חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דמיון מודרך ו- NLP כשיטת ריפוי יעילה – היסטוריה ומחקר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רהיטים בהזמנה אישית רהיטים

נושא המאמר: רהיטים בהזמנה אישית.
מאת: רהיטי גל צפון בעמ   שמור מאמר למועדפים

זהו, החלטתי לפני מספר שנים שמגיע לנו יותר טוב. הרהיטים הרגילים שמוכרים בכל החנויות לא סיפקו אותי, הם התקלקלו מהר יחסית ואף פעם לא התאימו לבית שלנו בצורה מוחלטת. החלטתי לפנות לשוק קיים ומשגשג של רהיטים בהזמנה אישית.
אני יודע מה אני רוצה שיהיה לי בבית, הצרכים שלנו ברורים לי, בין אם זה ריהוט לחדר הילדים שרצינו לחדש או אזור הסלון, שסבל במשך השנים משימוש יתר. רצינו לשנות את פניו של ביתנו, להפוך אותו למותאם לנו אישית. היה לי חשוב במיוחד שהרהיטים ייצורו מחומרים איכותיים, שכן במשך השנים למדנו על בשרנו כמה חומרים מסוימים פשוט לא עומדים במעמסה ובשחיקה כתוצאה משימוש יום יומי.
המשימה של חידוש הבית הוטלה עלי בעיקר ולא היה לחץ של זמן.
כדי למצוא את הנגר שיבצע את פרוייקט ריהוט הדירה שלנו, ערכתי סקרי שוק, חיפשתי המלצות אמינות מחברים ואפילו קיבלתי כמה עצות ממוכרים בחנויות שונות ומשיטוטים באינטרנט. עיינתי במגזינים המיועדים לאדריכלים והתרשמתי מעיצובים שבוצעו בדירות שהוצגו לראווה וכך גיבשתי לעצמי יותר ויותר את הקונספט הריהוטי שיתאים לי ולמשפחתי. זה לא פשוט למצוא מישהו שידע גם ללוות את התהליך מתחילתו ועד סופו, יבצע את מה שהוזמן ממנו בדייקנות ולפי לוחות הזמנים שהוצבו לו וגם ידע לא לחרוג ממגבלות התקציב שהוקצה. העדפתי למצוא מישהו שיוכל לחדש מבחינת ריהוט את כל הבית, כדי שלא אצטרך לעבוד עם אנשים שונים.
כן, זה לא היה תהליך פשוט וגם לקח לא מעט זמן. בסופו של יום, כל רהיט שהזמנתי, הורכב והוצב במקום שייעדנו לו והבית נראה מצוין, בדיוק לפי מידותינו. הילדים התמקמו בחדרי הילדים במהירות כשלכל רהיט השימוש שיועד לו ואנחנו הרגשנו שהנה סוף סוף, לכל החפצים שלנו יש את המקום הנכון והנוח ביותר עבורנו.
כיום, אני ממליץ לכל מי שרוצה להרגיש שביתו הוא מבצרו, לקנות רהיטים בהזמנה אישית. רהיטים כאלה הם חפצים שמלווים את המשפחה, הופכים לחלק אמיתי מהבית ויש בהם את האלמנט הייחודי שאין למצוא ברהיטים סטנדרטים שנקנו בחנויות הגדולות הרגילות.

www.r-gal.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רהיטי גל צפון בעמ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]