חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה מסתתר מאחורי התפריט - בניית תפריטים למסעדות ובתי קפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שוק ההון מסחר בחוזים עתידיים השקעות פיננסים

נושא המאמר: איך לאסוף כסף מהרצפה בשוק ההון?
מאת: גבע גזית   שמור מאמר למועדפים

כן, אני רוצה לאסוף כסף מהרצפה. מחשבה שכל אחד מריץ ומחפש את התשובה. מחפש את הדרכים שיאפשרו לו להרוויח יותר כסף ממה שיש לו. אני הגעתי ומצאתי את הדרך הנגישה והמהירה ביותר לעשות כסף וזאת באמצעות המסחר בשוק ההון.
אבל רגע, אם זו הדרך הקלה ביותר לעשות כסף, אז למה רוב האנשים לא מצליחים ורובם מפסידים כסף.
למה רוב האנשים חושבים ששוק ההון והבורסה זה קזינו?
הציבור משקיע כסף בבורסה על-פי המלצות ו"טיפים" שהם שומעים מחברים וממומחים. טעות קשה. כמו בכל תחום מקצועי אחר, אף אחד לא מקבל החלטות שמשפיעות על התנהלות העסק שלו ועל הפעילות הכספית על-פי שמועה או המלצה. ההחלטות מתקבלות על סמך ניסיון מקצועי אישי בלבד.
אלו שבכל זאת מחליטים להשקיע בצבירת ידע, מקבלים ברוב המקרים הדרכה וכלים שאינם רלוונטיים למצב השוק והשינויים הרבים שקורים בשנים האחרונות, כמו היקפי המסחר, משברים בארה"ב ובאירופה, מסחר אוטומטי של רובוטים ממוחשבים והתקדמות המסחר האלקטרוני ופלטפורמות המסחר המתקדמות.
הרוב לומדים כלים טכניים ומתנדים שאינם עוזרים בסופו של דבר לקבל החלטות מסחר נכונות. פשוט הרבה יותר קל ללמד ניתוח טכני מאשר לקרוא נתונים מספריים שמייצגים את התנהלות המסחר האמיתי בכל רגע.
בסיום קורס כזה או אחר, הרוב מתיישבים מול עמדות המחשב ומנסים את מזלם מול השוק. את ההחלטות הם מקבלים בעצמם ללא עזרה או תמיכה מתמשכת. האגו משחק תפקיד חשוב, מה שמונע מאנשים להתייעץ עם אחרים. כל אחד חושב שהוא המיוחד והשונה משאר הסוחרים. אתה מאמין שאתה אדם רציני, ממושמע, שפועל ומגיב על סמך החלטות רציונאליות ולא על סמך החלטות רגשיות. מהר מאוד אתה לומד להכיר את המציאות הכואבת והיא, שאתה לא שונה מאף אחד ואינך פועל באופן מקצועי. התוצאה הפסד כספי מהמסחר בבורסה.
אלו שבכל זאת מצליחים לשרוד מספיק זמן ולצבור ניסיון מסחר, מבינים שההצלחה במסחר תלויה כמעט כולה במשמעת העצמית והשליטה ברגשות שמעורבים בעת החשיפה לשוק. אפשר לעשות כסף כמעט בכל "שיטת" מסחר שמבחינה סטטיסטית נותנת תוחלת כספית חיובית. ובכל זאת, הרוב לא מרוויחים.
עכשיו לחלק החשוב, הכואב אך זו המציאות האמיתית.
אחד הסוחרים התייעץ איתי לגבי חידוש פעילותו במסחר בשוק ההון. עניתי באופן האמיתי ביותר.
במציאות כמעט כולם מפסידים. הסיכוי שלך להצליח להרוויח כסף מהמסחר לאורך שנים הוא אפסי. כן, אפסי, חד וחלק.
המסקנה, מהרגע שהחלטת להשקיע כספים ולסחור בשוק ההון באופן עצמאי, החלטת למעשה לזרוק כסף ולהפסיד.
אבל, ויש אבל גדול מאוד. דווקא כמי שמרצה ומלמד אנשים לסחור בשוק ההון ובחוזים עתידיים בפרט.
אני ועוד רבים אחרים, נמנים עם אלו שהצליחו לגלות את "הסוד" ולפצח את נוסחת המסחר הנכון בשוק ההון.
אני לא איש מיוחד או שונה מכל אחד מכם. התחלתי לסחור בשוק ההון ללא כל ידע וניסיון. הרקע המקצועי שלי לפני שוק ההון הוא רפואה אלטרנטיבית. למדתי והתמחתי בנושא גמילה מעישון ותזונה נכונה. עסקתי בנושאים אלו במשך שנים רבות. אם אדם כמוני יכול להצליח, חד משמעי כל אחד יכול.
