חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התפתחות תינוקות - ואיך משפיע ויסות אצל תינוקות ואיך משפרים אותו?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחזור משכנתא מיחזור משכנתא

נושא המאמר: סוגרים חובות
מאת: ירון פרזי   שמור מאמר למועדפים

ככה תנצלו מחזור משכנתא כדי להחליש את הלפיתה מהצוואר
אם החובות שלכם מחולקים למשכנתא, הלוואות ומינוס בבנק – סביר להניח שההחזרים החודשיים חונקים אתכם ולא מאפשרים לכם שינה עריבה כל לילה. הנה פתרון קלאסי היישר משיעורי הכלכלה של יועצי המשכנתאות שלנו, שיעשה לכם סדר ויתן לכם קצת אויר לנשימה.

ראשית – למי שלא מכיר את המונח "מחזור משכנתא" – מדובר בכיסוי המשכנתא הנוכחית ולקיחת המשכנתא מחדש בתנאים נוחים וריביות טובות וחסכוניות בהתאם לתנאים המוצעים היום. הריביות בשפל ומחזור משכנתא מומלץ שכן ניתן לחסוך באמצעותו כסף רב.

שנית – את זממנו כנגד הבנק, בדרך לחיים חופשיים יותר, נבצע באמצעות הגדלת המשכנתא הנוכחית. ניקח את האוברדראפט, את סכום ההלוואה (או הלוואות), ונחבר אותם לסכום היתרה במשכנתא שלנו. כך למעשה, נבצע פעילות מחזור משכנתא והגדלת המשכנתא לכיסוי כל החובות האחרים – שאינם משכנתא. הלוואות קצרות טווח או לטווח בינוני יכנסו לתוך המשכנתא ארוכת הטווח, והמינוס גם הוא יתפרס לנו בצורה נוחה לשנים קדימה.

היתרונות ברורים – איחוד כל החובות שלנו אל מול הבנק לתוך המשכנתא – מה שמאפשר פריסה ארוכה ונוחה ושינוי ההחזר החודשי בהתאם, לסכום שמתאים ליכולתינו ולא חונק אותנו.

היתרון הנוסף והמשמעותי לא פחות מכך – הריביות על המשכנתא נמוכות בהרבה (ברוב המקרים) מהריביות על המינוס בבנק או על ההלוואות – כאן מדובר בחסכון אמיתי של ממש, שכן אנו ממירים את ההלוואות "היקרות" (בעלות הריבית הגבוה) להלוואות "זולות" (אל תוך המשכנתא בה הריבית נמוכה).

מבולבלים? אל דאגה. יש לנו יועצי משכנתאות שיגיעו אליכם עד הבית, יסבירו עבורכם בדיוק במה מדובר, יריצו סימולציות ומחשבונים כדי שתראו כמה אתם חוסכים ומהם התנאים החדשים בפגישת יעוץ אישית בחינם – ללא עלות. הכנסו לעמוד מחזור משכנתא באתרינו וצרו עימנו קשר בהקדם דרך טופס צור קשר באתר שלנו או באמצעות חיוג אלינו 03-609-6977.

yousave.co.il/blog5.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון פרזי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]