטות חוקיות ויעילות בהרבה יותר משלכם. שאלו את בעל המקצוע, מהן שיטות ההרחקה שלו על מנת שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בפעולה אנושית וחוקית.

www.nyonim.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אירה סימנס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]