חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כרטיסי ביקור – כמה נקודות למחשבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ אסטרטגי אימון עסקי יועץ שיווק בתל אביב

נושא המאמר: יחסי ציבור או פרסום
מאת: דורון עמי    שמור מאמר למועדפים

יחסי ציבור!
מדוע יחסי ציבור חשובים ואיכותיים פי עשרות מונים מפרסומים כאלה ואחרים.
מדוע יחסי ציבור עושים את העבודה הרבה יותר טוב מאשר פרסומים ברדיו, טלוויזיה, עיתון, פלייר, באנר, גוגל, וכ"ד.

כ יועץ עסקי אם היו שואלים אותי מה אתה מעדיף פרסום בעלות או יחסי ציבור לאורך זמן הייתי משיב "יחסי ציבור".

יחסי ציבור זה בדיוק אותו דבר כמו שהחבר או בין המשפחה או מי שאתה מכיר וסומך עליו אומר לך בוא נרכוש במקום זה ולא אחר ואתה באופן אוטומטי לאחר ששמעת המלצה הולך ורוכש באותו מקום.

כ יועץ עסקי אני יכול להבטיח לך כי יחסי ציבור עושים בדיוק את העבודה הזאת "יחסי ציבור" הם כביכול "הצעת החבר" לרכוש או לשכור שירותים כתוצאה מהמלצה ומי כמונו יודעים כי המלצות מאוזן לאוזן הם האחוז הגבוהה מאד של לקוחותינו.

אז איך עושים היום יחסי ציבור, לא כול עסק יכול להעמיד לרשותו שירותים של יחצן, או משרד ליחסי ציבור, ולא לכול עסק יש מה לחדש כול בוקר, יש עסקים שעוסקים בנושאים אחידים או בשירותים ייחודיים ולא יכולים להוות או ליצור באזז תקשורתי על מנת להתפתח בתחום יחסי הציבור. לא אני לא אומר כי חברות קטנות לא יכולות לשכור שירותים של יחסי ציבור אך בעידן המודרני הסיפור צריך להיות כול כך חזק על מנת שיתפוש נתח רחב בתחום יחסי הציבור.

כ יועץ עסקי אני גם יכול להמליץ כי אין למחוק את נושא הפרסום הקונבנציונלי לחלוטין, ההפך יחסי ציבור הולכים מצוין ביחד עם פרסום, אך שיחסי ציבור כבר רצים להם הפרסום לא חייב להיות כול כך דומיננטי. ובכלל יחסי ציבור טובים הולכים עם סיפורים "צהובים" עם לעסק או לבעליו יש סיפור "צהוב" משהו שמרגש אנשים, משהו דרמתי, (אם תשימו לב לכתבות המרכזיות במגזינים של עיתוני השבת תוכלו לראות שכול כתבה שם על מישהו כזה או אחר סלב או בעל מפעל או איש עסקים יש בה כדי להזיל דמעות) וזה מוכר! וזה בדיוק יחסי ציבור.

אז מה כולם ישקיעו ביחצ"ן או ביחסי ציבור?

לא, העולם הדיגיטלי נותן לנו מענה לתחום יחסי הציבור והקמפיין הטוב ביותר ליחסי ציבור יכול להימצא בכלים מאד פשוטים של ענק מנועי החיפוש "גוגל" הלוא היא תוכנת ה-REMARKETING בעולם ה-AD WORDS של "גוגל" שלדעתי זו המצאת המאה בו רוב לקוחותיך או אלה המחפשים את השירות או המוצר שלך ייתקלו בשמך בכול השיוט שלהם באתרי האינטרנט.

כלים אלה ואחרים יכולים להזניק את הפרסום השיווק והמכירות שלך גבוהה.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]