חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול ואחזקה נכונה של דוד שמש , דוד חשמל תוכל לחסוך לנו מאות שקלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוצר UI פיצ'ר UX

נושא המאמר: תעדוף פיצ'רים במוצר
מאת: לירון בנבנישתי   שמור מאמר למועדפים

בבואנו לתכנן את המוצר שלנו ,אנו מתכננים אילו מאפיינים (פיצ'רים) ליישם ואילו להשאיר "בחוץ" או בעדיפות נמוכה יותר.

המטרה היא לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר התואמת לאינטרסים השיווקיים של הלקוח.

מדוע עלינו לתעדף פיצ'רים ולא לפעול בשיטת "כל המרבה הרי זה משובח" ?

מכמה סיבות:

מגבלות זמן ותקציב-הוספת פיצ'ר עולה זמן פיתוח ,אפיון ובדיקות וכן משאבי כוח אדם נוספים.

מגבלות טכניות- חלק מהפיצ'רים לא מסובכים מידי למימוש או בלתי אפשריים (למשל , פיצ'ר שנכתב בשפת HTML5 V לא יעבוד בחלק מהדפדפנים ולכן נביא זאת בשיקולינו ,או פי'צר שמצריך שימוש במסד נתונים עבור אתר לא סטטי=צד לקוח בלבד ולכן נעדיף לא נבצע אותו)

רצון הלקוח - שיקולים עסקיים ושיווקיים של הלקוח .למשל,עיצוב של דף נחיתה (דף פירסומי) מחייב אותנו למקם פיצ'ר של טופס יצירת קשר במקום מרכזי בדף.

משתמשי המוצר - נשתמש בשאלונים,סקרים ומחקר ונסדוק את מידת השימוש בפיצרים דומים באתרים אחרים

(ניתן להשתמש בגוגל אנאליטיקס).

דוגמה לחשיבות תעדוף הפיצרים : אתר מכירות אשר בחר לשנות את אחד מהפיצ'רים באתר .דבר שהביא לגידול של כ 50 אחוזים במכירות.

הפיצר הכריח את המשתמשים לבצע תהליך הרשמה לאתר לפני התחלת תהליך הרכישה.

לאחר השינוי ,ניתנה למשתמש אפשרות לפסוח על תהליך ההרשמה ולגשת ישר לתהליך הרכישה.

ההסבר לכך הוא שרוב המשתמשים נרתעים מהליך רישום .הוא מעדיפים פשטות וקיצור תהליכים.

דוגמה למוצר מצליח שביצע תעדוף נכון של פיצ'רים:מנוע החיפוש של גוגל.

להלן רשימת חלק מן הפיצרים באתר google.com לפי סדר חשיבותם.


• הפיצ'ר הכי חשוב ב-Google.com הוא כמובן שורת החיפוש והחיפוש הרגיל שהוא המוצר של Google, משתמשים נכנסים לגוגל על-מנת לחפש ולכן שורת החיפוש החשובה ביותר.
• השלמה אוטומאטית – פיצ'ר משלים לשורת החיפוש, כאשר המשתמש מתחיל להקליד מחרוזת חיפוש המערכת משלימה אותו וחוסכת לו זמן הקלדה.
• הצגת אפליקציות – משתמשים רבים משתמשים בתפריט האפליקציות בראש העמוד כקיצור דרך לאפליקציות שהוא משתמשים לעיתים קרובות, חוסך זמן למשתמש, ומאפשר לו לראות את כלל האפליקציות של הלקוח.
• הרשמה\כניסה – כפתור שמעביר לחלון ההרשמה\כניסה לגוגל ומאפשר משם גישה לכלל האפליקציות של גוגל. מאפשר ללקוח משתמשים קבועים שישתמשו בשירותים שלו.
• I Feel Lucky Search– מעביר ישירות לתוצאה מתאימה ביותר מבחינתו. חוסך למשתמש זמן רב ועשוי להבטיח חזרה עתידית של המשתמש המרוצה.
• שפות – מאפשר למשתמש להחליף את השפה בעמוד במהירות לשפה שלו, חוסך לו זמן בחיפוש עמוד ה-Google של השפה שלו, מאפשר לו להתנהל מול ממשק שהוא מבין בצורה ברורה ופשוטה.
• דחיפת הודעה לגולשים – מאפשר לגוגל ליידע גולשים בדברים חדשים על השירותים שלהם, הודעה בולטת בראש החלון ולמשתמשים קל לראות אותה, בנוסף לאופציה להעלים אותה במקרה הצורך.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לירון בנבנישתי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]