חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אמנה למניעת כפל מס בין קפריסין לבולגריה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יבוא 4 יו יבוא אישי מסין יבוא אישי

נושא המאמר: יבוא אישי – החלום שהופך למציאות
מאת: יבוא 4 יו   שמור מאמר למועדפים

בין אם אנחנו בונים עסק או בית חדש, קונים אותו, או שפשוט החלטתנו לשפץ ולהשתדרג, אנו יודעים שמדובר בכאב ראש לא קטן, שעלול גם להתבטא בתקציבים הולכים וגדלים. החל משלב הריצוף והחיפוי, דרך הריהוט וכמובן התאורה – לפעמים נראה שהרשימה של הדברים שצריך לקנות ולשלם עליהם פשוט מסרבת להיגמר. וכאשר הרשימה כבר סגורה, ואנחנו מוכנים למשימה הבאה, נגלה שעומדות מולנו שתי אפשרויות – להגדיל את התקציב, או לוותר על חלק מהדברים אותם כל כך רצינו. לפעמים נאלץ להתפשר פשוט בגלל שלא הצלחנו למצוא את הריצוף שעליו חלמנו, או את הספה שעליה דמיינו שנשכב לאחר יום עבודה ארוך.
זו הסיבה בגללה בשנים האחרונות מגמת היבוא האישי, והיבוא האישי מסין בפרט הולכת וגוברת. יבוא אישי הינו הפתרון המושלם למי שרוצה להתחדש בכל דבר שאפשר להעלות על הדעת – בלי להיכנס לחובות.
תארו לעצמכם מקום בו תוכלו למצוא כל את כל מה שאי פעם חלמתם עליו לבית. שולחנות אוכל בכל הצבעים והגדלים, כסאות מרהיבים, וכורסאות שכאילו מתחננות שישבו עליהן, ריצוף בכל רמת גימור, ומכל חומר שאפשר לחשוב עליו, וגופי תאורה שיכולים להתאים בדיוק למקומות בהם רציתם שיהיו.
יבוא אישי הופך את החלום הזה – למציאות, בסין קיימים מאות מרכזי קניות ותערוכות, ובכל אחד מהם עשרות בניינים ענקיים אשר בהם תוכלו למצוא מוצרים לבית בכל צבע וגודל, אשר עשויים מכל חומר שתרצו, וברמות גימור ואיכות משתנות – וכל זה במחירים שמגיעים ל50% פחות ממה שהייתם מוצאים בארץ.
הרי בסופו של דבר מדובר במשהו שישאר איתכם לכל החיים, או לפחות ב10-15 שנים הקרובות. זה הבית שלכם, הבית שהילדים שלכם יחיו בו בעתיד, אולי אפילו החלטתם לשפץ את העסק. אתם באמת רוצים יום אחד לקום ולהתחרט על כך שלא קניתם את השיש שכל כך אהבתם כי התקציב לא היה מספיק גדול? או על כך שהתפשרתם על כורסה לא כל כך נוחה פשוט כי לא מצאתם משהו יותר טוב? אז למה להתלבט, אם אפשר פשוט לייבא?
זה מורכב מידי אתם בטח אומרים, הרי מה לנו ולסין. היא נמצאת כמעט בקצה השני של העולם, ואיך נדע שלא עובדים עלינו?
כאן בדיוק אנו, יבוא 4 יו, נכנסים לתמונה. אנחנו נלווה אתכם בכל תהליך הרכישה, היבוא, ואפילו ההובלה. לנו ביבוא 4 יו יש קשר מתמשך עם מיטב היצרנים בסין, וביחד אתכם אנו נבחר בדיוק את המוצרים שיתאימו לכם. תהליך היבוא יתחיל בתכנון מוקדם, ובתקצוב הפרוייקט, יחד עם קביעת לוחות זמנים, וימשיך בהזמנת המוצרים שנבחרו, היבוא שלהם ארצה, והתקנתם בביתכם.
בנוסף באפשרותכם לתכנן איתנו טיסה לסין, החל משלב רכישת הכרטיסים, דרך פגישה עם נציג החברה אשר מגורר בסין וילווה אתכם בכל מסע ההתרשמות והרכישה, ועד החזרה ארצה והזמנת הסחורה שנבחרה.
יבוא אישי מעולם לא היה פשוט וזול יותר.

www.y4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יבוא 4 יו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]