חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבותו של עורך דין מקרקעין בעסקאות נדל"ן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין צבאי משפט צבאי

נושא המאמר: רישום פלילי בצבא
מאת: מיזם גרופ   שמור מאמר למועדפים

תהיות רבות ישנן בנושא הרישום הפלילי בצבא והשלכותיו על חיי האזרחות. רישום פלילי אזרחי הינו כתם המלווה את האדם לאורך חייו, ולפיכך יכול למנוע ממנו להתקבל ללימודים או למשרות שונות. רישום פלילי נרשם עבור עבירות קלות וקשות כאחד. רישום פלילי בצבא יירשם כאשר החייל עבר עבירה שגם באזרחות הייתה מובילה לרישום פלילי כגון שימוש בסמים בלתי חוקים, שימוש בלתי חוקי בנשק, עבירות מין ועוד. בנוסף לכך, עריקות מהצבא יכולה להוביל לרישום פלילי, למרות שזו עבירה צבאית בלבד, שכן היא מוגדרת כעבירה היוצרת השלכות גם לחיי האזרחות. לעומת זאת, עבירות שנעשות בצה"ל ולא משקפות התנהגות מזיקה ומסוכנת גם בחיי האזרחות, לא יובילו לרישום פלילי. עבירות אלו כוללות סירוב פקודה, התנהגות פרועה, מבישה או לא הולמת וכדומה. עבירות אלו הן בעלות אופי צבאי ולכן אינן גוררות רישום פלילי.
משמעותו של רישום פלילי בצבא כמשמעות רישום פלילי באזרחות, החייל המשוחרר מנוע מקבלת "תעודת יושר" מהמשטרה, דבר היכול להשפיע על קבלתו לעבודות לאחר השחרור. בנוסף לכך, הרישום הפלילי יכול להשפיע גם על קבלת ויזות למדינות מסוימות.
על מנת למחוק את הרישום הפלילי מהצבא, יש צורך להגיש בקשה לנשיא המדינה. במהלך בדיקת הבקשה יינתן משקל לחומרת העבירה, פרק הזמן שעבר מאז ביצועה, המשך שירותו הצבאי של החייל ושירותו במילואים, הבעת חרטה על המעשה ושיקולים דומים נוספים. בנוסף לכך הנשיא יבדוק את עמדת הפרקליטות הצבאית בנושא. לבקשה אשר מגישים לנשיא המדינה כדאי להוסיף מסמכים נוספים היכולים להוביל להקלה כמו היעדר עבירות נוספות, המלצות של מפקדים או מעבידים, תעודות הצטיינות וכדומה. בנוסף כדאי לציין את התוכניות לעתיד וכיצד הרישום הפלילי עלול לפגוע בתוכניות אלה.
חצי שנה לפני השחרור של החייל אשר עבר עבירה הגררה עימה רישום פלילי, ניתן לבקש להעלות את הנושא לועידה הצבאית למחיקת רישום פלילי. באם יימצא החייל כעומד בכל הקריטריונים (למשל- שירות צבאי של שנה וחצי לפחות, היעדר עבירות נוספות ועוד), הועידה תמליץ בפני נשיא המדינה למחוק את הרישום הפלילי וכך יוכל החייל להשתחרר מצה"ל ללא כתם שילווה אותו בהמשך דרכו.
באופן כללי יש יתרון לחייל שמבקש למחוק או לקצר את הרישום הפלילי שנרשם לו במהלך תקופתו בצבא בגלל שני גורמים. הגורם הראשון הינו הגיל הצעיר בו הוא ביצע את העבירה והגורם השני הינו תרומתו למדינה באמצעות שירותו בצה"ל והמשך השירות לאחר מכן במסגרת המילואים. ניתן לומר אם כן שרישום פלילי בצבא, למרות היותו מקביל ובעל השלכות זהות לרישום פלילי באזרחות, מקנה גמישות רבה יותר בניסיונותיו של החייל המשתחרר לאזרחות בניסיונו למחקו.

www.army.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיזם גרופ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]