מה שמבדיל אותי מרוב האנשים זו העקשנות, ההתמדה והלמידה הבלתי פוסקת, בעיקר מהכישלונות. למדתי שאם אפעל ואצטרף לעדר, התוצאה תהיה שאני אשחט, כמו הרוב. הבנתי שאני צריך למצוא דרך מסחר שמתאימה לי, לאופי שלי ומותאמת לנכסים עליהם אני בוחר לסחור.
החלק החשוב ביותר להצלחה במסחר הוא כתיבת תוכנית פעולה לכל מצב אפשרי של השוק. להיות מוכן בעיקר לימים חריגים ולהגן על עצמי מפני הפסדים בראש ובראשונה.
עיקר המאמץ שלי הוא לדאוג לא להפסיד ולא איך להרוויח כסף. זהו משחק סכום אפס. כלומר בכל רגע משהו מרוויח ומשהו אחר מפסיד. במידה ואדאג לא להפסיד התוצאה תהיה רווחים. הרבה, קצת, מהר או לאט, זה כבר לא משנה.
אחרי הלמידה איך לא להפסיד, אפשר לעבור לשלב הבא כדי ללמוד איך להרוויח יותר.
רק פעולות מסחר שצמודות לחוקים ולכללים שכתובים בתוכנית הפעולה, יאפשרו למזער את ההשפעה הרגשית שכל כך מעורבת בעת המסחר. רק מי שיבין שעליו לחפש כלים וטכניקות לשליטה ברגשות ולא כלי "קסם" שיעשו לו כסף מבחינה טכנית, יחסוך לעצמו אנרגיה רבה, תסכול והפסד כספי רב.
אז, רגע. איך קשורה הכותרת של לאסוף כסף מהרצפה לכל מה שכתבתי במאמר?
מתוך הבנת התנהגות השוק, איך המוסדיים מנערים את הקטנים. כמי שיודע באמת מה הסיכוי הסטטיסטי שלי ושל הסוחרים האחרים להצליח, אני מבין שלהיות חשוף לשוק בפוזיציות זה מסוכן. ואני לא רוצה להסתכן. אני לא מוכן להפסיד כסף, אני רוצה להרוויח.
גיליתי סוד ששמור בסודי סודות אצל המוסדיים. גיליתי מהי הפוזיציה שלעולם לא תפסיד כסף. פוזיציה שאי אפשר להפסיד בה. אני אגלה לכם, אבל אני מבקש לא להעביר את הסוד הלאה.>
הפוזיציה שאי אפשר להפסיד זו הפוזיציה של לא להיות בפוזיציה. כאשר אתה לא בפוזיציה ואינך חשוף לשוק, אתה לא יכול להפסיד.
יפה, מצחיק מאוד. זה אומר שגם אי אפשר להרוויח במצב זה. וכדי להרוויח אני חייב בכל זאת להיות בפוזיציה.
אז המסקנה המתבקשת. אני אכנס לפוזיציה רק במצבים בהם השוק מאפשר לי לקחת כסף מהרצפה. רוב הזמן אני לא חשוף לשוק. אני ממתין בסבלנות רבה עד שאראה מצב בו אוכל להיכנס לפוזיציה ואקח כסף בקלות, לפחות מבחינה התנהגות סטטיסטית של השוק. האם יש מצבים שאני מפסיד כסף? בוודאי. אין 100% הצלחות.
לסיכום, כדי להצליח במסחר בשוק ההון צריך, ידע, כלים ושעות צפייה רבות אחר התנהגות השוק. תרגול במשך מספר חודשים, כן חודשים ולא שבועיים. רק לאחר תרגול בסימולטור (REAL TIME) עד לרמה שאתה מבין מה אתה עושה ויוצר תוחלת חיובית על סמך פעולות אוטומטיות, טכניות ולא רגשיות. רק לאחר סבלנות והתמדה, ניתן לעבור לסחור בכסף אמיתי. ואז כאשר אתה מצליח בכסף אמיתי ממשיכים. לא מצליח, חוזרים לסימולטור. לסחור זה מקצוע.
לאיזה קבוצה של אנשים אתה רוצה להשתייך? למתוסכלים או לפורצי הדרך, השונים והמצליחים!
בכל דרך שתבחר, אני מאחל לך הרבה הצלחה וכל טוב. בעיקר הרבה בריאות ואושר ורק אחר כך עושר.
בברכה,
גבע גזית - מנכ"ל -
Geva International Trading
09-7678138, 054-2076655
חוזים והעתיד נראה מבטיח!

www.gevatrade.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גבע גזית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]