חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבלן שיפוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופנים חשות אופניים חשות מתקפלות אופניים חשות אופניים חשים

נושא המאמר: סוללות נשרפות באופניים חשמליות - ואיך להיזהר מהן
מאת: בית האופניים והממונעים - אופניים חשמליות | אופנים חשמליות | אופניים חשמליים    שמור מאמר למועדפים

המאמר הזה עוסק בהתייחסות לחדשות על שריפת דירה בגלל הטענה של סוללה של אופניים חשמליות.
והנה העניין: לפני מספר שבועות קיבלתי מבול של טלפונים מלקוחות שרכשו אופניים חשמליות בעבר.
ספקים וקולגות במקצוע דיווחו על חוויה דומה באותם ימים.
הסיבה הייתה שיום לפני כן התפרסמה כתבה על דירה שנשרפה בגבעתיים – בגלל הטענה של סוללה חשמלית של אופניים חשמליות – הסוללה נדלקה ושרפה את כל הדירה.
אפשר למצוא כתבות על העניין הזה בגוגל בקלות – אם תחפשו משהו בסגנון "שריפה בגלל אופניים חשמליות" או "שריפה, גבעתיים אופניים חשמליות", או כל צירוף כזה או אחר של הדברים.
תגיעו לכמה אתרי חדשות ולאתר של מערך הכבאות, ושם אפשר גם לראות תמונות של הדירה שנשרפה – וגם של האופניים.
מדאיג?
לא ממש, לא עבור הלקוחות שלנו – והסיבה היא כזאת.
מי שיסתכל טוב על התמונות – וייראה את האופניים החשמליות הרלוונטיות – והוא כמובן גם מבין משהו בנושא הזה, יוכל לראות שבמקרה הזה מדובר על שני דברים –
1. על אופניים שהם למעשה הרכבה של מערכת חשמלית על אופניים רגילים שלא מיועדים לעניין הזה – מה שאנחנו בעיקרון לא ממש ממליצים בגלל בעיות טכניות כאלו ואחרות של האופניים – שלא בנויות לעומסים הללו של משקלים ועיוותים או קדיחות כאלו ואחרות בשילדה, וגם בגלל עלויות (ברמת העיקרון הסבת אופניים לחשמליות - אפילו לקיט חוקי ותקני – עולה כמו זוג אופניים חשמליות טובות).

2. יותר מעניין ורלוונטי – מדובר על הרכבה של קיט לא תקני – אפשר לראות בקלות את המנוע – מנוע שרשרת גדול – ולזהות שהוא הרבה מעבר ל 250 הוואט התקניים.
מה המשמעות של הדברים האלו – של העובדה שמדובר על אופניים לא תקניים בהרכבה.
בסך הכל העניין מאד פשוט – על מנת שסוללה תוכל לתת מענה לצריכה מוגברת של מנוע לאופניים חשמליות שהוא מעל 250 וואט (או נדיייק – הרבה מעל 250 וואט) – צריך לפרק ממנה רכיבי הגנות כמו BMSים, פיוזים וכיוב' – שמגינים על הסוללה בדיוק מהמקרים האלו של שריפה.
עכשיו במצב הרגיל – מטען של אופניים חשמליות הוא מטען חכם – הוא מפסיק אם הסוללה מלאה – והוא מפסיק את הטעינה גם אם הסוללה מתחממת מעבר לרמת חום מסוימת – והכל קשור לתקשורת שלו עם הרכיבים שבתוך הסוללה... פירקת את הדברים האלו – ואתה יכול לשבת ולחכות שיקרה נזק – והוא ייקרה- זה רק עניין של מוקדם או מאוחר.
מה כן יכול לעבוד – אם מדובר על מנועים לא חוקיים – יש מעט מאד סוללות שאכן יכולות לעמוד בעומסים של הפיקים החשמליים שהמנועים האלו מייצרים, והן באמת סוללות טובות, - וגם יקרות אגב, סוללה של 36V שיכולה לעמוד בעומסים כאלו תגיע בארץ בדרך כלל עם 8 אמפר בלבד כדי לחסוך בעלות, ובכל מקרה רוב הבונים והמשווקים של אופניים חשמליים לא חוקיים לא ערים מספיק לנושאים האלו ופשוט מרכיבים סוללות רגילות ומפרקים את הרכיבים הרלוונטיים – או בקיצור ולעניין "אוי ואבוי".
בשורה התחתונה – אני מסביר שוב ושוב ללקוחות שלי שמבקשים "אופנייםחשמליות מהירות במיוחד", או "אופניים חשמליות חזקות במיוחד", או "תבנה לי משהו חזק" או "אין דרך לעשות איזה שינוי חשמלי ו"לשחרר" את האופניים שייסעו מהר" – שברמת העיקרון אופניים חשמליות חוקיות חזקות יכולות להיות נניח דגם אחד או שניים ספציפיים שהם עם מומנט גבוה במיוחד, ומתאימים לעליות או למשקלים גבוהים ולכן הם ייסעו את ה 25 קמ"ש, או אולי 2 או 3 קמ"ש יותר, אבל זה באמת המקסימום – ומי שרוצה מעבר לזה – אין בעייה – רק אני באופן אישי לא רוצה ולא יכול להיות מעורב בעניין כזה.
מי שרוצה סוללות שישרפו לו את הבית, ועדיין לא הבין את העניין, מוזמן להמשיך ולחפש מי שייבנה לו אופניים חשמליות כאלו. ומי שלא – נשמח להציע לו דגם חוקי ותקני, שישרת את המטרות שלו בצורה הטובה ביותר.
וכדאי לדעת ולזכור שאופניים חשמליות חוקיות בהחלט יכולות לתת מענה למגוון רחב מאד של צרכים – גם למי שצריך להתמודד עם עליות או עם משקלים כבדים.
בהצלחה.

www.bikeshome.co.il/items~7.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בית האופניים והממונעים - אופניים חשמליות | אופנים חשמליות | אופניים חשמליים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]