חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Real estate - משרד תיווך - סוכן נדלן - מכירת נכסים - ERA





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בר מצווה בר מצווה בכותל בר מצווה בירושלים

נושא המאמר: בר מצווה בכותל
מאת: נעמה אופיר   שמור מאמר למועדפים

בס"ד

עשר סיבות ממש טובות למה לעשות בר/בת מצווה בכותל?

לפני שאנו מחפשים איפה לחגוג את האירוע המושלם של החתן/ כלה הטריים שלנו , אולי כדאי לברר קודם למה? מה כל כך משמח ביום בו הנער/ה שלנו מקבלים תוספת של עול מצוות בשיא גיל ההתבגרות המורכב גם ככה? מהי המהות שעומדת מאחורי היום הזה לשמו אנו רצים בחיפוש הקייטרינג הכי מפואר, האולם הכי יוקרתי והאטרקציות הכי חדישות ?

אם כן, רוב המצוות היו חלק מחייהם של גוזלינו עוד לפני גיל מצוות ובדרך כלל אנו מצפים ואף דורשים מהם לקיימם הרבה לפני הטקס המכובד , לפחות אצלי בבית "כבד את אביך ואמך"... נאמר לפחות פעם ביום, ושני ילדיי טרם הגיעו לגיל מצוות. אם כן מה משתנה בגיל מצוות ויום ?

ביום זה ע"פ הקבלה מעניק לנו הקדוש ברוך הוא את היכולת לבצע את החיבור בין המעשה הגשמי לתודעה הרוחנית שבמצווה. אם ניקח דוגמא דווקא מחייה של הנערה , היכולת הפיזית להדליק נר קיימת לפני ,אך את היכולת להוסיף כוונה רוחנית של תפילה אמיתית היא מקבלת רק בגיל מצוות. או במילים אחרות, הקדוש ברוך הוא אומר לו/לה : התקבלת!, התקבלת לעבודה הראשונה בחייך, החשובה בחייך והקשה מכולן וכל זאת אפילו ללא ראיון מקדים . מעתה, ניתנת לך היכולת להבין את ההיגיון שמאחורי ביצוע הפעולה – יכולת הכרחית בדרך למימוש עצמי והתנתקות מהכנפיים הנעימות והמגוננות של אבא ואמא. ובעצם חגיגת הבר/בת מצווה הינה טקס חניכה- כניסה לתפקיד החדש.

אז למה דווקא בירושלים? למה דווקא בכותל? אני מצאתי לפחות עשר סיבות ממש טובות :


1. י"ג למצוות ולא י"ג למסיבות
כפי שכבר ציינתי לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת רגילה, לכן כל מיקום שלא נבחר חשוב לשמר בתוכו את התוכן והמשמעות האמיתית. כשבוחרים באופציית אולם האירועים איכשהו קל מאוד לאבד את התוכן הרוחני ולהיסחף לאירוע אולי נוצץ אך מנותק לחלוטין מהעניין לשמו כינסנו את אורחינו המכובדים. בר/בת מצווה בכותל דרך בחירת המקום הכל כך רוחני הזה מחייבת את האירוע לקבל ערך מוסף , מהות אמיתית ונכונה .

2. שכינה
מה יש בקיר האבנים הזה שמושך אליו רבבות יהודים ותיירים במשך שנים ? מה יש בו שגורם לך להרגיש קדושה , להרגיש שהאבנים האלה מחבקות ועוטפות אותך וזה בכלל לא משנה להם אם אתה דתי או חילוני? אם אתה חובש כיפה או אם את עטופה במטפחת שמכסה גופיה שתצוץ מיד כשתעלי על האוטו בחזרה לתל אביב.
הכותל הוא המקום היחידי בו הבנתי את משמעות המילה שכינה, ואם תבחרו לחגוג בכותל יש מוזמן אחד שבטוח יכבד אתכם בנוכחותו הקדוש ברוך הוא בכבודו, וגם אם לא ישאיר לכם צ'ק נפוח הנוכחות שלו באירוע יכולה לשנות את כל האווירה.

3. כמה מוזמנים ?
בזמן האחרון יש הרגשה שהאירועים הפכו לתחרות- ואחת השאלות הנפוצות לפני אירוע היא כמה מוזמנים? ואתם עונים בחזה נפוח 500. יש תחושה שכולם מרגישים כך אבל אף אחד לא מעז לומר זאת בקול רם : השתגעתם? , אז אני אומרת לכם שהשתגעתם!להזמין כל כך הרבה אנשים שאת מחציתם אתם לא ממש מכירים ובטח שלא בעל/ת השמחה .להזמין אנשים שעבורם האירוע שלכם הוא עוד קנס והם יגיעו אליו רק מחוסר נעימות שהרי גם אתם הלכתם בדיוק מאותה סיבה לאירוע שלהם לפני שנה נשמע לי לא הגיוני ומפספס לגמרי את המטרה. בחירה של בר מצווה בכותל מאלצת אתכם לצמצם אורחים למינימום , אלה שבאמת אכפת להם , אלה שלמענכם ייקחו יום חופש מהעבודה .




