חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיהו בעל עניין לצורך הכנת "ערב יחיד"?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי ייעוץ אסטרטגי יועץ שיווק

נושא המאמר: פירסום
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

האם כול מה שנשאר לעסקים בישראל זה לשווק את מרכולתם באינטרנט?
האם כוחו של האינטרנט ובעיקר מנועי החיפוש הם ורק הם כלי השיווק היחידי עבור עסקים כאלה ואחרים, ואם כן, איך מתגברים כול כך הרבה עסקים או מפרסמים כי בעמוד הראשון של מנועי החיפוש באינטרנט ניתן למצוא רק 10 תוצאות ממומנות. שהרי הסטטיסטיקה מראה כי כאשר אדם מחפש מוצר או שירות במנועי החיפוש הוא לא עובר לדף השני או השלישי ולכן אפקט הפרסום גלוי ומצוי רק בדף הראשון של מילת המפתח המוקלדת.

כ יועץ עסקי הכוח הטמון היום במנועי החיפוש של האינטרנט הוא גבוהה לאין שעור האמת שזו מהפכה שאני לא רואה איך היא הולכת ופוחתת. השאלה האם להשקיע בפרסום במנועי החיפוש, ואם להשקיע אז איך לעשות זאת, מה המסר שצריך להעביר, מה הנקודות החשובות לכול עסק שיצליחו לעורר את הלקוח הפוטנציאלי או זה שמקליק להיכנס דווקא למודעה שלך ולא למודעה אחרת.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רוצה להמליץ על מספר דרכים אשר יוכלו לקדם את הפרסום במנועי החיפוש של האינטרנט ובראשם מנוע החיפוש מבית גוגל.

לפני שאתן את המלצותיי אסביר את התהליך, למנוע החיפוש של גוגל יש תוכנית הנקראת ADWORDS למעשה זה אתר אינטרנט בו יכול המפרסם לקבל אומדנים מדויקים לגבי מילות המפתח הקשורות לתחום עיסוקו ואופן הכנת קמפיין הפרסום הוא מאד ידידותי למשתמש. ברגע שהעסק החליט לפרסם במנוע החיפוש גוגל מרגע כניסתו לאתר הפרסום ועד הופעת המודעה יכול לקחת מקסימום חצי שעה.

כ יועץ שיווק אני ממליץ בנוסף לכניסה לאתר הפרסום לבקש ממי שמחזיק עבורכם את אתר האינטרנט שלכם דף נחיתה "דף נחיתה זאת כתובת IP היוצאת מהאתר שלכם ולמעשה מופיע בה רק המסר אותו אתם רוצים להעביר" המטרה היא שמי שמקליק על המודעה שלכם לא יעבור לאתר שלכם מאחר וזה לוקח יותר זמן ומייקר משמעותית את עלות המחיר לכול פעימה שגובה מנוע החיפוש. כאשר יש דף נחיתה המקליק לוחץ על ההודעה שלכם משם מועבר לדף הנחיתה ואפשרי לעשות קישור אשר יקשר בין דף הנחיתה לאתר האינטרנט שלכם. (התהליך קצר, כול מפתח אתרים יודע לעשות זאת והדרך קלה להגיע לדף נחיתה)

לאחר כול ביצוע הפרמטרים האלה תוכלו אתם בעצמכם לנהל את מסע הקמפיין שלכם ב-גוגל ADWORDS לא לפני שתפנימו כי בתוכנית פרסום זה יש עוד הרבה עזרים פרסומיים שתוכלו להשתמש בהם. עדיין לא כתבתי על הקידום האורגני אך כאן העשייה שונה לחלוטין.

במסגרת הייעוץ והליווי השיווקי שלנו אנו גם מעניקים לעובדים עמנו שירות חינם לקידום הפרסום במנוע החיפוש כולל עריכת דף נחיתה מתאים, מסר מתאים ותפעול מערך הפרסום.

דורון עמית כתב את המאמר

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]