חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההבדלים בין פרסום ליחסי ציבור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: Low Voltage Pulsed Electric טכנולוגיה חשת

נושא המאמר: זה הזמן לגלות את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגית הLVPEF
מאת: parazapper   שמור מאמר למועדפים

זה הזמן לגלות את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגית הLVPEF
LVPEF ראשי תיבות של שם הטנולוגיה המלא: Low Voltage Pulsed Electric Fields, משמע "פליטת שדות חשמליים בעלי מתח נמוך" הינה טכנולוגיה חשמלית אשר פולטת פולסים חשמליים בדוזות מבוקרות. עשויים להיות לטכנולוגיה זו תועלות רבות שאינן מנוצלות ולא נבדקו כלל. היעילות המוכחת של טכנולוגיה זו בהשמדת יצורים מיקרוסקופיים במים מזוהמים הופכת אותה לאופציה טובה לשקול כשחושבים על שיפור איכות החיים ואף בהצלת חיים בהינתן עובדה המרה שכ 90% מתמותות הילדים בעולם נגרמות, עפ"י ארגון היוניסיף, משתית מים מזוהמים.
מחשבה שנייה שעשויה לעלות בדעת היא אם טכנולוגיה זו יעילה כל-כך במים אז למה לא לנצל אותה לצרכים שונים בתווים ונוזלים המבוססים על מים?
טכנולוגיה זו עברה בשנים האחרונות פיתוחים ושדרוגים משמעותיים שהביאו לצורה המודרנית ביותר שקיימת כיום, בצורת מכשיר הפאראזאפר. מכשיר זה הרבה יותר בטוח לשימוש, אפקטיבי, מבוקר ומהימן הרבה יותר. המאפיין הכי בולט של מכשיר זה ריבוי מצבי ההפעלה-כ20 מצבי הפעלה שונים. מכשיר זה הינו אחד מהמכשירים החשמליים הכי בטוחים לשימוש וריבוי אפשרויות ההפעלה גורמת לו להיות אחד מהמכשירים הכי אישיים ושניתן להתאים את פעילותו של אותו המכשיר לכל אחת ואחד.
ההתאמה האישית מתאפשרת הודות לשלושה מרכיבים. הראשון, כאמור, הוא ריבוי מצבי ההפעלה. השני הוא שהמשיר מאפשר למשתמש לבחור באיזה תדר חשמלי הוא מעוניין להשתמש מתוך 80 תדרים שהמכשיר מאפשר. הפרמטר השלישי הינו משך זמן השימוש במכשיר כך שזמן קצר וזמן ארךוך של אותו תדר ואותו מצב פעלה מביאים לתוצאות שונות. שילוב של שלושת הפרמטרים מאפשר למשתמש לבנות תוכנית שבועית מותאמת ותפורה עליו.
אז מה בעצם המכשיר עושה למיקרואורגנזממים? החשמל הנפלט בתדר מבוקר גורם שוק ליצורים הנמצאים בנוזל. כתוצאה משוק זה הממבראנות שעוטפות את החיידקים ואת הפרזיטים ומגינים עליהם נסדקות ומתנפצות להשאיר את היצור המיקרוסקופאלי חשוף ולא מוגן וכתוצאה מכך הוא מת. נקודה חשובה שעשויה לעלות בדעת היא מה קורה ליצורים האחרים העטופים גם הם בממברנות. כאן נכנסת לתמונה התכונה החשובה של המכשיר הפאראזאפר: ריבוי אפשרויות ההתאמה. שילוב מתאים של שלושת הפרמטרים הנ"ל גורם לשוק החשמלי להיות מכוון אל סוג אחד של יצורים מתוך כמה באותו נוזל. פגיעה סלקטיבית זו הינה רבת ערך.
תכונה נוספת אופיינית לטכנולוגיה זו היא שהשימוש בה אינו פולשני, דהיינו אין צורך בלפרק קרומים ושכבות אשר עוטפות את תווך המטרה אך הדרישה היא ששכבות אלה כמו גם תווך המטרה מוליכות לחשמל.
הדרך לגלות ולממש פוטנציאל זה עודנה ארוכה מפני שיש צורך ניכר במחקרים מתקדמים ומבוקרים על ההשפעות וההשלכות של השימוש במכשיר זה.

ParaZapper™ הינו סימן מסחרי רשום של חברת:
Para Systems, Inc.
5537 Balboa Ct.
Pinson, AL 35126 USA
כל הזכויות שמורות.

www.paradevices.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י parazapper שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]