4. " לקחת פסק זמן ולא לחשוב"...
אז לאחר שבחרנו את מכובדנו בקפידה, מה יותר טוב מאשר להעניק להם חווית ניתוק ליום אחד ממרוץ החיים האינסופי והכל כך מתיש . לקבץ ביחד את הדוד מאשקלון, ליד הסבתא מנתניה לנסיעה משותפת ומגבשת באוטובוס.ובשירה , הפעלות וחוויות לחבר את השורשים שסביר להניח אם היינו בוחרים בחוויית האולם היו מתעסקות במה לבשה ציפי ואיך השמינה ריקי.

5. ואת מי שכחנו?
לפעמים מרוב שאנחנו עסוקים בעצמנו אנחנו שוכחים את הדבר החשוב ביותר , אנחנו לא העניין פה אלה החתן/ כלה, שנמצאים בשלהי גיל ההתבגרות ,חווים כל כך הרבה התפתחויות נפשיות וגופניות ונמצאים בתחנת מעבר כל כך משמעותית עבורם . לפעמים הם היחידים שלא מבינים מה כל הרעש? האחריות שלנו כהורים להסביר להם את המהות ואת האחריות העצומה שנופלת על כתפיהם, מצד אחד לשחרר את הגוזל לעוף לבדו אך לספק לו את הכלים לעוף הכי גבוה שרק אפשר. לכן אני מאמינה שלימוד לקריאה מדויקת של הפרשה בדיוק לפי הטעמים אינו מספיק. במסגרת החבילות שלנו ניתנת אפשרות לחבר את החתן/ כלה עם מדריך מקצועי שנותן להם בדיוק את הכלים להבין את מהות היום החשוב הזה.

6. אטרקציות רבותי אטרקציות
נדמה שאטרקציות הפכו חלק מרכזי באולמות האירועים : זיקוקים , בלונים, מפלי שוקולד, ואפילו מיצגים אנושיים.. על זה סביר להניח שנאלץ לוותר אם נבחר לחגוג בכותל
מה במקום? ירושלים עמוסה באטרקציות שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר , מנהרות הכותל, עיר דוד, הרובע היהודי , נופים ותצפיות מרהיבות מאחרי כל אבן בירושלים יש סיפור יש היסטוריה , בקיצור אטרקציות של הטבע ...

7. אין לי כסף אין לי
בחבילות שאני מציעה תוכלו למצוא חבילות לכל כיס, החל בחבילות מצומצמות שמסתכמות בכמה אלפים ועד חבילות מורכבות יותר ויקרות יותר לפי טעמכם ויכולתכם.
אירוע יכול להיות מרגש ומיוחד גם בלי לקחת עוד משכנתא בבנק

8. שלח לי שקט
אירוע משפחתי לרוב מלווה בלחץ רב, הכנות והתרוצצויות רבות ובמעמד האירוע עצמו ההורים בדרך כלל עסוקים שכל 500 המוזמנים יהיו מרוצים. כשבוחרים באירוע בכותל בדרך כלל בוחרים בחברת הפקה ,גם אם ניתן לעשות זאת לבד בדרך כלל חברות ההפקה יוכלו להשיג מחירים טובים יותר ועל כן ההבדל במחיר לא תמיד משמעותי לעומת הרווח . ההורים מגיעים לאירוע כמוזמנים של ממש ופנויים להתעסק במה ובמי שחשוב באמת.

9. "ואכלת ושבעת והיית אך שמח"
אוכל הוא מרכיב חשוב בכל שמחה , וירושלים שופעת במסעדות מדהימות בכל הסוגים ובכל הטעמים, מסעדות מנוסות באירוח בר מצוות שישמחו לפנק את אותנו ,ולהשאיר לכם טעם של עוד עד לאירוע הבא..

10. רוצים שינוי?
אם גם אתם מרגישים שתחום האירועים המשפחתיים צועק לשינוי, אם גם אתם חושבים שהגיע הזמן לחזור לפרופורציות ולהחזיר את הרגש ,המסורת , החיבור האמיתי תתחילו מהאירוע שלכם... ועזרו לנו ביחד להוביל את השינוי

נתראה בשמחות...


www.new4u.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נעמה אופיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]